هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

فیلم 7: افتتاحیه ی نیویورک قسمت اول یادگاران مرگ

فرستنده آلبوس دامبلدورold در تاريخ ۱۳۸۹/۸/۲۵ ۱۷:۴۰:۰۰ (665 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص فیلم 7
فیلم 7
افتتاحیه نیویورک قسمت اول هری پاتر و یادگاران مرگ شب گذشته در میدان لینکولن (تالار آلیس تالی) برگزار شد. هواداران پیش از آغاز مراسم فرش قرمز در میدان لینکولن بودند اما افتتاحیه با کمی تاخیر و غیبت برخی از بازیگران اصلی آغاز شد. آنها برای افتتاحیه لندن نیز غایب بودند. رالف فینس (ولدمورت) در ساعت 3:11 بامداد (به وقت تهران) رسید و گفت او به خاطر انسی که با شخصیت منفی ولدمورت دارد عاشق فیلم است. اطلاعات بیشتر را در ادامه خبر بخوانید ...

اما واتسون، دنیل ردکلیف، روپرت گرینت و تام فلتون پس از رالف فینس رسیدند. بازیگران همگی در ساعت 3:52 بامداد (به وقت تهران) پس از مراسم فرش قرمز کوتاهی برای نمایش فیلم رفتند. اگرچه افتتاحیه از هوای نیویورک سردتر بود اما بازیگران موفق بودند تا خنده را بر روی لب ها پدیدار سازند. بسیاری از پرسش ها در مصاحبه ها درباره صحنه های بوسه در فیلم بودند. روپرت اجازه نداشت تا در حین صحنه بوسه اما و دنیل در اتاق باشد چرا که بسیار زیاد می خندید. علاوه بر بازیگران هری پاتر، سایر بازیگران و چهره های برجسته نیز در افتتاحیه بودند. شما می توانید تصاویر افتتاحیه را اینجا مشاهده کنید. حالا انتظارها به پایان رسیده و فیلم در روز جمعه به نمایش در خواهد آمد.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.