هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

کتاب: حراج نسخه کتابهای امضا شده ی هری پاتر

فرستنده دملزا رابینز در تاريخ ۱۳۸۷/۴/۱۳ ۱۸:۴۰:۰۰ (912 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص کتاب
کتاب
سری امضا شده ی اولین نسخه ی کتاب های هری پاتر به قیمت 17,800 پوند در مزایده ای به فروش رفت.یک سری از 7 جلد کتابها منتشر شده توسط بلومز بری در یک قسمت درحراجی هنرهای زیبای کامئو برکشایر به حراج گذاشته شد.
سخنگویی در خانه ی حراج گفت که عدد 17.800 پوند قیمتی ضربتی است و انعام خریدار را شامل نمی شود که چیزی بیش از 15 درصد مالیات بر ارزش افزوده است.هر جلد مصور بدون در نظر گرفتن منافع شخصی توسط رولینگ امضا شده است. ...

هر سری کتابهای هری پاتر شامل هری پاتر و سنگ جادو، هری پاتر و تالار اسرار، هری پاتر و زندانی آزکابان، هری پاتر و جام آتش،هری پاتر و محفل ققنوس، هری پاتر و شاهزاده ی دورگه و هری پاتر و یادگاران مرگ می باشد.
قیمت برآورد شده برای این کتابها از 15،000 تا 20،000 پوند بود.

در اوایل این ماه یکی از طرفداران حریص هری پاتر 25،000 پوند برای درآمدی800 کلمه ای بر کتابها پرداخت کرد، که برای جمع آوری وجوه برای موسسه خیریه ی پن که برای ترویج ادبیات کار میکند نوشته شده بود. در ژانویه ی امسال ،رولینگ یک سری امضا شده ی هفت عنوان کتاب را برای بالا بردن میزان وجوه نقدی کلوپ راگبی پروتوبل در ادینبورگ که سوخته بود اهدا کرد.قیمت حراج تا 960،6 پوند بالا رفت.

در دسامبر سال گذشته کار جدیدی از رولینگ ،داستانهای بیدل شاعر، به قیمت 1،95 میلیون پوند در مزایده رسید.آمازون این کتاب دستنویس را خرید که توسط نویسنده نقاشی و نوشته شده بود.
تنها 7 کپی موجود است: 6 نسخه به دوستان نزدیک رولینگ داده شد و هفتمی هم برای جمع آوری پول برای موسسه ی خیریه رولینگ به مزایده گذاشته شد.

منبع:دیلی تلگراف و بی بی سی نیوز
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
soosk
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۴/۱۴ ۱۴:۴۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۴/۱۴ ۱۴:۴۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۰/۲۲
از: ارومیه
پیام: 92
 Re: [en]Potter first editions fetch £17K[/en][fa]حراج نسخه کتابهای امضا شده ی هری پاتر[/fa]
این چرا اینجوری افتاده؟من که اینجوری نفرستاده بودم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.