هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

سایر: «داستان های بیدل شاعر» آماده برای خرید

فرستنده النور برنستون در تاريخ ۱۳۸۷/۵/۱۷ ۱۸:۴۰:۰۰ (1125 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص سایر
سایر
سایت آمازون روز 31 جولای اعلام کرد که «داستان ها ی بیدل شاعر»، کتاب افسانه‌ای جادوگری که پیش از این چاپ محدودی داشت و در یک حراج خریده شده است، را چاپ کرده و به فروش خواهد رساند.
جی کی رولینگ، وب سایت خود را به روز کرده است و در قسمت اخبار، توضیحات بیش تری در مورد کتاب به ما می دهد:
ویرایش جدید خود داستان‌ها که هرمیون گرانجر از زبان باستانی ترجمه کرده است و توضیحاتی از خود من و نیز نوشته‌هایی از پروفسور آلبوس دامبلدور که با اجازه‌ی سخاوتمندانه‌ی مدیران هاگوارتز آشکار شده است را شامل می‌شود. یادداشت دامبلدور در داستان ها که بین برگه‌هایش پس از مرگ او کشف شده است، شامل تعدادی نوشته‌ی تاریخی، خاطره‌ی شخصی و بینش او در مورد اسرارآمیزترین شاخه‌ی جادوگری، علم چوبدستی است. من امیدوارم خوانندگانی که این داستان‌های باستانی جادویی را برای نخستین بار می‌خوانند نوشته را سرگرم کننده و مفید بدانند. ...

اسکولاستیک، ناشر هری پاتر در امریکا نیز در وب سایت خود اطلاعات بیش تری در مورد این کتاب داده است:
صفحه‌های کتاب با نام‌های آشنایی از داستان‌های هری پاتر مثل ابرفورث دامبلدور، لوسیوس مالفوی و نیاکانش و نیک تقریبا بی‌سر به علاوه‌ی استادان دیگر هاگوارتز و صاحبان قدیمی چوبدستی الدر (ابر چوبدستی)، پر شده است.
دامبلدور در مورد رویدادها ی بی نظیر دنیای جادوگری مثل آسیب رساندن به محصولات تئاتری در هاگوارتز یا خطر های داشتن یک «قلب پشمالو» می‌گوید. اما او هم‌چنین جنبه‌های جهانی جادوگری را که ممکن است خوانندگان ماگل نیز آن را بسیار آشنا ببینند مثل حسگر کشتی و تعصب آشکار می کند و درباره‌ی عمیق ترین رازهای زندگی سوال می کند.
دوستداران این کتاب می توانند این کتاب را که به دو صورت به بازار خواهد آمد پیش خرید کنند. یکی چاپ جمع شونده با جلد محکم و دیگری چاپ استاندارد. چاپ جمع شونده با 100 دلار و 50 سنت و چاپ استاندارد با 7.79 دلار و 3.99 سنت در دسترس است.
آمازون، در چاپ ویژه به طرح بیدل اصلی احترام می‌گذارد: دقیقا همان جلد چرمی، سنگ کاری و نسخه‌ی عین حروف. «داستان‌های بیدل شاعر» با طراحی بی‌نظیر کتاب- در- یک- کتاب، داخل یک جعبه‌ی گول زدنی، درست همانند یک کتاب درسی جادوگری کتابخانه ی هاگوارتز گذاشته شده است. چاپ جمع شونده، هم‌چنین 10 توضیح از خود جی کی رولینگ را نشان می‌دهد که در نسخه‌ی اصلی و یا استاندارد دیده نمی‌شود. خوانندگان بعد از جستجو در این قسمت بیرونی، می‌توانند از یک نسخه‌ی کپی شده‌ی شخصی که با یک کیف قرمز مخملی گلدوزی شده همراه با امضای رولینگ احاطه شده است، لذت ببرند.
این کتاب‌ها را CHLG منتشر می‌کند و تمام درآمد آن صرف امور خیریه می‌شود. کتاب درروز 4 دسامبر (14 آذر) رونمایی می‌شود و قانونا در کریسمس در دسترس خواهد بود. برای پیش خرید کتاب‌ها می‌توانید به سایت آمازون مراجعه کنید

منابع: Snitchseeker 1 & 2
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.