هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

سایر: بازی هری پاتر بر روی گوشی های آی فون

فرستنده دملزا رابینز در تاريخ ۱۳۸۸/۱۰/۲۹ ۱۹:۱۰:۰۰ (1272 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص سایر
سایر
بازی جدید هری پاتر برای گوشی های آی فون توسط کمپانی وارنر برادرز با قیمت 1.79 پوند طراحی شد.
این بازی هم به صورت سینگل پلیر و هم مالتیپلیر طراحی شده است.البته سینگل پلیرها از طرح های جی کی رولینگی کمتر بهره برده اند و تا اندازه ای به شما اجازه می دهد تا اجرای طلسمها را تمرین کنید.
اگر اتفاقی کسی که گوشی آیفون دارد و طرفدار هری پاتر است می شناسید می توانید از طریق بلوتوث با هم دوئل کنید. همچنین از طریق اینترنت می توانید با سایر بازیکنان در کشورهای دیگر دوئل کنید...

تنظیمات اولیه ی بازی شما را وارد دنیای هری پاتر می کن.در ابتدا نامه ای از هاگوارتز با امضای مینروا مک گاناگل دریافت می کنید.
بعد از ثبت نام درست مثل هری چوب جادویی دریافت می کنید:چوب های جادو به شما نشان داه می شود و شما هرکدام را در دست میگیرید و بازی تصمیم می گیرد که کدام برای شما مناسبتر است.سپس توسط کلاه معروف گروهبندی گروهبندی می شوید.
از اینجاست که وضعیت کمی پیچیده تر می شود.14 طلسم برای یادگیری طراحی شده است که آسانترین آنها آلوهاموراست و با طلسم کانفرینگو به اوج می رسد.برای اجرای یک طلسم باید انگشت شصت خودرا روی صفحه ی نمایش بگذارید و گوشی آیفون خود را مانند یک چوب جادو طبق الگویی که روی صفحه نشان داده میشود در هوا تکان دهید.
این الگوها میتوانند به سادگی یک حرکت از چپ به راست باشند و یا به اندازه ی یک حرکت Zشکل پیچیده باشد.همچنین می توانید طلسم ها را بلند ادا کرده و ضبط کنید که با انجام هر طلسم درست گوشی صدایتان را پخش خواهد کرد.
مثلا صلسم اکسپکتو پاترونوم که طلسم شما ره ی 6 است به شکل مثلثی است که تقریبا اجرای آن ناممکن به نظر میرسد و برای اجرای آن باید واقعا صبر داشت!
در بیان بازی برای طرفداران هری پاتر بسیار مهیج به نظر می رسد اما واقعیت این است که با وجود راهنما هایی که شیوه ی درست گرفتن گوشی را نشان می دهند انجام دادن برخی از طلسمها مشکل است،زیرا در هر اجرا به نظر می رسد که زوایا و سرعتی متفاوت ارائه می شود.
منبع: macworld
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
روفوس.اسکریم.جیور
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۸/۱۱/۲ ۱۲:۵۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۸/۱۱/۲ ۱۲:۵۲
عضویت از: ۱۳۸۸/۳/۳۰
از: دواج يك امرحسنه است !
پیام: 689
 Re: [en]Harry Potter: Spells for iPhone review [/en][fa]بازی هری پاتر بر روی گوشی های آی فون[/fa]
وقتي فيلمش مزخرفه ... بازيش مزخرفتره ديه !
روونا
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۸/۱۰/۳۰ ۲۱:۱۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۸/۱۰/۳۰ ۲۱:۱۲
عضویت از: ۱۳۸۶/۲/۴
از: ل مزل زوزولـه .. گاو حسن سوسولـه!
پیام: 553
 Re: [en]Harry Potter: Spells for iPhone review [/en][fa]بازی هری پاتر بر روی گوشی های آی فون[/fa]
پس اونایی که آی فون ندارن چی ؟

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.