هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

کتاب هفت: توضیحات "نینا ولکر" و "گای منرینگز" از نقش هایشان در شاهزاده دورگه!

فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۶/۱۲/۲ ۲:۴۰:۰۰ (1673 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص کتاب هفت
کتاب هفت
تصویر کوچک شده
قبلا در خبرها اعلام کردیم چند بازیگر جدید برای ایفای نقش های کوتاه در فیلم شاهزاده دورگه به جمع بازیگران فیلم ششم پیوستند. همانطور که در ادامه نیز اعلام کردیم "لرد جانپائول کاستریانی" درباره نقش اش که مرگخوار هست، توضیحاتی داد.
حالا دو بازیگر دیگر نیز درباره نقش هایشان در فیلم شاهزاده دورگه توضیحاتی دادند...

"نینا ولکر" که در شخصیت جدیدی با نام "وندی اسلینک هارد" در لیست بازیگران فیلم شاهزاده دورگه اضافه شده است، درباره نقش کوتاه خود در فیلم گفت:
واقعا نقش خیلی کوتاهی بود، "وندی اسلینک هارد" دانش آموز سابق پرفسور اسلاگهورن که حالا یک نویسنده هست، بنابراین من در یک عکس با پرفسور اسلاگهورن حضور دارم و در کتابم به آن اشاره کردم.


همچنین "گای منرینگز" دیگر بازیگری که در فیلم شاهزاده دورگه بازی کرده است، درباره نقشی که به وی واگذار شده است توضیحاتی داد، وی در ادامه درباره سابقه بازیگری خود و جو حاکم بر فیلمبرداری شاهزاده دورگه صحبت کرد:
با توجه به نقشی که من برعهده دارم، علاوه بر اینکه در گروه نوجوانی تام ریدل حضور دارم، یک از اعضای گروه اسلاگهورن هستم
من در اصل در فیلم چهارم هری پاتر نیز بودم و قبل از آن سه کتاب اول را نیز خوانده ام، این یک تجربه عالی برای من بود که با چشم هام دیدم چطور کتابها به فیلم تبدیل شدند و چطور جادوی هری پاتر خلق شد.
فیلمهای هری پاتر پروژه های شگفت انگیزی هستند، تمام بازیگران و عوامل با هم خیلی صمیمی هستند، همه با هم ارتباط خوبی دارند. این خیلی عالیه که شما در پروژه های هری پاتر حضور داشته باشی و با تعداد زیادی از بازیگران حرفه ای کار کنی، کار و تلاش آنها در درست کردن فیلم به همان اندازه آرامش بخش هست که ممکن هست در نمایش فیلم بروی پرده سینما باشه، مخصوصا میتونه زمانیکه با دوستانتان درحال کار هستید یک تجربه بامزه باشه، و من به اندازه کافی خیلی خوش شانس بودم که تونستم با تعدادی از این دوستان کار کنم


منبع: snitchseeker
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
professorsnape
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۲/۲ ۲۳:۰۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۲/۲ ۲۳:۰۷
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۳۰
از: لندن
پیام: 127
 Re: [en]Slug Club actor & Nina Voelker talks Half-Blood Prince [/en][fa]توضیحات "نینا ولکر" و "گای منرینگز" از نقش هایشان در شاهزاده دورگه![/fa]
مرسی مونالیزا از خبرای قشنگ و جالبی که میفرستی دستت درست
professorsnape
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۲/۲ ۲۳:۰۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۲/۲ ۲۳:۰۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۳۰
از: لندن
پیام: 127
 Re: [en]Slug Club actor & Nina Voelker talks Half-Blood Prince [/en][fa]توضیحات "نینا ولکر" و "گای منرینگز" از نقش هایشان در شاهزاده دورگه![/fa]
واقعا پروژه های شگفت انگیزیه و حتی یه لحظه حضور تو این فیلم و کار کردن با بازیگرای بزرگی مثل آلن ریکمن ، دنیل ، اما واتسون و بقیه تجربه بی نظیریه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.