هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

پاترمور: پاترمور برای کنسول آنلاین پلی استیشن فعال شد

فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۱/۱۵ ۹:۵۰:۰۰ (543 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص پاترمور
تصویر کوچک شده همانطور که یک روز مانده به عید به شما اطلاع داده بودیم، وبسایت پاترمور قرار بود به زودی تحت کنسول آنلاین «خانه پلی استیشن» (PlayStation Home) فعال شود تا دارندگان این کنسول بتوانند از طریق آن اکتشاف و سرگرمی تعاملی عمیق تری را در سایت پاترمور داشته باشند. هم اکنون پاترمور روی این کنسول برای عموم در دسترس قرار گرفته است.

متن کامل را در ادامه خبر مطالعه کنید.

در خبرهای قبلی هم اشاره کردیم که جهت اسفاده از این ویژگی سایت پاترمور، کاربران می بایست به کنسول پلی استیشن 3 و اکانت شبکه آنلاین پلی استیشن مجهز باشند.

در حال حاضر کاربران این کنسول تجربه ای متفاوت را نسبت به سایر کاربران سایت پاترمور تجربه می کنند. آنها با استفاده از این کنسول قادرند در کوچه دیاگون قدم بزنند می توانند بازی هایی همانند جمع آوری کتاب های سرکش انجام دهند، دانش هری پاتری خودشان را با کوئیزهای پاترمور بسنجند، کارت های کتاب هایشان را جمع آوری کنند یا به اشتراک بگذارند،

کاربران «خانه پلی استیشن» (PlayStation Home) قادر خواهند بود در مغازه های کوچه دیاگون پرسه بزنند و از میان گربه ها، جغدها و وزغ ها برای خودش همدم بخرند، همچنین می توانند تجهیزات و وسایل جادویی، از لباس و شنل های گروه هاگوارتز گرفته تا سایر تجهیزات جادوگری لازم برای مدرسه خریداری کنند.

آنها می توانند سوار قطار سریع السیر هاگوارتز شوند و در آنجا حتی وارد دوئل های جادوگری ممنوعه و غیر قانونی شوند که این قسمت به دنبال قسمت محبوب دوئل جادوگری سایت پاترمور در قالب یک بازی کوچک برای این کنسول آنلاین اجتماعی، توسعه یافته تر شده است.

کاربران «خانه پلی استیشن» (PlayStation Home) قادر خواهند بود از میان گربه ها، جغدها و وزغ ها برای خودش همدم بخرند، همچنین می توانند تجهیزات و وسایل جادویی، از لباس و شنل های گروه هاگوارتز گرفته تا سایر تجهیزات جادوگری لازم برای مدرسه خریداری کنند.

وبلاگ رسمی سایت پاترمور قول داده است که به تدریج لوکیشن ها و اماکن بیشتری از پاترمور تحت این کنسول برای اکتشاف فعال خواهد شد که از این بین می توان به «هاگوارتز» اشاره کرد. بعلاوه گفته شده که تیمی از پاترمور قرار است در آینده، نسخه ای از این تجربه طبیعی تر را برای کاربرانی که پلی اسیتشن 3 ندارند، به شکل دیگری فعال کند.


مشاهده تریلر پاترمور بر روی PlayStation Home

مشاهد آلبوم کامل تصاویر
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.