هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

اخبار سايت: سال نو مبارک !

فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۱۲/۲۹ ۲۲:۰۰:۰۰ (637 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص اخبار سايت
تصویر کوچک شده دل و دماغ می‌خواهد نوشتن از بهار و آغاز سال نو. آن هم برای من و امثال من که هنوز گوشمان از سیلی‌های پاییز و زمستان زنگ می‌زند.

ولی به هر حال بهار، مهمانی‌ست که این چیزها سرش نمی‌شود و کاری ندارد که تو حوصله‌ی آمدنش را داری، یا نه و به رسم مامور جلب بدون خبر و هماهنگی قبلی می‌آید و با حکم دادگاه طبیعت وارد خانه‌ات می‌شود و تو هرچقدر هم زرنگ باشی پیدایت می‌کند و دستبند سبزش را به دستانت می‌زند.



جهت مشاهده متن کامل، به ادامه خبر مراجعه نمایید.


نه می‌توانی به گلدان گوشه‌ی خانه بگویی در اعتراض به سوزاندن جنگل‌ها جوانه نزند، نه می‌توانی به درخت پشت پنجره بگویی در عزای برگ‌ها پیراهن شکوفه نپوشد و نه می‌توانی گنجشک‌های عاشق روی درخت را از جست و خیز و خواندن بازداری. پس باید قبول کنی که سال نو از راه رسیده و باید سعی کنی کنار بیایی با اتفاقات ناخوشایند سالی که گذشت. باید با آن اتفاقات کنار بیای.

بهاری که مثل همیشه ناگهانه می‌آید و تمام این شهر غبارگرفته را سبز می‌کند و بخواهی و نخواهی در خانه‌ی تو را هم می‌زند، باز نکنی با افسون آلاهومورا باز می کند حتی اگر ده قفل فولاد بر آن گذاشته باشی.

پس بیش از این منتظرش نمی گذاریم و راضی به چوبدستی کشیدن و آلاهومورا هایش نمی شویم. با آغوش باز از بهار در این جامعه محبوب و آنلاین مون هم درست مثل جامعه حقیقی استقبال می کنیم. من دلوروس آمبریج به نیابت از همه مدیران و مسئولین وبسایت جادوگران از خداوند متعال برای همه شما همراهان همیشگی سالی سرشار از موفقیت، شادی و سلامتی را آرزومندم و امیدوارم امسال هم در جادوگران، سایت خودتون سالی شادی بخش و مفرح داشته باشید.

قصد داشتیم به تبریک خالی اکتقا کنیم ولی امسال با هفت عیدی مختلف و کوچک در روزهای مختلف عید نوروز در خدمت شما خواهیم بود. امیدوارم این حداقل ها برای دوستانی که شاید امسال راهی سفر نباشند و ما را دنبال می کنند، جذاب باشند. نوروز را با ما باشید.


باز کن پنجره را که بهاران آمد
که شکفته گل سرخ به گلستان آمد


سال نو مبارک !
ارزش: 10.00 (2 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.