هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

کتاب: هری پاتر به دنیای کمیک استریپ می آید

فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۹/۲۹ ۱۹:۵۰:۰۰ (1317 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص کتاب
تصویر کوچک شده قصه‌های پسر جادوگر رولینگ یعنی «هری پاتر» به تصویرگری جیم کی در قالب یک مجموعه کتاب تصویری منتشر می شود. به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از گاردین، نسخه تصویری «هری پاتر» قرار است سال ۲۰۱۵ منتشر شود.

انتشار نخستین جلد از این مجموعه با عنوان «هری پاتر و سنگ جادو» برای انتشار در سپتامبر ۲۰۱۵ برنامه ریزی شده‌است. بلومزبری ناشر این کتاب هر یک از عناوین بعدی کتاب را قرار است در سال‌های متوالی به بازار بفرستد. این برنامه‌ریزی بر مبنای ترتیب انتشار نسخه های اصلی «هری پاتر» که از ۱۹۹۷ در لندن به بازار آمدند، تنظیم شده‌است.


جهت مشاهده متن کامل به ادامه خبر مراجعه نمایید.

هدف اصلی تصویرگری این کتاب، نسل جدید مخاطبانی است که با تصویر دانیل رادکلیف در نسخه‌های سینمایی این مجموعه آشنا می‌شوند و نیاز دارند برای کتاب نیز قهرمانی داشته باشند.

جیم کی برنده مدال گرینوی برای تصویرگری کتاب پاتریک نس با عنوان «هیولا فرامی خواند» در سال ۲۰۱۲، گفت: هدف این است که از انجماد ذهنی خوانندگان این مجموعه جلوگیری شود. او شخصیت‌ها و فضای قصه‌ها را دارای عناصر قوی خیالی خواند که در ادبیات کودکان تقریبا منحصر به فرد است و افزود: انتخاب کردن او برای انجام این پروژه هیجان‌زده اش کرده‌است.

وی گفت: وارد شدن به این مجموعه مثل رفتن به غار علاءالدین است که باید از میان جواهرات دست به انتخاب بزنی. او گفت که تصویر کردن مدرسه هاگوارتز و جادوهای آن برایش سخت تر از آن است که بشود فکرش را کرد.

این تصویرگر تحسین شده گفت که این قصه خیلی غنی است و او برای تجسم کردن آن هر تلاشی که لازم باشد می کند.

بلومزبری در حال برنامه ریزی با ناشران «هری پاتر» در سراسر جهان است تا به برنامه‌ریزی همزمان برای انتشار جهانی این مجموعه برسند.

جهت مشاهده یک نمونه از طراحی های جیم کی اینجا کلیک کنید.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.