هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

فيلم 6: اکران فیلم شاهزاده به تعویق افتاد

فرستنده Irmtfan در تاريخ ۱۳۸۷/۵/۲۵ ۷:۴۰:۰۰ (1018 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص فيلم 6
فيلم 6
زمان اکران فیلم ششم هری پاتر با عنوان هری پاتر و شاهزاده نیمه خالص که قبلا قرار بود در تاریخ 21 نوامبر 2008 باشد به تعویق افتاده و اکنون اعلام شده در تاریخ 17 جولای 2009 در آمریکا و کشور های دیگر جهان اکران خواهد شد. وارنر برادرز این تغییر را در سایت رسمی هری پاتر تایید کرده است.


خبرگزاری ها اعلام کرده اند این تعویق به دو دلیل انجام شده است. اول اینکه کمپانی وارنر معتقد است اکران فیلم در تابستان به دلیل «حضور جمعی خانواده ها» برای اکران مناسبتر است. و دوم اینکه همچنان اثرات بعدی اعتصاب نویسندگان فیلمنامه وجود دارد و زمان لازم است تا از حضور حداکثری تماشاگر در اکران مطمان شد.

البته طبق اعلام ریسس وارنر برادرز تاریخ جدید باعث ایجاد وقفه در اکران فیلم کتاب آخر هری پاتر که در دو قسمت تهیه میشود نخواهد شد. و فیلمبرداری فیلم هفتم در فوریه 2009 آغاز خواهد شد. وی اعلام کرد: «به این ترتیب فاصله بین فیلم ششم و قسمت اول فیلم هفتم کوتاهتر خواهد شد»

source: TLC
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
Reza Torabi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۵/۲۵ ۱۵:۳۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۵/۲۵ ۱۵:۳۹
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۲۶
از: بيمارستان سنت مانگو
پیام: 219
 Re: [en]Half-Blood Prince Movie Pushed to July 2009[/en][fa] اکران فیلم شاهزاده به تعویق افتاد[/fa]
با تشكر از هري عزيز براي اين خبر، من بر خودم واجب دونستم براي كساني كه احتمالا از شنيدن اين خبر كمي ناراحت مي‌شوند و همچنين با توجه به اظهارات يكي از دوستان و ناراحت بودنشان از اين كه مجبورند سماق بمكند مطالبي رو عرض كنم.

تحقيقات ثابت كرده است كه به طور كلي سماق ماده‌اي بسيار مفيد است و در پيشگيري از انواع بيماري‌ها و سرطان‌ها و همچنين بيماري‌هاي روحي و رواني اثراتي معجزه‌آسا دارد.

با عنايت به اينكه برادران خوش‌تيپ و خوش‌قلب وارنر براي سلامتي تمام كودكان و نوجوانان در سراسر جهان اهميت بسياري قائل هستند و با توجه به كم شدن آمار مصرف جهاني سماق در بين مردم و به ويژه كودكان و نوجوانان و هشدار شديد پزشكان در اين مورد، اين برادران پس از مدت مديدي بحث و گفتگو و اختلاط به اين نتيجه رسيدند كه براي كمك به سلامتي جسمي، روحي و رواني تمام كودكان، نوجوانان و جوانان در همه جاي اين كره خاكي عملي خيرخواهانه و جوانمردانه انجام داده و از سود خود بگذرند و به حل اين بحران جهاني كمك كنند.
ما نيز بايد قدردان اين از خود گذشتگي و لطف برادران عزيز تر از جان خود باشيم و بدانيم كه هر كاري كه اين عزيزان مي‌كنند در جهات شادي و خوشحالي و سلامتي روحي ماست و نه تنها هيچ سود و منفعتي در آن براي ايشان وجود ندارد بلكه در كل همش ضرر است.

پس بياييد همه با هم فرياد بزنيم و از ته قلب خود بگوييم:
برادران وارنر، متشكريم!!!
harry-james-potter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۵/۲۵ ۸:۵۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۵/۲۵ ۸:۵۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۲۶
از: ُ
پیام: 30
 Re: [en]Half-Blood Prince Movie Pushed to July 2009[/en][fa] اکران فیلم شاهزاده به تعویق افتاد[/fa]
یایا شانس هم نداریم
یچه ها یک سال ذیگه سماغ بمکیم.تا آقایون پول بیشتر در بیارن.ای بسوزه پدر پول

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.