هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

جانوران شگفت انگیز: رولینگ هیچ گونه ضرب العجلی برای تحویل فیلمنامه جانوران شگفت انگیز ندارد

فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۸/۲ ۱۱:۲۰:۰۰ (743 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص جانوران شگفت انگیز
تصویر کوچک شده پس از انتشار خبرهای هیجان انگیز ماه گذشته درباره همکاری مشترک رولینگ و برادران وارنر جهت تولید مجموعه فیلم های سینمایی از کتاب «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» و احتمالاً سایر کتاب های درسی هری پاتر در هاگوارتز، مصاحبه ای کوتاه با گرگ سیلورمن، مسئول تولیدات بین الملل کمپانی برادران وارنر در خصوص زمان بندی و سیر توسعه این پروژه جدید انجام شده است که به نظر می رسد با توجه به پاسخ های ایشان همچنان هواداران دو آتشه هری پاتر باید بیشتر منتظر بمانند.

به گفته ایشان کمپانی برادران وارنر ضمن اینکه از تمام ایده ها و تغییر و تحولات هنری در این فیلمنامه استقبال و پشتیبانی می کند، هیچ گونه موخره و ضرب العجلی را برای خانم رولینگ جهت تحویل فلیمنامه تعیین نکرده است.

این چنین مواردی به ندرت در هالیوود اتفاق می افتد و نشان از احترام بسیار زیاد کمپانی برادران وارنر برای ایده پردازی های خانم رولینگ است. در نتیجه هواداران همچنان باید بدون روزشماری مشخصی منتظر بمانند تا ببینند که ملکه قصه ها چه زمانی کار این فیلمنامه را به اتمام خواهد رساند. گفتنی است قبل از انتشار این خبر رسمی در ماه گذشته، حدود یک سال از آغاز این همکاری مشترک رولینگ و برادران وارنر گذشته است.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.