هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

جانوران شگفت انگیز: اختیار کامل رولینگ و زمان سپری شده از آغاز کار پروژه «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها»

فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۶/۲۷ ۲۰:۰۰:۰۰ (633 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص جانوران شگفت انگیز
تصویر کوچک شده جزئیات کمی در خصوص فیلم «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» که حاصل همکاری مشترک میان استودیوی برادران وارنر و جی.کی.رولینگ خواهد بود، منتشر شده و از این حقیقت پرده بر می دارد که این کمپانی مطرح سینما بدون تایید و اجازه شخص جی.کی.رولینگ اجازه ندارد تا هیچ کسی را جهت ویرایش و یا باز نویسی فیلمنامه این پروژه به کار بگیرد. همچنین تایید شده است که دیوید هیمن، تهیه کننده هشت فیلم هری پاتر هم وارد مذاکراتی شده تا همکاری هایی در این پروژه جدید داشته باشد.

کوین سیوجیهارا، مدیر عامل کمپانی برادران وارنر طی یک سال اخیر شخصاً برای عملی کردن این پروژه به زادگاه رولینگ در ادینبورگ اسکاتلند سفر کرد تا او را متقاعد کند. گفته می شود که او برای دیدار با رولینگ چندین بار در بهار به انگلستان رفته بود. بیش از یکسال است که کار این پروژه با نگارش فیلمنامه نخستین قسمت آن آغاز شده است. برای خود رولینگ مهم ترین موضوع کنترل خلاقیت بود و این موضوع ساده ای برای کسی نبود که نخستین بار فیلمنامه می نویسد. خبرها حاکی از این است که فقط خود رولینگ در خصوص فیلمنامه های بعدی و ادامه دار از همین پروژه که حول نقش «نیوت اسکمندر» نویسنده خیالی کتابچه «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» متمرکز است، نظر و اختیار نهایی را دارد.


منبع: اسنیچ سیکر
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.