هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

فيلم 6: اطلاعات غیر منتظره در فیلم شاهزاده دورگه !؟

فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۷/۵/۱۵ ۲۰:۴۰:۰۰ (1576 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص فيلم 6
فيلم 6
ویرجین مدیا امروز در یک مقاله به تحلیل فیلم ششم هری پاتر پرداخته است و 10 اتفاق و حقیقت مهم که در این فیلم رخ می دهد را تشریح کرده است. در این مقاله آمده است که در پایان فیلم شاهزاده دورگه شاهد اطلاعات و حقیقت های جدیدی از هری پاتر خواهیم بود که هرگز آنها را نشنیده ایم!
مقاله توضیح می دهد که این اطلاعات توسط کارگردان دیوید یاتس و تهیه کنندگان وارد فیلم شده است که در کتاب ها وجود ندارد.
اخطار: ادامه متن ممکن هست حاوی اطلاعاتی فاش کننده باشد!

این مقاله نوشته است:

« کارگردان دیوید یاتس، یکی از محبوب ترین کارگردان های تلوزیون بریتانیا، می گوید که فیلم ششم هری پاتر ترکیبی میان ناامیدی زندانی آزکابان و ماجرهای خارق العاده جام آتش می باشد.»
« فیلم با برخی درگیری های جدی آغاز می شود، واقعه ویرانی مرکز شهر در لندن از جمله آنهاست. بعد از آن هم این مرگ خواران هستند که نقش های بزرگترین در صحنه ها دارند.»
« هری رابطه جدیدی با جینی ویزلی، خواهر جوانتر رون آغاز می کند، درحالیکه خود رون ویزلی نیز با دختر جدیدی با نام لاوندر براون رابطه برقرار می کند.»
« اینفری ها و بعد ماجرای درگیری هری با آنها برای به پایان رساندن ماموریت اش به همراه دامبلدور، که دنیل رادکلیف (بازیگر نقش هری پاتر) در این زمینه به مجله امپایر گفت که آنها ترسناک و بدنی وحشتناک دارند، البته آنها اسکلت نیستند!»

در آخر این مقاله در مورد اطلاعات جدید درباره هری پاتر آمده است:

« اگر فکر می کنید که همه چیز را درباره هری پاتر می دانید پس دوباره فکر کنید، تهیه کنندگان گفته اند که برخی اطلاعات جدید از هری پاتر در دقایق پایانی فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه نمایش داده خواهد شد.»

منبع: SnitchSeeker و HPS
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
فلوردلاكور
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۵/۱۶ ۲۱:۴۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۵/۱۶ ۲۱:۴۱
عضویت از: ۱۳۸۳/۴/۷
از: پاریس
پیام: 929
 Re: [en] Virgin Media previews Half-Blood Prince, hints at new revelation [/en] [fa] اطلاعات غیر منتظره در فیلم شاهزاده دورگه !؟ [/fa]
والا خیلی مشکوکه که قراره کارگردان بخواد چیز جدید بگه!بعد رولینگ نگه!میگم مونالیزا اشتباه نکردی حتما با هماهنگی رولینگ یه چیزیو میگن دیگه نمیگن؟

منکه میگم جو سازیه!میگن تب هری پاتر خوابیده یه چی بگیم ملت به هیجان بیان!والا

پاسخ‌ها فرستنده فرستاده‌شده در تاریخ
 Re: [en] Virgin Media previews Half-Blood Prince, hints at new revelation [/en] [fa] اطلاعات غیر منتظره در فیلم شاهزاده دورگه !؟ [/fa] koodak4 ۱۳۸۷/۵/۱۶ ۲۲:۴۷

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.