هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

پاترمور: تیم پاترمور به سوالات هواداران پاسخ داد

فرستنده گلرت گریندل والد در تاريخ ۱۳۹۰/۴/۲۹ ۱۹:۰۰:۰۰ (965 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص پاترمور
پاترمور
یک هفته قبل، سایت های هوادارای هری پاتر سوالات هواداران خودشان را از تیم پاترمور خانم جی.کی.رولینگ پرسیدند. برخی از این سوالات امروز در وبلاگ پاترمور پاسخ داده شدند. سوالات و جواب ها را در ادامه خبر بخوانید ...


آیا پاترمور به فرم چند زبانه در دسترس خواهد بود ؟

بله. در اول کار، پاترمور به زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی در دسترس خواهد بود. ما این هدف را داریم که در آینده زبان های بیشتری را تعریف کنیم – از جمله زبان های ژاپنی و کره ای که بعدا در این سال اضافه می شوند.

آیا پاترمور رایگان خواهد بود ؟

بله. دستیابی به پاترمور کاملا رایگان خواهد بود. شما لازم نیست برای استفاده از این سایت چیزی پرداخت کنید. فروشگاه پاترمور آیتم هایی در خود دارد که شما قادر به خرید خواهید بود اما انتخاب کردن یا نکردن برای خرید چیزی بر پیشرفت شما در داستان به عنوان فروشگاه سایت خارج از تجربه کتابخوانی آنلاین ، تاثیر نمی گذارد.

ممکن است لطفا توضیح بدهید که منظور شما از "تجربه کتابخوانی آنلاین" چیست ؟ من به عنوان یک کاربر پاترمور، چقدر قادر خواهم بود تا در داستان تاثیر بگذارم ؟ در آخر، داستان هری قبلا توضیح داده نشده است ؟ (از نظر تکراری بودن)

بهترین راه فکر کردن به پاترمور به عنوان یک فرم اینتراکتیو، مصور کردن متقابل کتابها است. جی.کی.رولینگ می خواست یک سایتی بسازد جایی که داستان هایش بتوانند فرم زنده یابند و جایی که خوانندگان بتوانند داستانها را در راهی جدید کشف کنند. علاوه بر کشف عناصر جدید از جی.کی.رولینگ درباره جهان هری، شما قادر خواهید بود تا نسبت به لحظات کلیدی داستان (برای مثال، سکانس کلاه گروهبندی) تاثیر متقابل بگذارید و نظرات خودتان ، افکار و خاطرات و طراحی های هنری برای شخصیت ها، اشیا و مکان هایی را که در آنها می روید، آپلود نمایید.

بنابراین پاترمور، یک سرگرمی ایفای نقش آنلاین چند نفره گسترده همانند World of Warcraft یا یک سرگرمی شبکه اجتماعی مثل Farmville نیست ؟

نه. با وجود این که برخی سرگرمی های ساده وجود خواهد داشت که شما می توانید آنها را بازی کنید ( برای مثال، شما قادر خواهید یود تا معجون ها را مخلوط کنید) ، پاترمور بیشتر درباره کتاب ها است: توانایی تجربه داستان هری در راهی جدید و کشف کردن تمام اطلاعات افزدونی که جی.کی.رولینگ نوشته است.

آیا جام گروهی وجود ندارد که ما بوسیله ی کسب امتیازات آن را تکمیل و کسب کنیم ؟

بله. وجود دارد. همچنان که شما در میان داستان پیشرفت می کنید، شما نیز قادر خواهید بود تا امتیازات گروهی کسب کنید. و یک باری که شما به پایان کتاب اول می رسید، می تواتید به کسب امتیازات جهت کمک به گروه خود برای برنده شدن در جام گروهی، ادامه دهید.

آیا شما می خواهید بگویید که پاترمور یک شبکه اجتماعی برای هواداران هری پاتر است ؟

حقیقتا نه. پاترمور تلاشی برای رقابت با سایت هایی مثل فیس بوک یا انجمن های گفتگو هری پاتر و سایت های هوادارای هری پاتر که قبلا پدید آمده اند، نیست. باری اولی که شما عضو پاترمور می شوید، شما قادر خواهید بود تا دوستان فیس بوک خود را بیابید و دعوت کنید (اگر سن شما کمتر از سیزده سال باشد) و در اتاق عمومی گروه خود و تالار اصلی نظرات خود را بفرستید اما پاترمور یک سایت شبکه اجتماعی نیست که شما بتوانید اطلاعات شخصی خود یا چت در انجمن های گفتگو را به اشتراک بگذارید.

من لوگوی سونی را بالای صفحه سایت پاترمور دیدم. ارتباط و دخالت سونی با این سایت چیست ؟

سونی اولین شریک پاترمور است. آنها در تجربه توسعه دادن سایت مشاوره دادند و درگیر بودند و آنها یک محدوده ای از محصولات و خدمات به کاربران پاترمور را ارائه خواهند کرد.

آیا پاترمور، دایره المعارف هری پاتر است ؟

جی.کی.رولینگ عناصر انحصاری جدیدی خصوصا برای پاترمور نوشته است که نگاهی منحصر به فرد، بازگشت به داستان ها و اطلاعات اضافی درمورد شخصیت ها و مکان ها و اشیا ، در مجموعه کتاب های هری پاتر را در دسترس می گذارد. برای حالا، پاترمور تنها فقط جایی است که شما قادر خواهید بود تا اطلاعات جدیدی از جی.کی.رولینگ درباره جهان هری را بیابید و ما این عناصر را تحت عنوان هر یک از هفت کتابی که در سایت نمایش داده می شوند، منتشر خواهیم کرد.

یک باری که مثلا من گروهبندی بشوم، آیا قادر خواهم بود تا گروهم را عوض کنم ؟

جی.کی.رولینگ یک مجموعه سوالاتی را برای کلاه گروهبندی طراحی کرده است، و اینکه شما چطور به این سوالات پاسخ دهید مشخص خواهد کرد که شما در کدام یک از چهار گروه هاگوارتز قرار خواهید گرفت. یک باری که شما گروهبندی شده اید، قادر نخواهید بود تا گروه خود را تغییر دهید. تصمیم کلاه گروهبندی یک بار برای همیشه نهایی است.

کتاب های الکترونیکی در چه فرمت هایی در دسترس خواهند بود؟ آیا قادر هستم آنها را روی آی پد، سونی ئی ریدر و ... بخوانم ؟

فروشگاه پاترمور قرار است از ماه اکتبر (آبان 1390) افتتاح شود. هدف ما این است تا کتاب های الکترونیکی در بسیاری از فرمت های ممکن ارائه دهیم. ما اطلاعات بیشتری را جلوتر در نزدیک به زمان موعد جهت انتشار تهیه خواهیم کرد.

من ایمیل خودم را برای سایت پاترمور فرستادم. آیا به این مفهوم است که من به عضویت سایت در آمده ام ؟

نه هنوز. اگر شما ایمیل خود را به سایت فرستاده اید، ما از ایمیل استفاده می کنیم تا به شما آگاهی دهیم که چه زمانی عضویت در سایت برای همه باز خواهد شد. به عبارت دیگر اگر شما یک مرتبه یک ایمیلی از ما دریافت کردید، شما قادر خواهید بود تا از سایت پاترمور بازدید نمایید و فرآیند عضویت خود را تکمیل فرمایید.

در 31 جولای (9 مرداد) چه اتفاقی خواهد افتاد ؟

ما نمی خواهیم که این سورپرایز را خراب کنیم اما در 31 جولای (9 مرداد) چیزی در سایت پاترمور رخ خواهد داد. در موعد مقرر به سایت بازگردید یا برای جزئیات به رازنگهدار پاترمور و اکانت تویتر پاترمور چشم بدوزید.


مترجمان: گلرت گریندل والد ، ریگولوس بلک
منبع: اسنیچ سیکر
http://www.snitchseeker.com/harry-pot ... wers-fan-questions-82780/
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
hermionejain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۹ ۱۷:۱۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۹ ۲۲:۰۰
عضویت از: ۱۳۹۲/۱۲/۳
از: همین دور و برا...
پیام: 355
 پاسخ به [en] Pottermore team answered fan questions [/en][fa]...
خوب بود. ممنون از بابت ترجمه. اما خوب کاشکی میشد زبان فارسی هم بزارن.چون کلی هری پاتریست تو ایران هست.ایرانیا هم به زور زبون خودشون رو حرف میزنن چه برسه به انگلیسی،فرانسوی،ایتالیایی،آلمانی و اسپانیایی.
m.hossein
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۴/۳۰ ۹:۴۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۴/۳۰ ۱۸:۵۰
عضویت از: ۱۳۸۹/۱۰/۱۲
از: تالار گریفندور
پیام: 976
 Re: [en] Pottermore team answered fan questions [/en][fa]تیم پاترمور به سوالات هواداران پاسخ داد [/fa]
خیلی ممنون از خبرتون

به نظرم پاترمور چیز خوبی هست اما فقط برای انگلیسی زبان ها و کسانی که انگلیسی بلد هست نه برای من چون فکر نکنم زبان فارسی رو هم اضافه کنن!

با تشکر از خبر
فرهادپاتر
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۴/۲۹ ۲۱:۱۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۴/۳۰ ۱۸:۵۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۰/۹
از: هاگزمید
پیام: 357
 Re: [en] Pottermore team answered fan questions [/en][fa]تیم پاترمور به سوالات هواداران پاسخ داد [/fa]
واقعا ممنون بابت ترجمه...

سوال اول، سوال همه ما فارسی زبونا بود... خب فارسیم بزنن دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بقیه چیزاش تقریبا مطالبی بود که میدونستیم. اگه از جادوگران هم یه سوال به راز نگهدار پاتر مور ارسال میشد مطمئنا بهتر از این سوالا بود...

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.