هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

پاترمور: کوییدیچ در گذر زمان و جانوران شگفت انگیز دو آپدیت جدید در بخش فروشگاه پاترمور

فرستنده سوروس اسنیپ در تاريخ ۱۳۹۱/۵/۲۸ ۹:۰۰:۰۰ (536 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص پاترمور
پاترمور
پاترمور اینسایدر امروز از دو کتاب الکترونیکی جدید "کوییدیچ در گذر زمان" و "حیوانات شگفت انگیز و محل زندگیشان" که در بخش فروشگاه پاترمور موجود است خبر داد. به فروشگاه پاترمور دو کتاب جدید و جالب "کوییدیچ در گذر زمان" و "حیوانات شگفت انگیز و محل زندگیشان" با نویسندگی جی کی رولینگ اضافه شده است .

این دو بخش اضافه شده برای خواننده هایی است که میخواهند اطلاعات بیشتری در مورد مسابقه کوییدیچ و موجودات جادویی کسب کنند . در حال حاضر میتونید اینجا به این دو بخش دسترسی پیدا کنید .

کوییدیچ در گذر زمان ( نویسنده : کنیلورث ویسپ) یکی از مشهورترین کتابهای بخش کتابخانه هاگوارتز است .با این کتاب شما هم میتوانید اطلاعاتی در مورد تاریخ کوییدیچ بدست آورید . آیا علاقه دارید که بعضی از هفتصد خطاهای کوییدیچ که اتفاق افتاده است را بدانید ؟ این کتاب تمام اطلاعات مربوط به کوییدیچ را به در اختیار شما میگذارد . حیوانات شگفت انگیز و محفل زندگیشان (نویسنده : نیوت اسکمندر) ، نسخه کپی شده خود هری پاتر است که شامل چند راهنمایی و نکته ضرروی و مهم هم در مورد موجودات عادی زمینی و هم موجودات جادویی که در دنیای جادویی پیدا میشوند ، هست . این نسخه از کتاب به همراه یک بخش کمکی از نکات مهم نوشته شده توسط هری و دوستانش ارائه خواهد شد .

هر دو نسخه در حال حاضر آماده به زبان های انگلیسی هستند و تمام پولهای که بابت فروش کتاب به پاترمورشاپ خواهد رسید به کمیک ریلیف اهدا خواهد شد .


منبع
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.