هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

بازی: «کتاب شگفت انگیز معجون ها» در 21 آبان منتشر می شود

فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۸/۱۰ ۸:۴۰:۰۰ (985 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص بازی
تصویر کوچک شده کمپانی سونی اعلام کرد که بازی ویدیویی «کتاب شگفت انگیز معجون ها» روز سه شنبه، 12 نوامبر (21 آبان) روانه بازارها می شود. این بازی تعاملی که برای کاربران مشترک کنسول پلی استیشن 3 و وبسایت پاترمور طراحی شده بسیار مشابه کتاب شگفت انگیز طلسم ها می باشد که سال گذشته منتشر شده بود. همانطور که قبلا به اطلاع شما رسانده بودیم، سونی اعلام کرده بود که قصد دارد پیش از سال نو میلادی چهار بازی دیگر تحت عنوان تجاری «کتاب شگفت انگیز» منتشر کند که این کتاب شگفت انگیز معجون ها هم یکی از این موارد است.

برای استفاده از این بازی های کتاب محور و تعاملی که مبتنی بر کتابهای جادوگری دنیای هری پاتر می باشند، علاوه بر کنسول پلی استیشن 3 به تکنولوژی های «پلی استیشن آی» و «پلی استیشن موو» نیاز است. این بازی کتاب محور همانند کتاب شگفت انگیز طلسم ها، با همکاری وبسایت تعاملی پاترمور توسعه یافته و طرح آن توسط جی.کی.رولینگ نوشته شده است.


جهت مشاهده اطلاعات بیشتر، تریلر و تصاویر به ادامه متن خبر مراجعه کنید.

بازی «کتاب شگفت انگیز طلسم ها» همانطور که از عنوانش پیداست به کاربر این امکان را می دهد که جادو و جادوگری سرگرم کننده را قالب بازی را به اتاقش بیاورد و همانند دانش آموزان هاگوارتز از افسون ها استفاده کند. حالا در بازی «کتاب شگفت انگیز معجون ها» این امکان فراهم شده است که با استفاده از کتابهای معجون سازی دنیای هری پاتر اقدام به تهیه معجون ها کنید. کاربر در این بازی جدید می تواند معجون های خیالی دنیای هری پاتر را بسازد و در رقابتی با سایر کاربران در مسابقه معجون سازی برنده شود و پاتیل طلایی رابه عنوان جایزه دریافت کند و هر آنچه که لازم است به عنوان قهرمان معجون سازی بداند را کشف و بررسی کند.

اختصاصاً برای این بازی جدید، شخصیتی جدید هم توسط خود جی.کی.رولینگ خلق شده است. در جریان داستان این بازی کاربران با «زیگمونت بج» دیدار خواهند کرد که یکی از معروف ترین معجون سازان است. او که جادوگری عجیب، بی ثبات و کینه توز است در سن 14 سالگی به نشانه اعتراض مدرسه هاگوارتز را ترک کرد. به نظر می آید برای کاربران حقیقت بخشی به این شخصیت جدید در بین داستان این بازی، جالب و سرگرم کننده باشد.

تریلر این بازی را می توانید در اینجا مشاهده کنید. این «کتاب شگفت انگیز معجون ها» به صورت بسته ای حاوی تجهیزات جانبی لازم برای این بازی به قیمت 29,99 دلار منتشر می شود.

تصاویر بازی: 1 | 2 | 3 | 4| 5| 6| 7| 8| 9|


منبع: اسنیچ سیکر
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.