هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

اخبار سايت: جشنواره تابستانی سایت جادوگران آغاز شد !

فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۴/۱۰ ۱۹:۳۰:۰۰ (1193 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص اخبار سايت
تصویر کوچک شده به اطلاع کاربران محترم سایت جادوگران میرسانیم که جشنواره تابستانی سایت جادوگران با برگزاری سه مسابقه بزرگ و چندین آزمونک با جوایز متنوع نقدی و غیر نقدی، از امروز 10 تیر 92 آغاز شده است و تا 30 شهریور ادامه خواهد داشت. تمامی عزیزانی که قصد شرکت در برنامه های مسابقاتی و تابستانه سایت را دارند، حتما جهت کسب اطلاع تکمیلی به انجمن مخصوص جشنواره تابستانی جادوگران مراجعه کنند. سه مسابقه بزرگ "فن فیکشن نویسی"، "نقاشی" و "ایفای نقش" با محوریت داستان های هری پاتر به عنوان قسمت های اصلی این جشنواره محسوب می شوند. چنان چه در تاپیک های اعلانات و قوانین مسابقات به پاسخ سوال های های خود نرسیدید، می توانید پرسش یا مشکل خود را با دبیرخانه جشنواره مطرح کنید.

جهت مشاهده پوستر جشنواره اینجا کلیک کنید. در حین برگزاری این جشنواره، سایت جادوگران برنامه های کوچک و بزرگ متنوع و سرگرم کننده ای هم برای اوقات تابستانی شما در سایت تدارک دیده است. امسال شاهد تابستان متفاوتی از سایت جادوگران خواهید بود. با ما باشید.


با آرزوی اوقاتی خوش و سرگرم کننده
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
*Hermion*
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۴/۲۰ ۱۵:۵۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۴/۲۰ ۱۵:۵۳
عضویت از: ۱۳۹۲/۴/۲۰
از: یجایی روی کره زمین
پیام: 1
 پاسخ به جشنواره تابستانی سایت جادوگر...
خیلی خوبه.اگه بتونم دربخش نقاشی شرکت می کنم.

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.