هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

خلاء موقت: ترجمه فارسی خلاء موقت در گوگل پلاس

فرستنده ریگولوس بلکold در تاريخ ۱۳۹۱/۱۰/۱۶ ۲۰:۲۰:۰۰ (709 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص خلاء موقت
خلاء موقت
وبسایت دمنتور از طریق یک اکانت گوگل پلاس با عنوان "پروژه موقتی ترجمه کتاب خلاء ناگهانی" اقدام به انتشار ترجمه های فارسی از کتاب خلاء موقت نموده است. دمنتور در رابطه با این موضوع در خبری اعلام کرده است که تا زمان انتشار کامل نسخه فارسی این کتاب توسط انتشارات تندیس در ایران، این پروژه را موقتاً ادامه خواهد داد و قصد ندارد این کتاب را به طور کامل ترجمه کند. تاکنون دو قسمت از این کتاب در این اکانت به فارسی ترجمه شده است. جهت ورود به این صفحه و مشاهده ترجمه ها اینجا کلیک کنید.

به گفته دمنتور، این ترجمه ها از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و فقط موقتاً جهت رفع عطش هواداران منتشر شده اند. مجدداً خاطر نشان می شود که خلاء موقت، آخرین اثر جی.کی.رولینگ، از نظر محتوایی مخصوص بزرگسالان است و انتشار قانونی و رسمی نسخه فارسی آن توسط انتشارات تندیس احتمالا با رعایت ملاحظات و محدودیت هایی همراه خواهد بود.
ارزش: 10.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.