هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

پاترمور: نخستین فصل های زندانی آزکابان به زودی باز می شوند

فرستنده ریگولوس بلکold در تاريخ ۱۳۹۱/۹/۲۶ ۱۴:۳۰:۰۰ (463 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص پاترمور
پاترمور
وبلاگ پاترمور اینسایدر بار دیگر آپدیت شد و خبر از واضح تر شدن تصویر تفاله های چای در فنجان های پیشگویی داد. تصویر کوچک شدهچندی پیش این وبلاگ تصویر دو فنجان چای با تفاله هایی را نمایش داده بود و اعلام کرده بود که کاربران پاترمور به زودی می توانند پیش بینی خود را در قبال تقاله های درون فنجان ها به عنوان یک سرگرمی جدید دیگر در سایت پاترمور به اشتراک بگذارند.
چنین سبک از پیشگویی، همه را یاد کلاس های پیشگویی پروفسور تریلانی می اندازد. حالا مفاهیم تصویر اصلی این تفاله ها به لطف پیشگویی ها و تئوری های کاربران در شبکه های اجتماعی واضح تر شده است و تصویر سه موجود پر نقش در کتاب سوم، درون آنها مشاهده می شود؛ یک هیپوگریف، یک سگ بزرگ و یک موش ! هر کدام از این سه نماد توسط پاترمور اینسایدر به عنوان نشانه های از نخستین فصل های کتاب هری پاتر و زندانی آزکابان معرفی شده اند که به زودی در پاترمور بازگشایی خواهند شد.
ارزش: 9.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.