هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

بازیگران: کنفرانس مطبوعاتی بازیگران و عوامل هری پاتر در نمایشگاه هری پاتر

فرستنده آلبوس دامبلدورold در تاريخ ۱۳۹۰/۱/۱۷ ۱۴:۲۰:۰۰ (1260 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص بازیگران
بازیگران
از آنجایی که قبلا به شما گفتیم، تصاویر و ویدیوهای جدیدی از کنفرانس مطبوعاتی بازیگران و عوامل هری پاتر در نمایشگاه هری پاتر، منتشر شده است. شما می توانید تمام تصاویر را در اینجا مشاهده کنید. شبکه MTV یک ویدیو برای کنفرانس مطبوعاتی در مراسم فرش قرمز منتشر کرده است که شما می توانید آن را در اینجا ببینید. ویدیوی دیگری از شبکه MTV داخل نمایشگاه هری پاتر را نشان می دهد و می توانید آن را اینجا مشاهده کنید. اطلاعات بیشتر را در ادامه خبر بخوانید ...


بونی رایت، درباره بازی در نقش خانم پاتر در آخرین صحنه فیلم صحبت کرده است که او یک تجربه عجیب کسب کرده. (مصاحبه او را اینجا مشاهده کنید)

نقل قول:
" واقعا خارق العاده بود. بقیه می گفتند نگران نباش. برای سن ۳۵ سال خوب به نظر میرسی. مادر بودن با سه فرزند به طور ناگهانی، هنگامیکه جوان هستی کاملا یک تغییر بزرگ است، کاملا عجیب است، چرا که آشکار است من در همه فیلمها صحنه خودم را در قطار و سکوی نه و سه چهارم آغاز کردم و بعدا که ما پیش از کریسمس برگشتیم تا کمی بیشتر فیلم برداری کنیم، من به سکوی نه و سه چهارم برگشتم و کار خودم را تمام کردم، و این شبیه یک سیکل شگفت انگیز بود. فکر می کنم من عمدتا به مبارزه حماسی نگاه کردم و قدرت پیروزی خوبی بر بدی، رضایت بخش بوده"


ایوانا لینچ اقرار کرد که در آخرین روز فیلم برداری یادگاران مرگ در تابستان ۲۰۱۰ گریه کرده. (مصاحبه او را اینجا مشاهده کنید)

نقل قول:
“ من احساس می کنم ما هزاران بار درباره اش حرف زدیم و بعدش وقتی که پایان کار فرا رسید، من واقعا ناراحت بودم. من گریه کردم. من در روز آخر گریه کردم چون حماسی بود. همه بودند. همه بازیگران و عوامل. و بله. این یک لحظه احساسی بود. "


دیوید تولیس درباره این نظر داد که چه تعداد صحنه هایی را در مجموعه هری پاتر در نفش لوپین داشته است، بعضی وقت ها درباره آنها خوشحال بوده تا زمان مرگش در فیلم آخر ( مصاحبه را ببینید)

نقل قول:
" من نمی دانستم که باید در بسیاری از صحنه ها باشم. چون که وقتی من پروژه ی "زندانی آزکابان" را تمام کرد، کار لوپین کاملا تمام شده بود. او در "جام آتش" نبود. هنگامیکه کتاب "محفل ققنوس" منتشر شد، من فهمیدم که می بایست کارهای بیشتری در مجموعه هری پاتر داشته باشم. پس، این خیلی خوب بوده "


هلن مک کروری، بازیگری که نقش نارسیسا مالفوی را بازی کرد، فاش کرده است که صحنه های پایانی چندگانه ای برای خانواده مالفوی در فیلم "یادگاران مرگ: بخش دوم" وجود دارد. (مصاحبه را ببینید)

نقل قول:
" این کاملا عجیب است، چون که ما هنوز فیلم آخر را ندیده ایم، به عنوان مثال، با شخصیت نارسیسا ما در حقیقت چهار صحنه ی پایانی مختلف را فیلم برداری کردیم و من نقش خودم را در سه مبارزه مختلف بازی کردم. می نمی دانم که "سه دیوید" کدام یک از صحنه ها را انتخاب می کنند (اشاره به کارگردان دیوید یاتس و تهیه کنندگان دیوید هیمن و دیوید بارون ")



سایر مصاحبه ها را در زیر مشاهده کنید:


رابی کالتران (روبیوس هاگرید)

واوریک دیویس (پروفسور فلیت ویک و گریفوک)

دمنهل گلیسون و کلمنس پیوسی (بیل ویزلی و فلور دلاکور)

تهیه کننده هری پاتر، دیوید هیمن

جیمز و الیور فیلیپس (فرد و جورج ویزلی)

فردی استروما (کورماک مک لاگن)

ناتالیا تنا (تانکس)


منبع: لیکی کالدرون
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.