هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

خلاء موقت: رولینگ به یکی از سوالات هواداران درباره «خلاء موقت» پاسخ خواهد داد

فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۴/۹ ۱۰:۰۰:۰۰ (585 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص خلاء موقت
تصویر کوچک شده به مناسبت جشن انتشار نسخه جلد کاغذی کتاب «خلاء موقت» ، جی.کی.رولینگ به یکی از سوالات هوادارانش پاسخ خواهد داد. همانطور که قبلا به اطلاع شما رسانده بودیم قرار است در 18 جولای (27 تیر ماه) این کتاب تحت نسخه جلد کاغذی و با کاورهای جدیدی مجدداً منتشر شود.خانم رولینگ به یکی از سوالات کاربران و هوادارانی که پرسش آنها درباره کتاب در نظرسنجی وبسایت Goodreads به عنوان پرسش محبوب تلقی شود، پاسخ خواهد داد. این وبسایت از میان پرسش ها تعداد 5 پرسش محبوب را با بیشترین تکرار در نظرسنجی نهایی شرکت می دهد و سوالی که از میان این پنج پرسش بیشترین رای را کسب کند،‌به عنوان پرسش نهایی انتخاب می شود.

در صورتی که تاکنون نسخه اصلی خلاء موقت یا ترجمه فارسی آن را از انتشارات آذرباد در ایران خوانده اید و تسلط به زبان انگلیسی دارید، می توانید پرسش خود را با ورود به این صفحه مطرح کنید. توجه داشته باشید که جهت مطرح کردن سوال باید عضو سایت Goodreads باشید.

*وقتی لیست پنج سوال محبوب برای شرکت در نظرسنجی نهایی شد، آنها را برایتان به فارسی ترجمه خواهیم کرد تا شما هم بعداً در نظرسنجی نهایی شرکت کنید.


منبع: ماگل نت
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.