هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

بازیگران: اما واتسون و «حلقه بلینگ» در جشنواره فیلم کن

فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۲/۲۷ ۱۹:۱۰:۰۰ (1760 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص بازیگران
تصویر کوچک شده به گزارش روزنامه USA Today ، اما واتسون در خلال دومین روز از 66مین دوره جشنواره بین المللی فیلم کن و نمایش فیلم «حلقه بلینگ» به کارگردانی سوفیا کاپولا، به عنوان یکی از بازیگران این فیلم در کنفرانس مطبوعاتی پنجشنبه حاضر شد و اعلام کرد که « قصد ندارد از هری پاتری بودنش فرار کند.»

این بازیگر جوان انگلیسی که در جدیدترین فیلم خانم کاپولا ایفاگر نقش یکی از افراد گروه سرقت از منازل افراد مشهور می باشد، معتقد است که نقش او در فیلم حلقه بلینگ به پر رنگی نقش هرماینی گرنجر در هری پاتر نیست اما اصرار دارد بگوید هدفش به هیچ عنوان این نیست که از آن تصویر هری پاتری که مردم از او دارند، فاصله بگیرد.

جهت مطالعه متن کامل گزارش، به ادامه خبر مراجعه کنید.

روز پنجشنبه 26 اردیبهشت، اما واتسون در کنفرانس مطبوعاتی جشنواره رسماً اعلام کرد:

«قصد ندارم که از هری پاتری بودنم فرار کنم. من به ایفای نقش گذشته ام در مجموعه فیلمهای هری پاتر افتخار می کنم. من فقط دارم از شانس تغییر نقش هایم به نقش های جدیدتر، لذت می برم. »

اما واتسون در این فیلم با داستان جنایی و برگرفته از اتفاقات واقعی، نقش دختری به نام «نیکی» را بازی می کند که یکی از افراد گروه سرقت از منازل افراد مشهوری همانند پاریس هیلتون، لیندسی لوهان و مگان فاکس، می باشد. این گروه با استفاده از اینترنت اقدام به یافتن منازل افراد مشهور و سرشناس می کند و با کوله پشتی های بسیار گرانبها و به طور بسیار ساده و شگفت انگیزی از منازل آنها خارج می شود.

وی درباره گذشت روزهای زیادی از اکران آخرین فیلم هری پاتر در سال 2011 و روزهای «گرنجر» بودنش می گوید:

«به نوعی برایم عجیب و غریب است چون شخصاً احساس می کنم که انگار زمان خیلی زیادی از دوره هری پاتر میگذره. اتفاقات خیلی زیادی در سه یا چهار سال اخیر رخ داده. اما خب واضحه که هنوز هری پاتر و آن دوره از زندگی هنری من در ذهن مردم زنده و حاضره. »
تصویر کوچک شده
او از کار با کاپولا در این فیلم و به خصوص از آزادی اش برای ایفای نقش بداهه در صحنه های این فیلم بسیار لذت برده است که این دقیقاً چیزی است که مورد پسند برخی از طرفداران سرسخت و متعصب هری پاتر نیست. واتسون در این خصوص افزود:

«من واقعا می خوام که به راه خودم ادامه بدم. چون که مردم قلباً مسیر هنری یک بازیگر رو میشناسند. بنابراین به میل خود بازی کردن یا ایفای نقش بداهه در این فیلم برایم خیلی دوست داشتنی بود.یک مورد خیلی خاص بود.»

اما واتسون می گوید که جهت آماده شدن برای ایفای نقش در این فیلم، مدتی به تماشای سریال های واقع نمای آمریکایی و دوز بالایی همانند «همراه با کارداشیان ها» و «تپه ها» روی آورده بود. این کار به او کمک می کرده است تا شناختی از یک ذهن شیفته افراد مشهور و سندروم شهیر پرستی بدست آورد. این بازیگر انگلیسی که مدتی روی بدست آوردن لهجه یک دختر لس آنجلسی تمرکز می کرد می گوید:

«من برای این فیلم باید لهجه انگلیسی ام رو عوض می کردم که این مورد خودش زمان زیادی می برد. »

سوفیا کاپولا، کارگردان این فیلم که جوایز معتبری همانند جایزه اسکار و شیر طلایی جشنواره فیلم ونیز را در کارنامه دارد، از بازی اما واتسون در فیلمش تحت تاثیرش قرار گرفت و در این خصوص گفت:

« خیلی جالبه ایفای نقش بسیار جدید و متفاوتی رو از بازیگرانی ببینیم که قبلاً در فیلم های دیگه ای از اونها ایفای نقش دیگه ای رو دیدیم و قطعاً میدونیم که تبدیل شدنش به شخصیت جدید و متفاوت خیلی با اون چیزی که واقعا هستن، فرق داره. خیلی هیجان انگیزه. »

پس از موفقیت اما واتسون در سال گذشته برای ایفای نقش در فیلم «مزایای سر به زیر بودن»، حالا فیلم «حلقه بلینگ» می تواند به یکی دیگر از نقاط قوت کارنامه هنری وی مبدل شود. واتسون امیدوار است که شاهد فرصت های بیشتر و طلایی تر برای بازیگران زن و با استعداد در فیلم های مختلف باشد.

این فیلم در جمعه، 24 خرداد در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.
ارزش: 9.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.