هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

پاترمور: کتاب های هری پاتر در دنیای دیجیتال

فرستنده آلبوس دامبلدور در تاريخ ۱۳۹۱/۱/۱۱ ۱۷:۱۰:۰۰ (543 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص پاترمور
تصویر کوچک شده











به گزارش سرویس علمی فناوری جام نیوز (30 مارس / 11 فروردین )، خانم جی کی رولینگ، خالق شخصیت هری پاتر برای اولین بار نسخه های الکترونیکی هفت رمان مربوط به این شخصیت خیالی را بر روی وب سایت معروف به پاترمور در معرض فروش قرار داده است. توضیحات کامل را در ادامه خبر بخوانید...


به گزارش وب سایت mashable مجموعه کتاب های هری پاتر هم اکنون در دو فرمت epub و کیندل فایر آمازون به همراه نسخه صوتی آنها به علاقه مندان عرضه شده است. این کتاب های هم اکنون به زبان انگلیسی و با دو ویراست آمریکایی و بریتانیایی در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. قرار است بزودی نسخه هایی هم به زبان های ایتالیایی، آلمانی، فرانسوی و اسپانیایی آماده شود.

در حال حاضر وب سایت خانم رولینگ که به پاترمور مشهور است، تنها پایگاهی است که علاقه مندان می توانند نسخه های الکترونیکی این کتاب ها را از آنجا خریداری کنند. نسخه های الکترونیک این کتاب های قرار بود در اکتبر سال گذشته منتشر شود، اما تغییرات صورت گرفته در وب سایت پاترمور عرضه آنها را به تأخیر انداخت.



به نوشته همکاران سیستم، نسخه های الکترونیک سه رمان اول هری پاتر هم اکنون به قیمت 8 دلار و نسخه های صوتی آنها 29 دلار به فروش می رسد. قیمت نسخه های الکترونیک چهار کتاب بعدی و نسخه های صوتی آنها به ترتیب 11.1 دلار و 52.7 دلار است. قیمت کل مجموعه الکترونیک هری پاتر نیز 61.7 دلار و قیمت نسخه های صوتی آنها 167.34 دلار است.

گفتنی است کتاب های هری پاتر پرفروش ترین مجموعه کتاب در طول تاریخ به شمار می رود. اولین کتاب از این مجموعه در سال 1997 منتشر شد. از آن زمان تاکنون بیش از 450 میلیون نسخه از این هفت کتاب به فروش رفته است.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
irmtfan
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۱/۱/۱۹ ۱۵:۰۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۱/۱/۱۹ ۱۵:۰۹
عضویت از: ۱۳۸۲/۱۰/۱۳
از: پریوت درایو - شماره 4
پیام: 3125
 پاسخ به کتاب های هری پاتر در دنیای دی...
سایت بسیار جالبی هست.
به نظر میرسه به زودی قراره برای عموم باز بشه و تغییراتی صورت بگیره و از حالت بتا در بیاد
مثل اینکه همین ماه آوریل 2012 قراره این کار صورت بگیره

آیا چیزی برای ترجمه کردن باقیمونده؟
تعدادی خبر رو در مورد اضافاتی که رولینگ آورده خوندم و لذت بردم

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.