هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

فيلم: نمایشگاه هری پاتر در نیویورک

فرستنده آلبوس دامبلدورold در تاريخ ۱۳۸۹/۱۲/۲۰ ۲۰:۱۰:۰۰ (933 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص فيلم
فيلم
نمایشگاه هری پاتر پنجمین ایستگاه خود خود را در موزه "دیسکاوری تایمز اسکوئر نیویورک" برپا خواهد کرد. نمایشگاه در ۱۶ فروردین افتتاح می شود. نمایشگاه وسایلی از تمام هشت فیلم هری پاتر از جمله فیلم "هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت دوم" را نمایان خواهد کرد. برخی چیزهای جدید همانند فنجان هافلپاف از فیلم "یادگاران مرگ: قسمت دوم" ، ماسک ها و لباس های مرگخواران ، قاب آویز اسلیترین و شمشیر گریفیندور که در فیلم آخر توسط نویل لانگ باتم به کار برده شد. برخی تصاویر از نمایشگاه پیش از افتتاحش منتشر شده است و شما می توانید اینجا آنها را در کیفیت بالا مشاهده کنید. اطلاعات بیشتر را در ادامه خبر بخوانید ...


نمایشگاه هری پاتر ساعت ۱۰ صبح (به وقت نیویورک) در سه شنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۰ افتتاح خواهد شد و تا دوشنبه ، ۱۴ شهریور ۱۳۹۰ ادامه خواهد داشت. هم وطنانی که در نیویورک زندگی می کنند می توانند اطلاعات بیشتر درباره بلیط های نمایشگاه( که در قیمت های مناسبی هستند) را از طریق وبسایت www.DiscoveryTSX.com بیابند.

منبع: جوینده اسنیچ
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.