هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

سایر: دنیای جادویی هری پاتر بالاخره افتتاح میشود

فرستنده آنتونین دالاهوف در تاريخ ۱۳۸۹/۱/۵ ۳:۵۰:۰۰ (989 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص سایر
تصویر کوچک شدهطبق خبر سایت اسنیچ سیکر، دنیای جادویی یا در واقع پارک هری پاتر تابستان امسال و احتمالا در تیرماه رسما افتتاح میشود و برای عموم قابل بازدید خواهد بود. این پارک در اورلاندوی آمریکا است و متولی آن کمپانی یونیورسال است. برای بازدیدکنندگان تدارکات بسیاری فراهم آمده است و آنها را به گردشی در این پارک میبرند که اسم آن را سفر ممنوعه گذاشته اند. همانطور که قبلا در خبرها گفتیم ...

در این بازدید مکان های مهم کتاب های هری پاتر از جمله قلعه هاگواراتز، جنگل ممنوعه، کلبه هاگرید و دهکده هاگزمید به بازدید کنندگان نشان داده میشود و آنها میتوانند حتی از هاگزمید وسایل و خوراکی های جادویی نیز بخرند. دست اندرکاران این مجموعه گفته اند که بازدید کنندگان کاملا شگفت زده خواهند شد زیرا در این مجموعه تکنولوژی و فن آوریهای رباتیک پیشرفته به کار گرفته شده است. علاوه بر این قسمتهای ریز و درشت کتابهای هری پاتر طبق توصیفات رولینگ شبیه سازی شده و به بازدیدکنندگان نشان داده میشود.

از جمله: دفتر دامبلدور، مجسمه شیردال ورودی دفتر او، تابلوهای داخل راهروهای مدرسه مثل تابلوهای عکس چهار بنیان گذار هاگوارتز، اژدهای مسابقه جام آتش، بازی کوییدیچ، کلاس های درسی هاگوارتز مثل مبارزه با جادوی سیاه، تالار خصوصی گریفندور، اتاق ضروریات، درخت بید کتک زن، دیوانه سازها و حتی شخصیت های فیلم از جمله هری، رون و هرمیون و البته خیلی موارد جالب و دیدنی دیگر.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
روفوس.اسکریم.جیور
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۹/۱/۶ ۱۱:۲۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۹/۱/۶ ۱۱:۲۳
عضویت از: ۱۳۸۸/۳/۳۰
از: دواج يك امرحسنه است !
پیام: 689
 Re: [en]Wizarding World of Harry Potter to open June 18th[/en][fa]دنیای جادویی هری پاتر بالاخره افتتاح میشود[/fa]
اينجا هايي كه نوشته همش كه توي هاگوارتزه ... لا اقل قرستون ليتل هنگلتون رو هم ميساختن !

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.