هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

فیلم 7: فیلم مستند یادگاران مرگ می آید !

فرستنده آلبوس دامبلدورold در تاريخ ۱۳۹۰/۱/۲۰ ۱۸:۱۰:۰۰ (639 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص فیلم 7
فیلم 7
تهیه کنندگان دیوید هیمن و دیوید بارون هفته گذشته در جشنواره ی CinemaCon فاش کردند که یک فیلم مستند منتشر خواهد شد که روی ساخته شدن هر دو فیلم "هری پاتر و یادگاران مرگ" متمرکز خواهد بود و توسط کارگردان برنده ی جایزه بفتا، مورگان متیوز، کارگردانی شده است...


بارون گفته:

نقل قول:
" او (مورگان متیوز) به پشت صحنه ها رفت و دسترسی باور نکردنی به استعدادها و عوامل فیلم داشت و یک مستندی را ساخته که هنوز کامل نیست. مستند او، چالش های ساختن فیلم و زحمت هایی که بر بازیگران و عوامل فیلم تحمیل می شدند را نشان می دهد. این مستند توضیح خالص و این نیست که همگی شاد اند. واقعی است... . به طور هم زمان واقعا، واقعا خنده دار است. ما فیلم برداری از عوامل پشت صحنه را برای کل امر تهیه کنندگی داشتیم که بی سابقه بوده – و این کار برای تمام فیلم های هری پاتر بود. من مطمئن هستم که کمپانی برادران وارنر این فیلم مستند را در شکل دیگری منتشر خواهد کرد "


منبع: جوینده اسنیچ
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.