هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

جادو و جادوگری: افتتاح اولین مدرسه رسمی جادوگری در کالیفرنیا

فرستنده آلبوس دامبلدورold در تاريخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۹ ۲۱:۱۰:۰۰ (1511 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص جادو و جادوگری
جادو و جادوگری
اولین مدرسه رسمی و قانونی جادوگری در کالیفرنیا افتتاح شد.
آکادمی مدرسه خاکستری دارای 16 دپارتمان بوده و از طلسم گرفته تا هنر کیمیا گری را به 735 دانشجوی ثبت نام کرده، آموزش می دهد. دانشجویان باید دوره ای 7 ساله را طی کرده تا مدرک معتبر خود را از دست زل-راون هارت 68 ساله که به او جادوگر بزرگ میگویند بگیرند. اطلاعات بیشتر را در ادامه خبر بخوانید ...




اوبیرون زل-راونهارت تمام زندگی خود را وقف هنرهای سیاه کرده و قلعه سنت هلنا در مونتانا را با شکل و شمایل عجیب و غریب تزیین کرده است و شاگردانش با ولع بسیارهنرهای وی را می آموزند. تا پیش از هری پاتر وی را مرلین و گندالف خطاب کرده اما اینک این جادوگر بزرگ را تحت عنوان دامبلدور می شناسند و وی به این لقب افتخار می کند.

او در کاتوتی کالیفرنیا مدعی است کاری که آنها انجام می دهند، واقعی است و بلوفی در کار نیست. مدرسه ای که وی ساخته برای اولین بار مورد تایید مقامات دانشگاهی واقع شده و به آن گواهینامه کالج را داده اند که این موضوع میتواند شهرتی آکادمیک برای وی ایجاد کند. گرز گیری، طلسم و ریخته گری برای انجام کیمیا گری، رام کردن حیوانات وحشی و عقاب و سوار شدن بر اسب تک شاخ از جمله دروسی است که در این کالج آموزش داده می شود.

بیش از یکصد نفر از دانشجویان زیر 18 سال سن داشته (به آنها هری پاتر می گویند) که مطابق با داستانهای هری پاتر انها در چهار خانه مختلف زندگی می کنند که این چهار مطابق با عناصر اربعه تنظیم شده است. کوانتوم، فیزیک و متافیزیک، نجوم و اختر فیزیک، طب باستانی و گیاهی، افسانه ها و روایات قومی از سراسر جهان و ریاضیات پیشرفته دروس دیگری است که این دانشجویان باید ظرف 7 سالی که در انجا درس می خوانند، یاد بگیرند.

برای کسانی که مطمئن نیستند که بتوانند دروس مذکور را ظرف مدت مذکور طی کنند، کمپ های تابستانی مخصوص ایجاد شده تا با شرکت در این کلاسها آموزشهای لازم را ببینند. زل-راوانهارت برای اینکه دانشجویان بتوانند سریعتر آموزشها لازم را فرا گیرند چندین کتاب درباره جادوگری به رشته تحریر در آورده است.

فیلم هری پاتر قلب و فکر جوانان نسل جدید در غرب را تسخیر کرده و افتتاح چنین موسساتی با مجوز دولتی نشان از نفوذ آن در جوامع فرهنگی غربی دارد.

در دهه 1980 میلادی این جادوگر زمانی معروف شد که ادعا کرد توانسته موجود تک شاخی را درست کند. در واقع وی با عمل جراحی روی سر یک بز توانسته بود یک شاخ از وسط سر وی بیرون بیاورد که این موضوع در زمان خود جار و جنجال رسانه ای در امریکا به پا کرد. این بز بعدها مرد اما زل-راونهارت شاخ وی را بعنوان نماد جادوگری نگه داشته است.

مورنینگ گلوری 63 ساله همسر وی است که او نیز مانند شوهرش جادوگر است. زل-راونهارت می گوید همسرش را که در سال 1973 ملاقات کرده و یکسال بعد با وی ازدواج کرده را خیلی دوست دارد و تا به حال به وی هرگز خیانت نکرده است! آنها دائما از جوشانده های گیاهی مصرف می کنند و معتقدند جوشانده های گیاهی سلامتی بیشتری به آنها می دهد.

منبع: خبر آنلاین
ارزش: 7.00 (2 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
mmblack
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱/۱۳ ۷:۳۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱/۱۴ ۱۰:۳۰
عضویت از: ۱۳۹۰/۱/۱۱
از: رائیل
پیام: 227
 Re: افتتاح اولین مدرسه رسمی جادوگری در کالیفرنیا
یلی جالبه
ولی به نظر من قلعه هاگوارتز یه چیز دیگس!

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.