هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

جانوران شگفت انگیز: شایعه کارگردانی «کوارون» در جانوران شگفت انگیز

فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۳/۲/۳۰ ۹:۰۰:۰۰ (1152 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص جانوران شگفت انگیز
تصویر کوچک شده هفته گذشته تاریخ اکران نخستین بخش از سه گانه سینمایی و اقتباسی «جانوران شگفت انگیز» اعلام شد و رسماً به تایید کمپانی برادران وارنر نیز رسید. در حالیکه همچنان به طور روز افزونی گمانه زنی ها پیرامون کارگردان این فیلم افزایش یافته، یک منبع موثق خبر از مذاکرات «آلفونسو کوارون» درباره کارگردانی آن می دهد. این شایعه توسط توییتر خانم «نیکی فینک»، موسس و ویراستار مجله معروف و آنلاین «ددلاین» انتشار یافته است و به نقل از ایشان آقای کوارون در حال انجام گفتگوهای جدی و مفصلی برای عهده دار شدن کارگردانی این فیلم اقتباسی هستند.


هنوز هیچ چیز در مورد کارگردانی کوارون تایید نشده است و ممکن است این خبر در حد یک شایعه باقی بماند. کوارون در گذشته کارگردانی فیلم «هری پاتر و زندانی آزکابان» را بر عهده داشت و سال گذشته نیز برای فیلم «جاذبه» موفق به دریافت هفت جایزه اسکار، از جمله جایزه «بهترین کارگردانی» شد.
ارزش: 7.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.