هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

پاترمور: پاترمور به کنسول آنلاین پلی استیشن گسترش می یابد

فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۱/۱۲/۲۹ ۱:۰۰:۰۰ (590 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص پاترمور
پاترمور
وب سایت پاترمور اعلام کرد که به زودی جهت اکتشاف و گشت و گذار بیشتر در دنیای جادویی هری پاتر از طریق سایت پاترمور، این وبسایت بر روی کنسول آنلاین «خانه پلی استیشن» (PlayStation Home) فعال می شود که این اقدام حقیقتاً یک پروژه منحصر به فرد از جانب شرکت سونی به منظور توسعه جامعه بازی آنلاین برای کنسول پلی استیشن 3 قلمداد می شود.

این ابداع جدید سایت پاترمور کاربران را قادر می سازد تا با ماهیت انتخابی خودشان در شناخته شده ترین اماکن دنیای جادویی داستان های هری پاتر گام بردارند و در آنها اکتشاف و بازی کنند...


متن کامل خبر، مجموعه تصاویر و تریلر ویدیویی را در ادامه مطالعه و مشاهده کنید.

نخستین عرضه عمومی پاترمور بر روی خانه پلی استیشن در ماه آینده حقیقتاً کاربران پاترمور را قادر می سازد تا در کوچه دیاگون قدم بزنند یا سوار قطار سریع السیر هاگوارتز شوند. کاربران در چنین محیط های می توانند بازی هایی همانند جمع آوری کتاب های سرکش انجام دهند، دانش هری پاتری خودشان را با کوئیزهای پاترمور بسنجند، کارت های کتاب هایشان را جمع آوری کنند یا به اشتراک بگذارند، یا حتی وارد دوئل های جادوگری ممنوعه و غیر قانونی شوند که این قسمت به دنبال قسمت محبوب دوئل جادوگری سایت پاترمور در قالب یک بازی کوچک برای این کنسول آنلاین اجتماعی، توسعه یافته تر شده است.

مشاهده تریلر پاترمور بر روی PlayStation Home

مشاهد آلبوم کامل تصاویر

جهت هرچه عمیق تر شدن و همه جانبه کردن ماهیت کاربران در این تجربه آنلاین، هر کسی قادر خواهد بود از میان گربه ها، جغدها و وزغ ها برای خودش همدم بخرد، همچنین می تواند تجهیزات و وسایل جادویی، از لباس و شنل های گروه هاگوارتز گرفته تا سایر تجهیزات جادوگری لازم برای مدرسه خریداری کند. تصویر کوچک شدهاین ویژگی های جدید و تعاملی تر که بر روی کنسول آنلاین پلی استیشن تعبیه شده است از طریق لینک کردن اکانت پاترمور کاربر بر روی شناسه شبکه پلی استیشن کاربر قابل دستیابی خواهد شد.

سایت پاترمور و تیم توسعه شرکت سونی در این پروژه جدیدشان همکاری فوق العاده نزدیکی داشته اند تا اطمینان حاصل کنند که طراحی های بسیار زیبای قسمت های مختلف سایت پاترمور به شکل کاملا مناسبی به کنسول بازی سه بعدی تبدیل شده اند.

چارلی ردماین، مدیر عامل پاترمور در این رابطه گفت:

«سایت پاترمور به همه کنسول های دیجیتالی متعدد می رسد و مشارک سونی به ما این امکان را داده تا این ارتباط هیجان انگیز را بر روی کنسول آنلاین خانه پلی استیشن پیش ببریم و همه جانبه ترین تجربه ممکن را در آن فضا ایجاد کنیم و برای کاربران راه های فوق العاده جدیدی را جهت اکتشاف و بازی در مکان های دنیای جادویی داستان های هری پاتر فراهم کنیم. به دنبال موفقیت در عرضه "کتاب شگفت انگیز طلسم ها" در سال گذشته، این موضوع نمونه دیگری از همکاری های خلاقانه سایت پاترمور است تا هرچه بیشتر به دنیای شگفت انگیز هری پاتر حقیقت ببخشد. »
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.