هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

سایر: اقتباس تئاتری از هری پاتر در سالهای قبل از هاگوارتز

فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۹/۲۹ ۱۸:۴۰:۰۰ (511 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص سایر
تصویر کوچک شده صبح امروز دیلی میل خبری مبنی بر اقتباس تئاتری از مجموعه داستانی هری پاتر در سالهای قبل از رفتن او به مدرسه هاگوارتز با همکاری جی.کی.رولینگ منتشر کرد و تا امروز غروب این خبر در حد شایعه باقی ماند تا اینکه جی.کی.رولینگ رسماً وبسایت خود را آپدیت کرد و این خبر را تایید نمود. رولینگ در اطلاعیه ای اعلام کرد که در این پروژه با «سونیا فرایدمن» و «کالین کلندر» که از تهیه کنندگان نامدار تئاتر هستند، همکاری خواهد داشت و پیشاپیش این همکاری با آنان را رضایت بخش توصیف کرده است. این نمایش که «پسری در گنجه زیر پله» نام دارد، قرار است تا سال بعد اجرایی شود.



جهت مشاهده متن کامل به ادامه خبر مراجعه کنید.

به نظر می رسد که این نمایش پس از اقتباس موسیقیایی موفق از اثر «ماتیلدا» که توسط کمپانی رویال شکسپیر ساخته شده است، روی سن می رود و به سالهای قبل از رفتن هری پاتر به مدرسه جادوگری هاگوارتز خواهد پرداخت و داستان های بازگو نشده ای از زندگی سخت هری پاتر به همراه خانواده دورسلی ها را به نمایش در می آورد.

رولینگ در اطلاعیه اش درباره این نمایش این چنین می گوید:

«طی این سالها من تعداد زیادی پیشنهاد اقتباس تئاتری از هری پاتر دریافت کرده ام اما نگرش سونیا و کالین به این موضوع تنها پیشنهادی بود که من را جذب کرد چون حساسیتی که این دو نفر به خرج می دادند به نظرم مناسب ترین حالت برای به روی سن آوردن داستان هری پاتر بود. پس از یک سال خیلی هیجان انگیز است که ببینیم پروژه به مرحله بعدی اش پیش می رود. جا دارد از کمپانی براداران وارنر به جهت تداوم حمایت هایشان در این پروژه تشکر کنم.»

جی.کی.رولینگ به عنوان یکی از تهیه کنندگان و همکاران در این نمایش همکاری خواهد داشت اما اعلام شده است که نویسنده این نمایشنامه نخواهد بود. این نمایش تئاتری بیش از هر نمایش سینمایی قبلی از مجموعه داستان های هری پاترU به دوران کودکی، ذهن و قلب شخصیت او می پردازد و قصد دارد زمانی را به نمایش بگذارد که با او در منزل دورسلی ها بدرفتاری می شده و شخصیتی منفور و طرد شده در بین آنها تلقی می شد.


ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.