هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

رولینگ: همکاری نویسنده "هری پاتر" با مادر دختر جنجالی انگلیس

فرستنده آلبوس دامبلدورold در تاريخ ۱۳۹۰/۱/۲۴ ۱۴:۱۰:۰۰ (816 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص رولینگ
رولینگ
رولینگ در نگارش شرح گم شدن "مادلین مک‌کین"؛ دختر بچه گم شده انگلیسی در سال ۲۰۰٧، با مادر او همکاری می‌کند. «جی.کی. رولینگ»، نویسنده‌ مجموعه داستان‌های فانتزی «هری پاتر» در نگارش کتابی در شرح چگونگی گم شدن "مادلین مک‌کین" با مادر او همکاری خواهد کرد...




مادلین دخترک چهارساله انگلیسی است که در سال ۲۰۰۷ و زمانی که برای گذراندن تعطیلات با پدر و مادرش (جری و کیت مک کین) به پرتغال رفته بودند، به طرز مشکوکی ناپدید شد. از همان روز نام مادلین مک کین به سرتاسر جهان مخابره شد.

بر این اساس رولینگ که در انجام فعالیت‌های خیرخواهانه نیز حضور دارد، قرار است برای نگارش هرچه بهتر کتاب به کیت مک‌کین کمک کند.

همچنین گویا درآمد حاصل از این اثر –که قرار است ۱۲ ماه می به چاپ برسد- به موسسه‌ در حال ورشکستگی"مک‌کین" که برای پیدا کردن «مادلین» راه‌اندازی شده، داده شود.


منبع: شبکه ایران
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.