هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

رولینگ: دستبند، بیدل قصه گو و تداوم حرکت های بشر دوستانه رولینگ

فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۸/۲۰ ۲۱:۲۰:۰۰ (896 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص رولینگ
تصویر کوچک شده روز شنبه جی.کی.رولینگ به همراه جمعی از بازیگران و عوامل فیلم های هری پاتر از جمله اما واتسون، ایوانا لینچ، دیوید هیمن، وارویک دیویس، آلن ریکمن و ... در نمایشگاه ساخت مجموعه فیلم های هری پاتر در لندن حاضر شد.

در حاشیه این گردهمایی، به منظور جمع آوری بودجه برای موسس خیریه لوموس، رولینگ در گفتگو با شبکه های اسکای نیوز و بی بی سی از فیلمنامه نویسی برای پروژه سینمایی جدید «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» کمی بیشتر صحبت کرد و حرف از ابداع شخصیت های جدید به میان آورد. همچنین خبرهای جدیدی نیز از آخرین اقدامات خیریه وی منتشر شد.


جهت مشاهده متن کامل،‌ به ادامه خبر مراجعه کنید.


از زمان انتشار خبر فیلمنامه نویسی رولینگ برای این پروژه در دو ماه قبل، این جدی ترین و رسمی ترین گفتگوی مختصر رولینگ از فیلمنامه ی اقتباسی خودش می باشد که هم اکنون در حال کار بر روی آن است. رولینگ در این مصاحبه تلویزیونی عنوان کرد که خیلی شخصیت های جدیدی به دنبال این فیلمنامه خلق خواهند شد که البته همچنان در قالب همان دنیای هری پاتر هستند اما زمان رخ دادن قصه این فیلم به چند دهه قبل از هری پاتر باز می گردد. خانم رولینگ جزئیات بیشتری در خصوص این فیلمنامه افشاء نکرد.

به دنبال تداوم کارهای بشر دوستانه و خیریه خانم رولینگ، برخی خبرها حاکی از آن است که میزان فروش 18 میلیون پوندی حاصل از کتاب «افسانه های بیدل نقال» نیز توسط این نویسنده محبوب ما به موسسه خیریه لوموس اهدا خواهد شد تا بتوان به بخشی از کابوس های بیش از 1 میلیون کودک محروم تحت حمایت این موسسه پایان داد.

همچنین یک دستبند ساخته شده از طلا و الماس با نام «لوموس مکسیما» که به جی.کی.رولینگ تعلق دارد قرار است در تاریخ 10 دسامبر (19 آذر) در حراجی ساتبی لندن به مزایده و ارزش گذاری خیریه گذاشته شود که پیش بینی می شود حداقل 20 هزار پوند خریداری شود. این دستبند زمانی که کتاب هفتم هری پاتر منتشر شده بود، از جانب رئیس انتشارات بلومزبری (ناشر هری پاتر در آمریکا) و ویراستار مجموعه، مشترکاً به رولینگ هدیه داده شد و روی آن 12 قطعه طلا و الماس از نمادهای گوناگون داستان های هری پاتر همانند نشان یادگاران مرگ، صاعقه پیشانی هری، ققنوس، قاب آویز اسلیترین، اسنیچ و ... به چشم می آید. رولینگ قصد دارد مبلغ حاصل از مزایده این دستبند خودش را نیز صرف موسسه لوموس کند.

رولینگ در مراسم روز شنبه که در نمایشگاه ساخت مجموعه فیلم های هری پاتر با حضور عوامل و بازیگران مجموعه هری پاتر و سایر چهره های معروف برگزار گردید، موفق شد که مبلغ 1 میلیون پوند برای موسسه خیریه لوموس بودجه خیریه و اهدایی جمع آوری کند.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.