هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

كتاب شش: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضوع هري پاتر بعدي را به شما مي گويم

فرستنده بدون نام در تاريخ ۱۳۸۳/۵/۲۳ ۰:۲۹:۱۸ (5294 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص كتاب شش
كتاب شش
همه چيز از مهاجرت يك جوان خرمشهري به شيراز در دوران جنگ تحميلي اغاز شد.جوانك البته به سان ديگر جنگ زده ها فرصت نداشت تا داروندارش را ورانداز كند وگلچين ها را ببرد.فقط توانست جانش را نجات دهد.در ميان متعلقات به جا مانده داستان هاي دست نوشته ي اوبيش از هر چيز جگرش را سوزاند.

چون بعدها كه سري به خانه ويرانش زد هرچه گشت ان ها را نيافت.داستان هايش به ذايقه ديگري خوش امده بود.
حسين مالكي قضيه را فراموش كرد.نشست واز اغاز نوشت.نتيجه داستان كوتاهي بود به نام وسوسه كه در سال 68در روزنامه اطلاعات به چاپ رسيد.تخيلات وتعمقات او در زمينه جادوگري اكسپرسيو نيسم شرقي در ادامه كتابي با عنوان {تنهايم مگذار}را افريد.ودست كم اندكي از تالمات روحي مالكي ناشي از سرقت نوشته هاي قديمي اش كاست.اما ماجرا تازه اغاز شده بود.وقتي براي نخستين بار داستان وفيلم هري پاتر به ايران رسوخ كرد،همه چيز به ذهن مالكي رسيد جز اين كه موضوع هري پاتر اصل نيست.ولي وقتي به نهاد ها وگزاره ها،مولفه ها،موضوع،پلات،وحتي نام هاي گنجانده شده در هري پاتر تعمق كرد،شباهت هاي شوك اور را كشف كرد.موضوع را از اول باز خواني كرد.به خرمشهر بازگشت،ان قدر جست وجو كرد تا نخستين سرنخ را يافت.حالا او ميدانست دست نوشته هايش از چه طريقي به دست كدام واسطه افتاده و او چگونه داستان را از داخل كشور تارانده.شكايت به اداره ارشاد برد، حالا پرونده هايش دارند خاك ميخورند.هيچ كس چنين ادعايي را باور ندارد.انچه شرحش رفت،واگويه اي بود از ادعاي عجيب وغريب حسين مالكي داستان نويس وروز نامه نگار مقيم شيراز چند روز پيش روزنامه خبر جنوب چاپ شيراز نوشت: يك داستان نويس در شيرازايده اصليششمين كتاب رولينگ را حدس زد.اين روز نامه در شماره روز دوشنبه 19 مرداد ماه جاري افزود:حسين مالكي گفته است خانم رولينگ براي كتاب ششم خود يعني شاهزاده دورگه،بخش ديگري از ايده هاي فراوان كتاب من -تنهايم مگذار-وديگر نوشته هايم را مورد عنايت قرار داده است.بر اين اساس مبناي كتاب بعدي رولينگ به يقين دختري نقاب دار است كه خود را به هيبت پسران دراورده و در طول كتاب با هري پاتر رو در رو ميشود.وي همچنين افزود شخصيت ميرتل گريان بر گرفته از شخصيت ركسانا در كتاب تنهايم مگذار من است.
پيش از اين نيز در20 تير ماه مقاله اي در روزنامه سراسري فجربه چاپ رسيد كه از شباهت هاي انكار ناپذير ماجراهاي هري پاتر با داستان هاي مالكي پرده برمي داشت.
بد نيست بدانيد رولينگ در كتاب حفره اسرار اميز خود از نويسنده اي به نام گيلد‌روي لاكهارت نام مي بردكه با دزديدن ايده هاي نويسنده اي ديگر از مشرق زمين 7 كتاب جادويي نوشته است.
منبع روزنامه همشهری ایرانشهر 22 مرداد 1383
ارزش: 4.00 (6 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
b1822n68
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۰/۳ ۲۲:۴۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۰/۳ ۲۲:۴۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۳۰
از:
پیام: 24
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
salam
khoob hastin ???
age befahmin che atfagh oftade shakh dar miavarid
ie nevisandehv ahmagh ve dastani neveshte benam meri pater hamzade hari pater
مایکل گرنجر
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۶/۱۴ ۱:۲۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۶/۱۴ ۱:۲۳
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۲۶
از: غرب تهران
پیام: 143
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
درسته که رولینگ از کل دنیا کپی کرده ولی این خیلی ... بود
آخه این دیگه چه ادعاییه؟ اگه واقعا هم این جوری بود من به جاش بودم مطرح نمیکردم...آبروی ایرانی ها رفت ...این یارو هم عربی بیش نبود...
ژان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۳ ۱۱:۵۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۳ ۱۱:۵۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۱۲
از:
پیام: 433
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
به نظر من که خبرش زیادی کشکه
133339
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۲ ۲۰:۱۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۲ ۲۰:۱۷
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۵
از:
پیام: 3
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
نویسنده ای که توانسته همزمان کتاب اولش را در امریکاوانگلستان چاب کند نه بیخانمان بوده ونه حالا بدون بشتیبان که به این اسانی ها در دادگاه محکومش کنند.ولی میشود بامدارکی به افکار عمومی ثابت کرد که در دزدیدن نوشته های عمومی و حتی خصوصی یک نویسنده ایرانی تنها نبوده وحالا هم درسرهم بندی کتابهایش به اوکمک میشود.حروف گیلدروی را جابجا کنید تا نامی شبیه رولینگ شود و این نام کوچک لاکهارت است. این بخشی از رمزهایی است که انها در داستانهای هری باتر گنجانده اند.
samatnt
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۲ ۸:۲۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۲ ۸:۲۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۱
از: از جهندم سياه همسادتونم نمي شناسي؟؟؟؟؟؟
پیام: 998
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
به نظر من اگر پيشگويي هاي آقاي مالكي ترلاني درست از آب در بياد محشر مي شه .حتي موضوع اينكه يه ايراني تونست كتاب بعدي هري پاتر رو پيشگويي كنه مي تونه مثل توپ صدا كنه آقا دادگاه علني است . .
samatnt
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۲ ۸:۲۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۲ ۸:۲۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۱
از: از جهندم سياه همسادتونم نمي شناسي؟؟؟؟؟؟
پیام: 998
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
به نظر من اگر پيشگويي هاي آقاي مالكي ترلاني درست از آب در بياد محشر مي شه .حتي موضوع اينكه يه ايراني تونست كتاب بعدي هري پاتر رو پيشگويي كنه مي تونه مثل توپ صدا كنه .
samatnt
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۲ ۸:۲۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۲ ۸:۲۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۱
از: از جهندم سياه همسادتونم نمي شناسي؟؟؟؟؟؟
پیام: 998
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
به نظر من اگر پيشگويي هاي آقاي مالكي ترلاني درست از آب در بياد محشر مي شه .حتي موضوع اينكه يه ايراني تونست كتاب بعدي هري پاتر رو پيشگويي كنه مي تونه مثل توپ صدا كنه .
133339
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۱ ۱۰:۳۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۱ ۱۰:۳۸
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۵
از:
پیام: 3
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
ار کجا فهمیدی داستانهای اون ایرانی ناقص بوده باهوش؟
امیری
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۱ ۰:۱۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۱ ۰:۱۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۳/۲۶
از: هاگزمید
پیام: 106
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
ببخشید ولی باید این رو هم اضافه کنم که اگر رولینگ نویسنده ی اصلی نبود نمی تونست این همه به داستان ناقص اون آقا پر و بال بده و این همه جزئیات و شخصیت رو خلق کنه . انم طوری که اینجوری با هم منطبق باشند .
امیری
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۱ ۰:۱۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۱ ۰:۱۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۳/۲۶
از: هاگزمید
پیام: 106
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
یادم رفت اینو بگم که به نظر من خالی بسته . آخه مگه میشه وسط جنگ اونم تو خرمشهر بشینی وای داستانا رو بنویسی.
امیری
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۱ ۰:۰۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۱ ۰:۰۸
عضویت از: ۱۳۸۴/۳/۲۶
از: هاگزمید
پیام: 106
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
ولی ممکنه درست باشه
آخه خود رولینگ در مورد لاکهارت گفته که من اونو از روی یه شخصیت واقعی برداشت کردم و همین الآن اون داره میگه که کتابای هری پاترو نوشته و گذاشته که به نام من چاپ بشه
133339
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۰ ۲۰:۴۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۱ ۱۰:۴۷
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۵
از:
پیام: 3
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
ااین یارو که میگی منم دوست عزیز . تمام ابهامات شماومخاطبان محترم این سایت را من بامدرک مستدل همراه با عکس ماهها قبل برای جام جم فرستاده ام ولی... به هرحال موضوع بسیار بزرگتر از اینهاست و من متاسفم علیرغم رنجی که میبرم باید فحش هم بخورم. فقط یادت باشد که بعد ازبیش بینی من شاهزاده ناتنی از موعد اعلام شده چند ماه دیرتر چاب میشود. شما میتوانی شماره 20 تیر 83 روزنامه فجر را از دفتر روزنامه در تهران بگیری وبخشی از این معما را حل کنی درضمن چرا درکتاب اول رولینگ خانه خاله هری یک طبقه و درکتاب بعدی2طبقه شده ؟
شون پن
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۰ ۱۵:۲۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۰ ۱۵:۲۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۶
از: آمریکا،سانفرانسیسکو
پیام: 197
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
این مطلبی که این یارو مطرح کرده:یک دختر که نقاب به چهره می زنه و خودش را پسر نشان میده تکراریه. اگه یادتون باشه خیلی وقته پیش از شبکه تهران یک کارتون نشون می داد که ماجراش همین بود. یادتون اومد؟
fred weasly
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۰ ۱۰:۰۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۰ ۱۰:۰۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۹
از: panahgah
پیام: 8
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
dastane bahali mishe
roozi jk dar khyabanha be donbale ghaza migasht nagahan dar kenar satle ashghali neveshtehaye pokidei mibinad va an ra baraye hizom bar midarad vaghti neveshtehash ra mikhanad mibinad che dastane bahali va an ra roo nrvisi mikonad vali agar ham intor bashe fekr nakonam male iranish hermioni vojood dasht taze too jang adam be fekr dastan neveshtan va jadoogarie vali akhe adam ke divoone nist ke yeho beine in hame doroogh ketabaye harry potter ro entekhab kone
evil
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۹ ۱۴:۱۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۹ ۱۴:۱۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۲/۲
از: قبرستان ليتل هنگلتون
پیام: 55
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
من با گاندولف سفید و لوپین موافقم.در ضمن شهرت و پول رولینگ می تواند باعث حسادت هر کسی شود. خصوصا اگر ان شخص نویسنده ای باشد که از شهرت چندانی برخوردار نیست.رولینگ بیچاره هم که گناهی نکرده است شاید به طور اتفاقی بعضی از شخصیت های کتابش با این یارو مشترک شده.مثلا برادر من پنج سال پیش یک داستانی نوشت و دوسال بعدش یک داستانی شبیه ان چاپ شد.پس برادر من هم باید شکایت کند؟از قول من به ان شیرازی فرصت طلب بگویید که بیش از این ابروی خودش را نبرد.در ضمن فراموش نکنید که خرافات مربوط به جادوگری ابتدا از اسیا طلوع کرد.


اگر این طور پیش برود من هم می گویم که رمان شکلات در اصل نوشته ی من بود و یک روز که از اتاقم به دستشویی رفتم جوان هریس ان را دزدید

پیشنهاد می کنم که برای حفظ ارامشتان
elheye kermoo
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۲۰ ۲۳:۵۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۲۰ ۲۳:۵۳
عضویت از: ۱۳۸۴/۳/۷
از: poshte goram
پیام: 4
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي
az man mishnavid migam charande!
in faghat neshon mide hasodim
albate mardaro bebinam khafe mikonam
bayad khodesho kone
darkness
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۱۷ ۱۷:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۱۷ ۱۷:۳۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۳/۷
از: تالار راونکلا
پیام: 255
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي
اگه راست بگه برای رولینگ مشکل درست می شه چه بزرگ
espawn
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۱۷ ۱۱:۰۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۱۷ ۱۱:۰۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۱/۲۳
از: معلوم نیست کجام
پیام: 39
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
به نظر من هر چیزی ممکنه
و درضم این به جهان ثابت شده که ایرانیان واقعا
اخر مخن و شاید هم این گفته درست از اب در بیاد
و اگه درست باشه چی میشه
محشر میشه
احتمالش هست که بشه
و باید تا روز موعود صبر کنیم
هر چه زودتر خبرشا بهمون بدین
گاندولف سفید
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۹ ۱۵:۱۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۹ ۱۵:۱۳
عضویت از: ۱۳۸۴/۲/۴
از: سرزمین میانه
پیام: 5
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضوع ٧ /></td></tr><tr valign=
ایده گرفتن فکر نمی کنم بد باشه! کپی برداری بده.
شما مطمئن باشید که خانم رولینگ کلی از اینور و اونور ایده گرفته. ولی ساخت داست و پردازش اون کار دیگه ایه.
مثلا از ارباب حلقه ها کلی ایده گرفته. نمونش دامبلدور از نظر قیافه و ظاهر شبیه منه (یعنی گاندولف).وقتی دابلدور عصبی میشه (در جام آتش زمانی که کراچ قلابی لو میره) با زمانی که گاندولف عصبانی میشه(زمانی که بیل بو حلقه را جا نمی گذارد).
حتی اسم لانگ باتم در ارباب حلقه ها استفاده شده
نگفتن نام سائورن و به زبان نیاوردن نام ولدمورت و ....
از کارتون شمشیر در سنگ استفاده از جغد و افسونهای مختلف ...
از کتاب باز گشت ملکه تارا زنده شده مجدد ولد مورت
و خیلی چیزهای دیگه که من الان یادم نمیاد.
پس از الهام گرفتن و ایده گرفتن خانم رولینگ اطمینان داشته باشید. اما کپی برداری جای بحث داره.
حالا اگه من همه ایم کتابها را که گفتم خونه باشم و از اونها الهام گرفته باشم و یک داستان بنویسم به نظر شما شبیه هری پاتر از آب در نمیاد ؟؟؟؟
اون وقت می تونم ادعا کنم خانم رولینگ از من تقلید کرده ؟
یا اون هم وطن عزیز شیرازی و یا ...
ameneh124
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۸ ۱۸:۵۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۸ ۱۸:۵۴
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۲/۲۰
از: خونمون اينا
پیام: 8
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضوع ٧ /></td></tr><tr valign=
بابا اعتمادبه نفس! بي خيال.
اگه اين طوريه ((شازده كوچولو ))راهم من نوشتم ((اگزوپري))ازمن دزديده
atiye_art
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۲/۲۵ ۸:۲۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۲/۲۵ ۸:۲۸
عضویت از: ۱۳۸۴/۱/۱۷
از: مدرسه جادوگری هاگوارتز
پیام: 2956
 سو ء تفاهم شده
دارن شان عزيز من نظرمو درمورد مقاله نوشتم منظورم شما نبوديد
دارن شان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۲/۲۴ ۱۷:۵۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۲/۲۴ ۱۷:۵۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۱/۶
از: مشخص نیست
پیام: 28
 Re: رفتين سره کار
کوییرل جان اگه با من بودی باید بگم که جناب آقای سعدی فرمودند :
با بدان بد باش و با نیکان نکو جای گل گل باش و جای خار خار
من نمیخوام بگم ایشون بدند یا نیکند یا گلند یا خار فقط باهاشون همینطوری که گفتند گفتم
atiye_art
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۲/۲۳ ۱۳:۰۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۲/۲۳ ۱۳:۰۸
عضویت از: ۱۳۸۴/۱/۱۷
از: مدرسه جادوگری هاگوارتز
پیام: 2956
 رفتين سره کار
شما ديگه چرا
اين خبر توسط شخصي بدون نام نوشته شده و در ضمن در اين مقاله افراد بدون نام زيادي پاسخ نوشتن به نظر منکه همشون يکين همتون رفتين سرکاربه تاريخها و ساعتها يه نگاهي بندازين
دارن شان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۲/۲۲ ۱۵:۲۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۲/۲۲ ۱۵:۲۷
عضویت از: ۱۳۸۴/۱/۶
از: مشخص نیست
پیام: 28
 واه واه
قسمت نظر دهی را که سایت برای عمه اش نذاشته که پس تو نظرت را بگذار دم کوزه
عموجون
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۲/۲۱ ۱۶:۵۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۲/۲۱ ۱۶:۵۷
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۲/۸
از:
پیام: 10
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
همگی نظراتتونو بزارین دم کوزه...
تا وقتی شاهزاده دو رگه خودش
نیاد هیچ کس نمیتونه کس دیگه ای
رو محکوم کنه
لرد امیر
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۲/۲۰ ۲۰:۳۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۲/۲۰ ۲۰:۳۲
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۲۷
از: جمهوری خودمختار غولاباد
پیام: 175
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
این وسط یه چیزی مشخصه که این لوپین بد جوری قاط زده...
گلنازew
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱/۲۳ ۱۹:۵۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱/۲۳ ۱۹:۵۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۱/۵
از: گريفندور
پیام: 57
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
بابا شما چه قذر ساده اين
R.G.Lupinراست ميگه
آخه جي كي رولينگ كه پول كاغذ نداشته بده اومده ريسك كرده يه پول زيادي داده به يكي كه بياد داستان هاي اين بابا را بدزده؟
حالا كجا؟ شيراز
كي؟توي جنگ
آخه يه كم فكر كنيد
Avril
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱/۱۵ ۱۲:۴۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱/۱۵ ۱۲:۴۵
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۱/۲۳
از: کارتن!!
پیام: 789
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
بابا شماها چرا باور می کنین؟ به قول اون دوست عزیزمون آخه کی میره سر خونه اون آقا و اد (به طور اتفاقی ) میره سراغ نوشته هاش؟ تازه نوشته هاش هم سالم موندن؟ و تازه این آقا فهمیده که کتابای رولینگ برگرفته از کتابای اونه؟ یعنی تا حالا نمی دونست و یهو فهمید؟
بابا سرکاریــــــــــــــــــه
بد عنق
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱/۱۴ ۱۶:۰۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱/۱۴ ۱۶:۰۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۱/۱۳
از: تهران
پیام: 26
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
اهم . اولا به نظر من اين كار براي جلب توجه و بازارگرميه
دوما اگر اينطور باشه كه اين آقا مي گه پس چرا كتابهاش پر فروش و پرطرفدار نيستن . من كه تا حالا اسم كتابهاش رو نشنيده بودم .
سوما ما آدمها و مخصوصا ما ايراني ها چشم ديدن اين رو كه كسي معروف بشه نداريم و سريع مي خوايم زيرآب زني بكنيم . مثل آرنولد بيچاره كه تا فرماندار شد هزارتا حرف پشتش در آوردن .
چهارما برادر من اولين چيزي كه توي جنگ و بمب باران و آتش سوزي از بين ميره كاغذ پاره است . كي مياد وسط آورا دنبال كاغذ بگرده ؟
ونهايتا اگر هم ادعاي اين آقا درست باشه و ايده اصليش از ايشون باشه بازم داستانهاي اين آقا كجا و هري پاتر كجا .
R.G.Lupin
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱/۳ ۱۴:۴۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱/۳ ۱۴:۴۶
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۱/۲۰
از: London
پیام: 47
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
:no:
هری عشق من
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۲/۲۹ ۲۰:۴۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۲/۲۹ ۲۰:۴۴
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۲
از: کوهستان اشباح
پیام: 44
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
ایول ا... لوپین دمت گرم
آخرشی
اما باید توجه بکنی که رولینگ هم می تونسته تغییری بده

تازه رولینگ گفته از دارن شان کمک گفته
لرد سياه1345
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۲/۲۶ ۳:۳۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۲/۲۶ ۳:۳۹
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۲/۱۲
از: شیراز
پیام: 2
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي
این خبر در جام جم نیز به چاپ رسیده بود ومرا نیز حیران کرد.
R.G.Lupin
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۲/۲۵ ۲۰:۱۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۲/۲۵ ۲۰:۱۸
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۱/۲۰
از: London
پیام: 47
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...

مردك چرت و پرت مي گه . كدوم آدمي وست جنگ يراست ميره خونه ي اين يارو و سر راست ميره
ياداشتاشو بر ميداره ؟

اين haji خالي بند يه داستان چرت گفته . مغض ايراني با اين داستاناي مضخرف كجا و داستاناي رولينگ كجا؟


--------------------------------------------------------------
نوسندگان ايراني مال ين حرف ها نيستنند
-------------------------------------------------------------

تازه فكر كنين اگه اگه اگه اگه اگه اگه اگه اگه اگه
اي يارو داستانارو مي نوشت هرميون توي فيلم بايد چادر سرش مكرد و .....


--------------------------------------------------------------
تما م اي ن جريا ن حال منو ابنجور ي كرد ببخشيد وقتي مخرف ميشنوم انتوري
مي شم.
ايراني ها از اينم دست بر نمي دارن ؟
ما جرا بسيا ر مي با شد.
يارو رو ببينم اينكارش مي كنم و بايد بره خودشو كنه


:bat:
R.G.Lupin
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۲/۲۵ ۲۰:۰۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۲/۲۸ ۱۸:۵۶
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۱/۲۰
از: London
پیام: 47
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
نظرات چرت و پر تتون رو براي خودتون نگه دارين باشه ؟

البته ببخشيد ها .

R.G.Lupin
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۲/۲۵ ۱۹:۵۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۲/۲۵ ۱۹:۵۷
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۱/۲۰
از: London
پیام: 47
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضوع ٧ /></td></tr><tr valign=

مردك چرت و پرت مي گه . كدوم آدمي وست جنگ يراست ميره خونه ي اين يارو و سر راست ميره
ياداشتاشو بر ميداره ؟

اين haji خالي بند يه داستان چرت گفته . مغض ايراني با اين داستاناي مضخرف كجا و داستاناي رولينگ كجا؟


--------------------------------------------------------------
نوسندگان ايراني مال ين حرف ها نيستنند نه خانوم رولينگ .
--------------------------------------------------------------

تازه فكر كنين اگه اگه اگه اگه اگه اگه اگه اگه اگه
اي يارو داستانارو مي نوشت هرميون توي فيلم بايد چادر سرش مكرد و .....
SOOOSK
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۲/۹ ۱۶:۱۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۲/۹ ۱۶:۲۱
عضویت از: ۱۳۸۳/۵/۱۴
از: چاه فاضلاب
پیام: 715
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
در يكي از مقالات، رولينگ در مورد يكي از آشناهاش كه شخصيت لاكهارت را از روي اون برداشته گفته:

... شايد الآن هم در حال گفتن اين باشه كه من داستان هاي هري پاتر رو از روي داستان هاي اون كپي كردم...

و اين كل قضيه ي رو حل مي كنه.
الیور_وود
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۲/۹ ۱۴:۵۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۲/۹ ۱۴:۵۴
عضویت از: ۱۳۸۳/۹/۱
از:
پیام: 325
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
امكان نداره
الیور_وود
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۲/۹ ۱۴:۳۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۲/۹ ۱۴:۳۷
عضویت از: ۱۳۸۳/۹/۱
از:
پیام: 325
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
yulebal
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۲/۶ ۱۸:۰۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۲/۶ ۱۸:۰۵
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۱/۵
از: chi kar dari
پیام: 19
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
it's incredible do you believe that
i only can say :ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha i
بدون نام
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۹ ۲۳:۰۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۹ ۲۳:۰۱
 nadaram
I Love You :bigkiss: :bigkiss: :bigkiss: :bigkiss: :bigkiss: :bigkiss:
بدون نام
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۹ ۲۲:۵۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۹ ۲۲:۵۶
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
:yclown: :yclown:
Narcissa
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۹ ۲۲:۵۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۹ ۲۲:۵۰
عضویت از: ۱۳۸۳/۹/۱۳
از: ?Be foozoolesh cherabti dare
پیام: 41
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
patti shirazi????ya patti khareji???? khoda midone ehtemalan vase ghod namayi gofte.Shayad ham rast gofte bashe.behtare sabr konim
sirius
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۹ ۲۰:۳۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۹ ۲۰:۳۴
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۰/۲۳
از: خونه ي پدريم<محفل ققنوس>
پیام: 48
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
واي واي واي... يعني رولينگ دزده؟ يعني هري پاتر معروف ما ايرانيه؟
بدون نام
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۲ ۱۹:۵۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۲ ۱۹:۵۴
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضوع ٧ /></td></tr><tr valign=
bebaghshid ! ! valy nemishe farsi nevesht
phoenix666
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۰/۲۵ ۱۱:۲۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۰/۲۵ ۱۱:۲۱
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۰/۱۹
از: otag khabe dambeldor
پیام: 59
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
age rast bashe ke khak ba sare rowling konam.
age dooroog bashe ke khak bar sare taraf konam .
albate age in ketab dar gayi mesle engelestan chap nemishod hich vagt hata esmi azash nemishnidim
maral
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۰/۲۲ ۱۸:۲۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۰/۲۲ ۱۸:۲۵
عضویت از: ۱۳۸۳/۹/۱۳
از: جنگل ممنوعه همسايه ي اراگوگ هستم
پیام: 12
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
بدون نام
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۲۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۰/۲۱ ۱۴:۲۰
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
حتما هرمیون هم میشه سکینه
بدون نام
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۲۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۰/۲۱ ۱۳:۲۱
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
man in khabaro dar roznameye hamshahri. (5shanbe 22mordad somareye3464) benazare man momkene be ahtemale 70 darsad dorost bashe ba inke khodam ashegh khanome rowlingh hastam va aslan doost nadaram behesh tohmat bezanam migam hamoon toor ke neveshte bood momke ne lakharto az shakh siyate khodesh gerefte bood choon harry potter 7 ghesmate va lakhartam ba dozdidane neveshteye digaran7 ketab nevesht albate momkene shaye ya beghool fered vizli momkene atefaghi neveshte ha mesl ham bashan bayad montazer bood bebinim chi mishe?
لرد امیر
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۰/۲۱ ۱۱:۲۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۰/۲۱ ۱۱:۲۶
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۲۷
از: جمهوری خودمختار غولاباد
پیام: 175
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
بچه ها! توجه !
همه باید اسماشونو عوض کنن!
هری=اصغر
هگرید=اکبر
مک گونلگول=صغرا
...
فر و هر
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۰/۲۱ ۰:۵۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۰/۲۱ ۰:۵۹
عضویت از: ۱۳۸۳/۷/۲۶
از: بیشتر جنگل ممنوعه
پیام: 2
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
سلام به همه به نظر منم نباید با عجله تصمیم گیری کرد گزشت زمان این موضوع رو حل میکنه
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۰/۱۵ ۲۰:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۰/۱۵ ۲۰:۳۶
عضویت از:
از:
پیام:
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
فکرشو بکن ......................
رولینگ یه دزده !
__________ آی دزد بگیرینش مردم ! دزد ! ________
خوب اگه اینجوری همه ما سره کاریم .....اِ... جمش کن بابا خونه شاغال تعطیل !
_________________ ______________
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۰/۱۵ ۱۵:۳۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۰/۱۵ ۱۵:۳۴
عضویت از:
از:
پیام:
 Re: R راسته راسته...
تا بوده این انگلیسی ها حقه باز بودن جناب اسنیپ که



علاوه بر نظرت یه فحش هم بهش میدی ! ممکنه بری کتاب های این ادم رو بخونی بعد فحش بدی؟
من اطمینان صد در صد به این موضوع ندارم اما مطمین هم نیستم که اشتباه گفته باشه
در ضمن این خبر رو قبلا خوندم!
بدون نام
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۰/۶ ۱۷:۱۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۰/۶ ۱۷:۱۱
 Re: R راسته راسته...
از اين انگليسي هاي مخ بعيد نيست اره جونم...
بدون نام
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۰/۶ ۱۶:۲۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۰/۶ ۱۶:۲۸
 R راسته راسته...
من درشيراز زندگي مي كنم و كتابهاي اين اقا را خواندم اگه قبول نداري بيا شيراز بخون...
ايول ايران دمت گرم مي دونستم از دست اين انگليسيها هيچي بر نمي ياد


:bigkiss: عشق است هري عشق+5 است ايران
علي
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۲۸ ۲۰:۴۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۲۸ ۲۰:۴۰
عضویت از: ۱۳۸۳/۸/۲۵
از:
پیام: 12
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضو...
باسلام
ممكن است كه اين موضوع صحت داشته با شد
و تمام داستان سرايي هايي كه در مورد گذشته رولينگ ميشود دروغ و پرونده سازي باشد
مثلا در ممكن است او را در موقعي كه او در وضعيت بدي بوده و سارقين هم اين اسناد را به مقامات انگليسي فروخته بودند اين مقامات با شرايطي اين اسناد را در اختيار رولينگ قرار داده بودند... و يا احتمالات ديگر (مراجعه كنيد به كتاب خاطرات مستر همفر) م
snip
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۲۷ ۲۱:۱۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۲۷ ۲۱:۱۵
عضویت از: ۱۳۸۳/۹/۱۹
از: جنگلهای اطراف هاگوارتز
پیام: 118
 برو بابا
تابلوه یارو چرا همچین چیزی نوشته
کار و کاسبیش خوابیده بوده دیده بازار هری جون
مثل همیشه داغه
خواسته یه چیزی بگه که مثلآ
سر وصدا راه بندازه و اسم خودش سر زبونها بیفته
مردک نادون

شماها دیگه چرا تحویلش میگیرین؟
بدون نام
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۲۷ ۹:۵۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۲۷ ۹:۵۵
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضوع ٧ /></td></tr><tr valign=
من فکر نکنم که هیچ ربطی به حوزه ی علمیه

داشته باشه.اگه حرفای این آقا درست باشه

شمادیگه می خواین چه جوابی بدین؟ ما باید تا

جلدششم منتظرباشیم.همه ی هری پاتریستهای

محترم.
بدون نام
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۱۹ ۲۲:۱۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۱۹ ۲۲:۱۹
 Re: صددرصدراسته
tez dadi
آراگورن
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۱۸ ۸:۵۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۱۸ ۸:۵۶
عضویت از: ۱۳۸۳/۹/۳
از: آيزن گارد
پیام: 313
 Re: صددرصدراسته
البته در فيلم3 باك بيك دقيقا شبيه عقابهاي روي سر ستون هاي تخت جمشد هست
تو اين فيلم بعضي جاها نشونه اي از فرهنگ شرق داره
maniaa
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۱۸ ۱:۲۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۱۸ ۱:۲۷
عضویت از: ۱۳۸۳/۹/۱
از: Azeroth
پیام: 210
 Re: صددرصدراسته
اخه اون كجا؟اين كجا؟
منطقي باشيد
راست ؟؟؟ امكان نداره
dobby
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۱۸ ۰:۱۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۱۸ ۰:۱۲
عضویت از: ۱۳۸۳/۴/۹
از: آشپزخانه
پیام: 37
 Re: صددرصدراسته
همین که راجع به یه نفر اینهمه بحث بشه براش کافیه که همچین چیزی رو سر هم کرده باشه
به هر حال اگه درست باشه هم، یه جورایی رولینگ چند میلیون نفر رو سر کار گذاشته!
بدون نام
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۱۶ ۳:۳۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۱۶ ۳:۳۳
 Re: صددرصدراسته
در اين دنيلي لايتناهي هيچ چيز غير ممكن نيست در كتاب هاي رولينگ بطور مشهود ميتوان ردپا هاي فرهنگ مشرق زمين را ديد اريو
sinad_66_xx
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۱۳ ۱۸:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۱۳ ۱۸:۲۴
عضویت از: ۱۳۸۳/۸/۱۶
از:
پیام: 8
 Re: صددرصدراسته
در هر صورت كار رولينگ 20 است حتي اگر اين خبر واقعي باشد
بدون نام
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۱۳ ۰:۴۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۱۳ ۰:۴۲
 Re: صددرصدراسته
لاتلاتلاتلاتلاتلاتلات
dani-daniel
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۱۰ ۱۵:۰۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۱۰ ۱۵:۰۵
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۲۹
از: هاگوارتز
پیام: 443
 Re: صددرصدراسته
منم با خون آشام موافقم
هری_ پاتر
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۱۰ ۱۴:۴۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۱۰ ۱۴:۵۴
عضویت از: ۱۳۸۳/۸/۲۳
از: باید بگم؟؟؟؟؟؟؟
پیام: 11
 Re: صددرصدراسته
بعیده
بدون نام
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۱۰ ۱۴:۳۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۱۰ ۱۴:۳۵
 صددرصدراسته
من كتابهاي اين اقا راخواندم. ماجراي كتابهاي او تقريبا مانند ماجراي هري پاتربود .به نظرمن نويسنده ي واقعي هري پاتر اين اقاست...
خون آشام2
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۲۸ ۱۴:۴۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۲۸ ۱۴:۴۸
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۲۷
از:
پیام: 9
 Re: خالي بندي؟
بابا ایرانم می خواست یه چیزی بگه
این یارو هم از خود جمهوری اسلامیه
بدون نام
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۲۷ ۱۴:۳۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۲۷ ۱۴:۳۷
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضوع ٧ /></td></tr><tr valign=
این شایع ی مخوف را حوزه ی علمیه از خودش دراورده. باور این چرت و پرتها را چقدر ما حسودیم زشته jk rowlingکجا بسیجی شیرازی کجا
پری دریایی
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۱۸ ۱۵:۱۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۱۸ ۱۵:۱۰
عضویت از: ۱۳۸۳/۴/۲۷
از: حمام ارشدها_داخل تابلو
پیام: 120
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضوع ٧ /></td></tr><tr valign=
بابا چاخانه باور نکنین...
بدون نام
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۳ ۱۴:۲۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۳ ۱۴:۲۰
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضوع ٧ /></td></tr><tr valign=
ILOVEYOU
چو چانگ
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۳ ۹:۰۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۳ ۹:۰۳
عضویت از: ۱۳۸۳/۴/۱۵
از: کنار مک!!!
پیام: 1771
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي
اگه اينا درست بود اسممو عوض مي كنم ميذارم......دم شاخي مجارستاني
بدون نام
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۳۱ ۲۰:۲۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۳۱ ۲۰:۲۲
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضوع ٧ /></td></tr><tr valign=
shima fekr nemi konam hdkx bashe
بدون نام
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۳۱ ۲۰:۱۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۳۱ ۲۰:۱۷
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي
دقيقا
بدون نام
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۳۱ ۲۰:۱۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۳۱ ۲۰:۱۵
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضوع ٧ /></td></tr><tr valign=
راستش من به هيچي اطمينان ندارم
بدون نام
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۳۱ ۲۰:۱۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۳۱ ۲۰:۱۲
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضوع ٧ /></td></tr><tr valign=
بايد صبر کنيم ببينيم چي مي شه
بدون نام
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۳۱ ۱۳:۰۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۳۱ ۱۳:۰۶
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضوع ٧ /></td></tr><tr valign=
OMRAN!!!!
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۳۱ ۱۲:۰۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۳۱ ۱۲:۰۲
عضویت از:
از:
پیام:
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضوع ٧ /></td></tr><tr valign=
2 حالت داره دبگه!

یکی این که حرفاش واقعی باشه و رولینگ هم اوان رو خونده باشه! در این صورت قطعن حدسی رو هم که در باره نام کتاب بعدی زده رو خونده..÷س قطعن یه تغییراتی توش میده و نامش رو روش نمی زاره.

دیگری هم که احتمالش خیلی قویه اینه که امرن اصلن چیزی درباره این اراجیف نشنیده و داستانهای خودش رو ادامه میده.

÷س در هر دو صورت موضوع و یا نام کتاب 7 همچین چیزی نخواهد بود.
روکوود
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۶ ۰:۰۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۶ ۰:۱۰
عضویت از: ۱۳۸۳/۵/۲۳
از: آزکابان
پیام: 24
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضوع ٧ /></td></tr><tr valign=
اگر این خبر صحت داشت من دوست دارم قیافه رولینگ رو بعد از چاپ کتاب ببینم!!!
بدون نام
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۵ ۱۹:۰۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۵ ۱۹:۰۰
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضوع ٧ /></td></tr><tr valign=
چه نظريه ي خوبي ولي مسخره است چون اصلا شبيه نيست
البته ببخشيدا...........
هگرید
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۵ ۰:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۵ ۰:۳۶
عضویت از: ۱۳۸۲/۱۰/۱۷
از: دره غولها
پیام: 300
 Re: امكان نداره!
به نظر من که خیلی جالبه !!!
از این انگلیسی های حقه باز بعید نیست !!!
فلوردلاكور
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۴ ۱۷:۱۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۴ ۱۷:۱۵
عضویت از: ۱۳۸۳/۴/۷
از: پاریس
پیام: 929
 امكان نداره!
من نمىدونم جرا همه مىيان ادعا مىكنن به نظر من امكان نداره از من كفتن !
The Hero
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۴ ۱۷:۰۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۴ ۱۷:۰۳
عضویت از: ۱۳۸۳/۵/۱۷
از: تهران
پیام: 3
 Re: خالي بندي؟
فرض بر اینکه اون درست گفته باشه یعنی همه از هوش و خلاقیت خودش باشه جی کی رولینگ که از اول پول دار نبوده اون آنقدر بی پول بوده که داستان هایش را روی دستمال می نوشته و آه در بساط نداشته خوب!!
ما میگیم این کتاب به انگلیس رسیده و ترجمه شده و بعد از ترجمه دیدند خیلی بی ارزشه انداختند دور و بعد خانم رولینگ وارد شده!!
حال گیریم درست گفته پس چرا کتاب 7 رو خودش زود تر نمی نویسه و چاپ نمی کنه!!
irmtfan
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۴ ۱۵:۴۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۴ ۱۵:۴۶
عضویت از: ۱۳۸۲/۱۰/۱۳
از: پریوت درایو - شماره 4
پیام: 3125
 Re: خالي بندي؟
اي بابا مملي اونجا آمريكاس اينجا ايرانه تازه شايد 8000 چوق هم گيرش بياد وقتي بفهمن دروغ گفته
آبرفورث
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۴ ۱۴:۵۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۴ ۱۴:۵۴
عضویت از: ۱۳۸۲/۱۰/۱۳
از:
پیام: 543
 خالي بندي؟
به نظر من هم يه خبر كاملاً‌ بي‌معنيه ... براي بالا بردن تيراژه... چند تا دليل دارم...
- - - -
رولينگ هنگامي كه نوشتن كتاب رو آغاز كرد آه نداشت كه با ناله سودا كنه. به قول خودش اسباب‌بازي‌هاي بچه‌ش همه توي يه جعبه‌كفش جا ميشدند.
- - - -
اين دلال‌هايي كه اين آقا معرفي كرده‌ن كه كتاب ايشون رو بردن به خارج از كشور و فروختن... مسلماً ترجمه‌كردن... فارسي كه نمي‌شه... پس يه پول هنگفتي مي‌گيرن كه اون رو به يه نويسنده بفروشن...(به يه نويسنده قابل توجه باشد كه رولينگ در آن موقع هنوز نويسنده‌يي نبود كه كتابش چاپ شده باشه...)
----
نتيجه... چون نه پول داره نه كسي اون رو مي‌شناخته... يه نظريه‌ي بي معنيه
----
خود اين طرف كه اين ادعا رو كرده مي‌دونه كه اگر خالي بسته‌باشه و ادعا رو در دادگاه بررسي كنن بايد حدود 8000چوق پياده بشه. چون يادمه توي آمريكا يه نفر ادعا كرده بود كه اسم هري پاتر و ماگل رو رولينگ كپي كرده و همين مقدار پياده شد.
آموس ديگوري
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۴ ۱۴:۵۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۴ ۱۴:۵۰
عضویت از: ۱۳۸۳/۴/۱۳
از:
پیام: 85
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي
فقط اگر درست در بیاد
irmtfan
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۴ ۱۴:۰۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۴ ۱۴:۰۶
عضویت از: ۱۳۸۲/۱۰/۱۳
از: پریوت درایو - شماره 4
پیام: 3125
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي
رولينگ نميتونه جريان كتاب رو عوض كنه يهو چون بيشترش رو نوشته و همه چي از سالها پيش مشخص شده ديگه امكان تغييرش نيست
lona lovegood
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۴ ۱۳:۳۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۴ ۱۳:۳۵
عضویت از: ۱۳۸۳/۵/۷
از: قطار سریع السیر هاگوارتز
پیام: 100
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي
وای من نمی دونم ممکنه این راست باشه یا نه ولی اگه هرکسی نمی تونه از این ادعا ها بکنه چون ریسک کرده و خطراتی داره چون به معروف ترین نویسنده ی جهان تهمت زده. از طرفی نمی دونم شما کتاب ماجراهای نارنیا نوشته ی سی. اس. لوئیس رو خوندین یا نه....چون در بعضی جاها شباهت هایی بین هری پاتر و این کتاب وجود داره که باید بگم این کتاب قدیمی تر از هری پاتره و من توی یه کتابی در مورد رولینگ خوندم که اون می گفت من از بچگی عاشق کتاب های لوئیس بودم...
امکان داره که شباهت هایی بین کتاب اون فرد ایرانی و رولینگ وجود داشته باشه ولی فکر نکنم عین اون باشه...چون هر نویسنده ای با توجه به کتب هایی که خونده همه رو قاطی می کنه و یه داستان می نویسه ...
برای همین امکان داره رولینگ با تصور از این که کتابش مشهور نمیشه و فقط در لندن می مونه, یه کتاب ایرانی رو خونده و شبیه اون رو نوشته...من بی صبرانه منتظر نسخه ی 6 هری پاترم تا ببینم راست بوده یا نه...اگه این جریان واقعیت داشته باشه ممکنه رولینگ داستان کتاب 6 رو تغییر بده که دستش رو نشه و حرف اون شخص ایرانی راست در نیاد؟
irmtfan
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۴ ۱۰:۵۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۴ ۱۰:۵۵
عضویت از: ۱۳۸۲/۱۰/۱۳
از: پریوت درایو - شماره 4
پیام: 3125
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي
بله بسيار جالبه مثل بقيه مواردي كه تو ايران نوشته ميشه من نميخوام بگم اين قضيه درسته يا نه نظر شخصي من اينه كه چيز چرنديه و حقيقت نداره فقط ميخوام اين مساله رو از جنبه درست دراومدن و نيومدنش بررسي كنم.
خب اگه اين درست در بياد شك نداشته باشيد كه تو دنيا مثل بمب صدا ميكنه و آبروي رولينگ ميره چون در خارج مثل ما نيستن و از اين جور مسايل به خصوص سرقت ادبي نميگذرن حتي بدونيد يكي از نامزدهاي رياست جمهوري آمريكا در سالهاي گذشته فقط به اين خاطر كه جملات و تكيه كلامهاي شخص ديگري را در سخنراني خودش استفاده كرده بود مجبور به استعفا شد.

اگه درست نباشه چي؟
خب اولا پر تيراژ ترين روزنامه ايران اين خبر رو نوشته من خيلي دوست دارم ببينم اگه اين غلط از اب دراومد انقدر جرات دارن كه بنويسن ما غلط كرديم و ايده رولينگ مال خودش بوده يا نه؟ يا مثل بقيه مسايلي كه متاسفانه تو ايران مثل اب خوردن دروغ ميگن راحت رد ميشن ميرن. ( وجود بيش از 70 درصد يهودي در برج هاي تجارت جهاني - خبر هايجنگ عراق و غيره )
دوم اينكه اين نويسنده كه اين چرند رو گفته بازم روش ميشه چيزي بنويسه؟
خلاصه اگر اين درست نباشه يك بار ديگر براي بار هزارم ايران و ايراني قشنگ ميره زير سوال
شما فكر نكنيد حقوق بشر يعني اينكه ملت رو نكشي برخلاف چيزي كه تو ايران ميگن اصلا اين نيست بيشتر اينه كه روح مردم رو نكشي
shima
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۴ ۲:۲۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۴ ۲:۲۰
عضویت از: ۱۳۸۳/۴/۳۰
از:
پیام: 4
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضوع ٧ /></td></tr><tr valign=
راستش منم موندم ولی اگه حقیقت داشته باشه چی میشه البته ممکنه چون چهره هری پاتر کمی شبیه شرقیهاست نظر شما چیه؟
merlini
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۴ ۲:۱۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۴ ۲:۱۱
عضویت از: ۱۳۸۲/۱۰/۲۱
از:
پیام: 1286
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضوع ٧ /></td></tr><tr valign=
البته امكان اين دروغ گفته باشه و براي تبليغ كتابش اين كار رو كرده باشه خيلي زياده.
ولي چطور تو ايران بايد مدرسه جادوگري وجود داشته باشه؟
فرد ویزلی
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۴ ۰:۵۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۴ ۰:۵۸
عضویت از: ۱۳۸۳/۵/۱۳
از: کوچه دیاگون - مغازه جیب بر های جادویی ویزلی
پیام: 185
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضوع ٧ /></td></tr><tr valign=
همچین چیزی امــــــــــــــــــــــــکـــــــــــــــــان نداره
من که تا کتاب اون شیاد رو نخونم راحت نمیتونم بخابم
ولی ممکنه که اون یارو شیاد نباشه و کاملا اتفاقی داستان هاش با رولینگ شباهت داره
مثل فیلم های تارانتینو که همه چیز اتفاقی اتفاق میفته
باید منتظر کتاب ششم باشم
ولی تا اون موقع من کتاب اون یارو رو میخونم
دراکو.مالفوی
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۳ ۲۰:۱۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۳ ۲۰:۱۷
عضویت از: ۱۳۸۳/۳/۱۳
از: وزارت سحر و جادو
پیام: 1028
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضوع ٧ /></td></tr><tr valign=
من گفتم این رولینگ مال این حرفها نیستا !!
آرتور ویزلی
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۳ ۲:۵۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۳ ۲:۵۸
عضویت از: ۱۳۸۳/۴/۷
از: بارو_خانه ی ویزلی ها
پیام: 192
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضوع ٧ /></td></tr><tr valign=
خوب ديگه رولينگ شخصيت ها و ايده هاي كتابش رو معمولا از خودش در نيورده و از ديگران جمع كرده
آموس ديگوري
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۳ ۱:۵۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۳ ۱:۵۵
عضویت از: ۱۳۸۳/۴/۱۳
از:
پیام: 85
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضوع ٧ /></td></tr><tr valign=
باید ببینیم که ایدش درست در میاد یا نه
فکرش را بکنید اگر درست در بیاد چی میشه
ایران تو دنیا معروف میشه
شاید دیگه تو دنیا ما ایرانیا را ادم حساب کنن
merlini
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۳ ۱:۲۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۳ ۱:۲۶
عضویت از: ۱۳۸۲/۱۰/۲۱
از:
پیام: 1286
 Re: يك روزنامه‌نگار شيرازي:موضوع ٧ /></td></tr><tr valign=

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.