هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

مصاحبه: مصاحبه با دیویس برای شاهزاده دورگه و یادگاران مرگ

فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۷/۳/۲۲ ۲۳:۲۰:۰۰ (1119 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص مصاحبه
مصاحبه
وارویک دیویس بازیگری که در فیلم های هری پاتر نقش پروفسور فلیت ویک را برعهده داشته است مصاحبه جدیدی با ام تی وی درباره شخصیت نقش اش داشته است.
او در باره نقش اش به عنوان پروفسور راونکلاویی طلسم ها در تازه ترین فیلم هری پاتر، شاهزاده دورگه صحبت کرده است و ذکر میکند که « نقش ام به نظر میرسه که هم اینک جزو اساتید بامزه در مدرسه هست».
« من باری دیگر بی اندازه لذت بردم. این واقعا و براستی افتخاری هست که در قسمت ششم بودم»...

او همچنین نسبت به اینکه فیلم پایانی هری پاتر دو قسمتی ساخته میشود، علاقه نشان میدهد و با احساس میگوید « فکر میکنم که ایده خوبی هست، چون موقعیکه شما تلاش میکنید و یک رمان طولانی را در دو قسمت دو ساعت و نیم فیلم میکنید ، خیلی موضوعات در فیلم نمایش می یابد و چیزی حذف نمیشود».
دیویس در ادامه میگوید « در کتاب پایانی خیلی از موضوعات وجود دارند، فکر میکنم که دو فیلم واقعا بسیار خوب ساخته میشود. این ایده برای فیلم پایانی واقعا شایسته بود».
در مصاحبه ام تی وی به طور کاملا رسمی از زبان این بازیگر که آیا وی دوباره برای یادگاران مرگ به فیلم برخواهد گشت یا که خیر موضوعی مطرح نشده است
دیویس درباره سوالی در این خصوص که صحنه مورد علاقه وی در یادگاران مرگ چی خواهد بود گفت « من به صحنه گریپهوک خیلی علاقه دارم».

نکته قابل توجه در مقاله ام اتی وی این هست که به اشتباه اعلام شده است وی نقش گریپهوک را در سنگ جادو برعهده داشت، درحقیقت این نقش را ورن ترویر بازی کرده بود. ما اصلاح میکنیم که وارویک دیویس در سنگ جادو علاوه بر نقش پروفسور فلیت ویک، نقش یکی از کارکنان بانک گرینگوتز را هم برعهده داشت.

منابع: TLC & MuggleNet
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
هاگوارتزروس
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۳/۲۳ ۳:۰۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۳/۲۳ ۳:۰۷
عضویت از: ۱۳۸۶/۱۰/۱۸
از: بن‌بست اسپینر
پیام: 246
 Re: [en]Warwick Davis Talks"Deathly Hallows" and "Half-Blood Prince"[/en][fa]مصاحبه با دیویس برای شاهزاده دورگه و یادگاران مرگ[/fa]
خیلی ممـنون از اطلاع رسانی تون در قسمت آخر! (فلیت ویک در فیلم 1 گرینگوتزر بود!)

چـون در متـن خبر نبـود و از داشته هـای خودتون بود که با کـمی تحقیـق متوجه شدم درستـه!

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.