هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

فيلم: شایعه اقتباس سینمایی از کتاب «کوییدیچ در گذر زمان» جدی تر شد

فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۷/۸ ۸:۲۰:۰۰ (765 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص فيلم
تصویر کوچک شده پس از انتشار خبرهای گسترده طی دوهفته اخیر مبنی بر همکاری رولینگ و کمپانی برادران وارنر جهت ساخت اثر سینمایی از کتاب «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها»، شایعات متعددی در فضای مجازی میان کاربران در خصوص اقتباس سینمایی سایر کتابچه های مرتبط به دنیای جادویی هری پاتر همانند «افسانه های بیدل نقال» و یا «کوییدیچ در گذر زمان» منتشر شده بود که به علت عدم واکنش رسمی از جانب رولینگ و یا برادران وارنر، در حد شایعه باقی ماندند.

اما به تازگی به نقل از برخی خبرگزاری ها یکی از این شایعات کمی شکل جدی تر به خود گرفته است.


جهت مشاهده متن کامل، به ادامه خبر مراجعه کنید.

اگرچه برادران وارنر هنوز هم واکنشی نسبت به این شایعات نشان نداده است اما به نظر می رسد که این کمپانی اقدام به ثبت نشان های تجاری برای داستان ها، شخصیت ها، تیم های کوییدیچی کرده است که قبلا در کتاب «کوییدیچ در گذر زمان» توسط خانم رولینگ نوشته شده بودند. نسخه ای از این کتابچه 56 صفحه ای که به هری پاتر تعلق دارد، به تاریخچه و قوانین بازی کوییدیچ می پردازد و حاوی دست نوشته ها و حاشیه نویسی های طنز آمیز از جانب هری پاتر و دوستانش در هاگوارتز می باشد.

همانند کتاب جانوران شگفت انگیز، رولینگ این کتاب را نیز جزو مجموعه کتابهای درسی مدرسه هاگوارتز معرفی کرد و به جای نام خود به عنوان نویسنده آن، از نام خیالی و مستعار «کنیل ورتی ویسپ» استفاده کرده است.

در دنیای هری پاتر «ویسپ» یک متخصص کوییدیچ است و کتاب های زیادی درباره ورزش در دنیای جادوگران نوشته است. او در ناتینگهام شایر زندگی می کند و معمولا اوفات فراغت خود را با جمع آوری جاروهای پرواز کلاسیک، آشپزی گیاهی و بازی تخته نرد می گذراند.

همچنان تاکید می شود که این شایعات هنوز تایید نشده و حتی مشخص نیست اکه اگر این کتاب هم همانند جانوران شگفت انگیز فیلم شود، چگونه این اتفاق خواهد افتاد و همکاری رولینگ به چه شکلی خواهد بود. در صورت انتشار خبرهای تکمیلی و بیشتر، قطعاً شما را مطلع خواهیم کرد.
ارزش: 10.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.