هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

بازیگران: ابراز تاسف بازیگر نقش فاج از حذف او در فیلم ششم

فرستنده آنتونین دالاهوف در تاريخ ۱۳۸۷/۱۱/۲۷ ۱۷:۴۰:۰۰ (1020 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص بازیگران
بازیگران
روبرت هاردی ایفاگر نقش کورنلیوس فاج در فیلم شاهزاده دورگه،مصاحبه جدیدی پیرامون این نقش و در واقع وزیر سحر و جادو انجام داده است.
قسمتی مربوط به فاج در فیلم شاهزاده دورگه نخواهد بود. آقای هاردی در این زمینه میگوید: ...

«من عاشق زمانی بودم که بجای وزیر سحر و جادو یعنی کورنلیوس فاج بازی میکردم، اما نقش من حالا از بین رفته! من میدونستم این اتفاق میفته. فاج کلا یه قسمت خوب در کتابه اما راهی وجود نداره که اونها بتونن همه چیز رو در یک فیلم جا بدن.
هر سه تهیه کننده جداگانه در یک روز به من زنگ زدند و گفتند:ما واقعا متاسفیم،ما ناگزیریم نصف کتاب رو حذف کنیم. من خیلی غمگین شدم. چون با اشخاص سرگرم کننده و بدجنسی مثل رابی کالترین، میشائیل گابمن و اسمیت، کسی که یه دوست قدیمیه کار میکردم. در فیلم سرگرمی و خنده هم زیاد بود و شکل جدی و موقر بسختی وجود داشت البته فقط تا قبل از اینکه اونها بگن:اکشن!»

رابرت هاردی اکنون 83 سال سن دارد و یک بازگر مسن است.
او ادامه میدهد: «دکترها همیشه وقتی تحرک من رو میبینن با تعجب به من میگن: چند سالته؟! و وقتی به بیمه گرها گزارش میدن فورا اشک اونها درمیاد و میگن کمک!
فیلمهای هری پاتر بیمه گرهایی داره که در مورد من بی میل نشون میدن.من میشنوم که اونها میگناون ارزششو داره؟ بیشتر استخوانهاش شکسته و سرطان داره، هر لحظه ممکنه بیفته بمیره!»
منبع
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.