هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

ایفای نقش: «اسلیترین» قهرمان جام مدرسه و جام کوییدیچ هاگوارتز شد

فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۷/۴ ۱۹:۱۰:۰۰ (372 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص ایفای نقش
تصویر کوچک شده گروه «اسلیترین» موفق شد در رقابتی که مانند آن طی دو سال اخیر کمتر از این گروه دید می شد، مانع دستیابی سایر گروه ها به هر دو جام مهم مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز در بخش ایفای نقش سایت جادوگران شود. در پانزدهمین ترم مدرسه هاگوارتز این گروه با اختلاف 188 امتیاز نسبت به گروه دوم که «گریفیندور» بود، موفق شد جام تابستانی را از آن خود کند. اسلیترینی ها در جام کوییدیچ مدرسه هاگوارتز هم خوش درخشیدند و در بازی فینال با اندکی از تک امتیازهای برتر نسبت به رقیب دیرینه شان یعنی گریفیندور، جام کوییدیچ را هم برنده شدند.

مشارکت فعال اسلیترینی ها در مسابقات فرعی مدرسه نظیر مسابقه «جام آتش» هم در قهرمانی این گروه نقش بسزایی داشته است.


جهت مشاهده متن کامل گزارش، به ادامه خبر مراجعه کنید.


پروفسور «سالازار اسلیترین» که در این ترم تابستانی مدیریت مدرسه را بر عهده داشتند، ضمن تبریک به دانش آموزان اسلیترینی در خصوص این ترم این چنین گفت:‌

«در این ترم رقابت ابتدا بین دو گروه اسلایترین و راونکلاو بود ، اما از جلسه ی سوم گروه گریفیندور توانست با شرکت دادن دانش آموزان بیشتر در کلاس ها گروه راونکلاو را پشت سر بگذارد و رقیبی جدی برای اسلایترین باشد . اسلایترینی ها توانستند با شرکت در مسابقات جانبی مدرسه نظیر جام آتش ، قهرمانی در مسابقات کوییدیچ امتیازات خوبی برای گروهشان کسب کنند .»

به رسم ترم های گذشته نیز اساتید نمونه هاگوارتز نیز انتخاب شدند و از آنها تجلیل شد. از میان رای گیری بین دانش آموزان هاگوارتز، پروفسور «جیمز سیریوس پاتر»، استاد درس پیشگویی با اخذ بیشترین رای به عنوان استاد نمونه هاگوارتز انتخاب شد. همچنین پروفسور «آیلین پرنس» که تدریس معجون سازی را بر عهده داشتند نیز از نگاه مدیریت مدرسه، به عنوان دومین استاد نمونه مدرسه در ترم تابستانی معرفی شد.


جمع کامل امتیازات چهار گروه هاگوارتز در پایان ترم به شرح زیر اعلام شده است:

اسلیترین: 1301

گریفیندور : 1113

راونکلاو : 1029

هافلپاف: 351


تیم مدیریت جادوگران به نیابت از تمام اعضای بخش ایفای نقش سایت از مدیریت محترم مدرسه و همه دست اندرکاران ترم تابستانی هاگوارتز تشکر می کند و امیدوار است تا در آینده نیز این دوستان همچنان عضو گروه های فراهم کننده این قبیل از تفریحات سالم باقی بمانند.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.