هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

سایر: یوگا کار نکنید، هری پاتر هم نبینید!!

فرستنده آلبوس دامبلدور در تاريخ ۱۳۹۰/۹/۷ ۱۹:۱۰:۰۰ (868 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص سایر
سایر
یک اسقف در کلیسای واتیکان ورزش یوگا و دیدن مجموعه فیلمهای هری پاتر را گناه اعلام کرد. به گزارش روزنامه دیلی میل انگلیس"گابریل امورت"عضو ارشد واتیکان در سخنرانی خود برای مردم گفت:‌ ورزش یوگا همانند دیدن فیلمهای هری پاتر جلوه حضور اهریمن است. یوگا و هری پاتر در ظاهر هر دو بی‌خطر به نظر می‌رسند، اما هر دو با جادو سر و کار دارند و ما را به سوی شیاطین هدایت می‌کند. وی افزود ... ادامه سخنان او را در ادامه خبر بخوانید ...


شما گمان می کنید ورزش یوگا را برای بازشدن ذهن و بدن خود انجام می‌دهید، اما این عمل مربوط به آیین هندو میباشد و تمام مذاهب شرقی بر پایه باورهای غلط بنا شده اند و با اصل یگانگی خداوند مغایرت دارند.

وی اظهار کرد: در کتاب هری پاتر، ابلیس با حیله و نیرنگ سروکار دارد و از قدرت فوق‌العاده خود برای جادو بهره می‌گیرد. شیطان بر روی هرکدام از ما مطالعه می‌کند و تمایلات ما را نسبت به خوبی و بدی می‌سنجد و پس از آن ما را فریب می دهد.

وی در سال ۲۰۰۶ در مصاحبه ای جنجالی با رادیو واتیکان گفته بود: آدولف هیتلر، رهبر و پیشوای نازیهای آلمان و نیز ژوزف استالین، رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق را ابلیس مسموم کرد و به قتل رسانده است!

منبع: ایسنا

پ.ن: بنده درباره صحبت های ایشون باید اضافه کنم: کافر همه را به کیش خود پندارد!
ارزش: 1.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
فرد.ویزلی
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۱/۵/۱ ۲۰:۴۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۱/۵/۲ ۱۰:۰۷
عضویت از: ۱۳۹۱/۳/۳۱
از: عزیزتون لیلی رفتم زیر تریلی
پیام: 154
 پاسخ به یوگا کار نکنید، هری پاتر هم ن...
منم فقط برای در آوردن لج آن ها این کا را میکنم.خیلی هم حال میده.

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.