هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

فیلم 7: بی توجهی اُسکار به ژانر فانتزی خالص !

فرستنده آلبوس دامبلدورold در تاريخ ۱۳۸۹/۱۲/۹ ۱۷:۳۰:۰۰ (656 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص فیلم 7
فیلم 7
هشتاد و سومین مراسم جوایز اُسکار شب گذشته برگزار شد و متاسفانه این بار هم دوباره آکادمی نسبت به سبک فانتزی خالص بی توجه بود. هفتمین فیلم پاتر پس از ۱۰ سال تلاش عوامل برای جایزه ی اُسکار دوباره ناکام ماند اما همچنان ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که فیلم "یادگاران مرگ: قسمت دوم" می تواند سال آینده هیچ جایزه ی اُسکاری را بگیرد یا نه ؟! فیلم «آلیس در سرزمین عجایب» در "بهترین کارگردانی هنری" و فیلم «سرآغاز» در "بهترین جلوه های ویژه" فیلم هایی بودند که جوایز را از هری ربودند. ناگفته نماند که فیلم های نام برده شده در سبک های " انیمیشن فانتزی" و "علمی – تخیلی" بودند اما سبک "فانتزی خالص" نبودند. لذا بی توجهی آکادمی اُسکار به تلاش پاتر برای احیا و پشتیبانی در این سبک آشکار است. به هر جهت چیزی از شایستگی و محبوبیت فیلم "یادگاران مرگ: قسمت اول" کاسته نشده و هنوز رتبه سوم برای پرفروش ترین فیلم های سال ۲۰۱۰ را نگه داشته که تنها نتیجه ای برای مدت ۴ ماه می باشد!
منبع: آکادمی اُسکار
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
paky
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۹/۱۲/۱۴ ۱۳:۱۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۹/۱۲/۱۴ ۱۴:۰۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۲۵
از:
پیام: 202
 Re: [en] Inattention of oscar to pure fantasy genre ! [/en][fa] بی توجهی اُسکار به ژانر فانتزی خالص ! [/fa]
باید قبول کنیم که فیلم نامه و داستان پردازی فیلم ها، بسیار ضعیف تر از کتاب هاست، بازیگران هم هرچقدر قابل باشند، نمی توانند در قالب ساده ی خود چندان موفق عمل کنند، درکنار اینها بسیاری از شخصیت های فیلم تبدیل به تیپ های اغراق آمیزی شده اند که چندان موفق نبودند،
از نظر جلوه های صوتی و تصویری هم اینسپشن یک ایده ی نوآورانه بود که رقیبی سخت به شمار می رفت،
در کل از بیخ گوشمون گذشت!

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.