هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

كتاب شش: مرگ در كتاب 6 ؟!

فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۴/۳/۵ ۶:۰۰:۰۰ (2442 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص كتاب شش
كتاب شش
يک وب سايت اينترنتي در مورد مرگ يک شخصيت در كتاب هري پاتر و شاهزاده نيمه اصيل نظر سنجي و شرط بندي كرد
اين وب سايت اعلام كرد چه كسي در كتاب هري پاتر و شاهزاده نيمه اصيل مي ميرد ؟
از آنجا كه ج.كي.رولينگ در يک مصاحبه اي در ماهاي پيش اشاره به يک مرگ ديگر براي يكي از شخصيتهاي اصلي كتاب كرد ، بحث بر سر اينكه چه كسي در كتاب 6 مي ميرد بين جامعه علاقه مندان هري پاتر در سرتاسر دنيا به راه افتاد
اما در چند روز گذشته اين بحثها به اوج خود رسيده ،
نظريات در چند روز گذشته زياد بوده و شايعات به نهايت خود رسيده اند
اما موضوع اين بحث به يک سايتي كشيده شد كه شرط بندي كرد كسي كه در كتاب هري پاتر و شاهزاده نيمه اصيل خواهد مرد كسي نيست جز...


آْلبوس دامبلدور ، مدير مدرسه جادوگري هاگوارتز
اين سايت كه Blue Square نام دارد با شرط بندي خود و نظر سنجي علاقه مندان آلبوس دامبلدور را در صدر ، روبيوس هاگريد را در رده دوم و نويل لانگ باتم را در رده سوم جاي داده است و بقيه شخصيتها به تر تيب قرار گرفته كه شما مي توانيد به اين لينک رفته و مشاهده نمائيد
براي ديدن متن خبر به اين لينک مراجعه نمائيد
ارزش: 6.00 (3 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
harryj00n
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۶/۲۶ ۲۰:۲۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۶/۲۶ ۲۰:۲۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۳۰
از: تالار قحط النساء گریف!
پیام: 1540
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
احتمال مرگ اين افراد :
هري:0%
رون: 5%
هرميون:5%
دامبلدور:50%
هاگريد:25%
لوپين:70%
تانكس:60%
و.........
harryj00n
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۶/۲۵ ۱۰:۱۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۶/۲۵ ۱۰:۱۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۳۰
از: تالار قحط النساء گریف!
پیام: 1540
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
دامبلدور نبايد بميره اون بايد به هري در پيدا كردن جاودانه سازا كمك كنه
پس با ابن حال رون و هرميونم بايد زنده بمونن
حالا اگه لوپين يا تانكس در جنگ كشته شن احتمالش بيشتره همچنين نويل كه شايد بخواد انتقام پدر مادرشو بگيره؟؟؟؟؟؟؟
البته اينا حدسياته منه
Black_DraGoN
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۵/۱۶ ۱۶:۳۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۵/۱۶ ۱۶:۳۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۲۳
از:
پیام: 1
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
به نظر من دامبلدور رو می کشن

چون رولینگ داره زود هری رو می کشه وسط داستان و می خواد اونو شخصییت بلا منازع بکنه پس باید شخصییت های اصلی دیگه کنار برن و وقتی صحبت از شخصییت اصلی میشه هممون بعد از هری و ولدمورت فوری میریم سراغ دامبلدور پس به نظر من دامبلدور میمیره

Strider
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۵/۱۶ ۹:۴۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۵/۱۶ ۹:۴۸
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۲۸
از: گوندور , برج سفید
پیام: 15
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
بابا دامبلدور دیگه مرده حالا برای شادی روحش صلوات بفرستید ردخورم نداره.
shahrzadr
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۵/۱۶ ۹:۳۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۵/۱۶ ۹:۳۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۲۹
از:
پیام: 1
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
خوب به نظر من همه اشتباه مي‌كنيد. حدس‌هاي اين سايت خيلي هوشمندانه و دقيقه.
ariamehr
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۵/۱۶ ۴:۱۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۵/۱۶ ۴:۱۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۲/۱۴
از:
پیام: 5
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
به نظر من كه 99% اسنيپ ميميره و معلوم ميشه كه جاسوسي دامبلدور رو مي كرده(احتمالا به دست ولدمورت) و هري ميرسه بر بالينش (هالا نمي دونم چطوري) و حرفاي آخر اسنيپ و ميفهمه و
در واقع احتمالا آخر كتاب فيلم هندي ميشه
harrogon
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۱ ۱۹:۵۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۱ ۱۹:۵۷
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۵
از: mahale ekhtefa) shahrake ekbatan
پیام: 18
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
انقدر خودتونو جر ندید اخرش نویله
mitta90
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۱ ۱۲:۵۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۱ ۱۳:۲۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۱۱
از: هاگزميد-رستوران سه دسته جارو
پیام: 11
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
دوستان!
به نظر من دو امكان مختلف وجود داره.
يا رولينگ ميخواد هري رو تنهاتر كنه ,كه در اين صورت
به احتمال 90% ron رو ميكشه
يا اينكه مي خواد كتاب رو كشش بده كه در اين صورت
به احتمال 0% هري يا دامبلدور رو ميكشه
darkness
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۱ ۱۰:۳۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۱ ۱۰:۳۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۳/۷
از: تالار راونکلا
پیام: 255
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
به نظر منم دامبلدور نمی میره فکر میکنم لو پین بمیره
atiye_art
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۱ ۲:۴۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۱ ۲:۴۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۱/۱۷
از: مدرسه جادوگری هاگوارتز
پیام: 2956
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
نه مالفوی باید حالا حالا ها زنده باشه
تازه رولینگ گفته از شخصیت مالفوی خیلی خوشش میاد اگه قرار باشه کسی بمیره من فکر میکنم اون دابی جن خونگی باشه.
امیری
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۰ ۲۳:۵۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۰ ۲۳:۵۸
عضویت از: ۱۳۸۴/۳/۲۶
از: هاگزمید
پیام: 106
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
خدا از دهنت بشنوه خدا کنه رولینگ مالفوی رو هم به همراه اون شخصیت اصلیه بکشه.
paanamadi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۰ ۲۲:۵۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۰ ۲۲:۵۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۸
از: اون ورا چه خبر؟!
پیام: 339
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
درسته که به یک شخصیت بد نیاز داره ولی تا دلت بخواد شخصیت بد در اختیارش هست مثلا همین مالفوی
چوچانگ1
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۱۲ ۱۸:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۱۲ ۱۸:۳۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۳/۷
از: بندرعباس
پیام: 10
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
نه لوپینه باید بمونه تا جای سیریوس که مرده رو بگیره
چوچانگ1
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۱۱ ۹:۴۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۱۱ ۹:۴۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۳/۷
از: بندرعباس
پیام: 10
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
می تونم بپرسم شما با رولینگ چه نسبتی دارین
لرد امیر
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۱۰ ۱۲:۲۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۱۰ ۱۲:۲۶
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۲۷
از: جمهوری خودمختار غولاباد
پیام: 175
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
کسی جرات نداره دامبلی رو بکشه وگر نه با من طرفه.
لرد امیر
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۱۰ ۱۲:۱۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۱۰ ۱۲:۱۹
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۲۷
از: جمهوری خودمختار غولاباد
پیام: 175
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
کسی جرات نداره دامبلی رو بکشه وگر نه با من طرفه.
ariamehr
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۸ ۰:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۸ ۰:۲۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۲/۱۴
از:
پیام: 5
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
به نظر من احتمال مرگ افراد به اين صورته:

دامبلدور 65%
هري 0%
هرمايوني 0%
رون 0%
اسنيپ 31%
هاگريد 3%
مك گونگال 1%
atiye_art
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۷ ۷:۵۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۷ ۷:۵۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۱/۱۷
از: مدرسه جادوگری هاگوارتز
پیام: 2956
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
بر طبق آخرين اطلاعات بدست آمده امكان مرگ شخصيتها به ظرح زير ميباشد:
هري پاتر 0%
دامبلدور:1%
پروفسور لوپين:50%
نويل لانگ باتم:70%
flor
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۶ ۲۱:۴۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۶ ۲۱:۴۱
عضویت از: ۱۳۸۳/۹/۱۰
از: بالای برج ایفل
پیام: 221
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
ببینید من قبول دارم که رولینگ کاراش حساب کتاب نداره ولی مرگ آلبوس واسنیپ ولوپن وهری ورون وهرمیون یعنی ویران کردن چهار چوب کتاب .اونوقت ممکنه کتاب خوانندهاشو از دست بده.بعدم این دفعه هرکسی مرگ لوپن رو پیشگویی کنه با یک طلسم تبدیل به وزغ می شه گفته باشم!!!
pig
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۶ ۲۱:۰۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۶ ۲۱:۰۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۲/۲۵
از:
پیام: 55
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
این نظر شخصی منه و دیدگاه هر کسی هم بالطبع با دیگران متفاوته به نظر شما چه کسی فکر میکرد در پایان کتاب3 هری سیریوسو به عنوان پدر خواندش انتخاب کنه . هان!
برتیبات
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۶ ۱۵:۵۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۶ ۱۵:۵۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۱/۶
از: اعماق شهر لندن
پیام: 203
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
واقعا چه پیش بینی هوشمندانه ای کردی. من هم موافقم.تو با این استعدادی که داری واقعا داری تلف میشی.
aneityum
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۶ ۱۳:۴۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۶ ۱۳:۴۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۲/۲۹
از: گودریک هالو
پیام: 823
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
تو با اين هوشت چرا نويسنده نشدي ؟
pig
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۶ ۴:۴۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۶ ۵:۵۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۲/۲۵
از:
پیام: 55
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
به نظر من کسی که در سال 6 می میره دامبلدور نمیتونه باشه چون به قول دوستمون فلور طبیعیه که ولدمورت دنیا رو به آتش می کشه پس میمونه 3 نفر هگرید رون و لوپین
در همون اخبار هم ذکر شده بود که گراوپی تحت کنترل در می آد پس طبیعیه که هگرید در یک چالش عظیم قرار می گیره و خودشو به خطر مینداره .این از هگرید میمونه رون و لوپین. هممون می دونیم که که تعدادی از طرفداران هری پاتر از اینکه هری در پایان کتاب 7 بمیره به التماس رولینگ پرداختند ونتیجه اش این شد که خانم رولینگ فرمودند ((پس به جاش هرماینی رو می کشم)) واه واه واه نقل به مضمون!!! ytongue:
اینها رو گفتم تا به اینجا برسم که:
1- لوپین (البته اگه نخندید )به مرگ خوارها می پیونده و محفل ققنوسو بی خیال میشه ومن هم از این مورد بیشتر بدم میاد تا مردن یکی از شخصیتهای اصلی کتاب چون از داستان رولینگ جزا ین هم انتظار نمیره . yworry:
.2- به احتمال زیاد در سال6رون ویزلی هری رو تنها می ذاره و در سال 7 هرماینی یا بالعکس که البته احتمال اول بیشتره .
و در پایان خاطر نشان می کنم که در سال 7 آلبوس دامبلدور هم به علت کهولت سن میمیره و هری هم اسم آلبوسو برای بچه اش انتخاب میکنه. آلبوس هری پاتر! خواهش می کنم خودتونو کنترل کنین این فقط یه پیش بینی ساده است همین.
Buckbeak
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۲۳:۰۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۲۳:۰۲
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۵
از: جنگل ممنوع
پیام: 340
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
با اينكه رولينگ سايتشو اپديد كرد ولي بازم چيز قطعي اي در مورد اين موضوع نگفت.فقي يه شايعه كه به سادگي درست شده!!
اينم يه كلام از من(هيچ وقت مرگ سيريوس رو يادتون نره اونم پيش بيني نميشد)
so_celever
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۲۲:۵۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۲۲:۵۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۱/۱۸
از: هاگوارتز
پیام: 11
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
خانما آقایون سلام
با کمال تاسف اعلام می کنم که اینجانب مطمئن هستم که نه دامبلدور و نه هاگرید در کتاب 6 خواهد مرد.
بلکه اون کسی که می میره پروفسور لوپینه
مطمئن باشید. :bigkiss:
flor
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۲۲:۰۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۲۲:۰۶
عضویت از: ۱۳۸۳/۹/۱۰
از: بالای برج ایفل
پیام: 221
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
اصلا مرگ دامبلدور مسخره است.چون هیچ توجیهی نداره.همون طور که بقیه دوستان اشاره کردن. مرگ لوپین هم همین طور چون اولا شخصیت محبوب رولینگه وهم اینکه قراره جای سیریوس رو پر کنه .ا گر چه مرگ نویل با توجه به مصاحبه تازه رولینگ بعید به نظر میاد ولی باید توجه داشت رولینگ کسی رو می کشه که ما (هری)نسبت به اون حساسیت داشته باشیم وتحت تاثیر قرار بگیریم مثل هاگرید.
paria
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۱۹:۳۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۱۹:۳۲
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۰/۲۱
از:
پیام: 31
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
به نظر من اصلا بی معنی میشه دنیای جادوگری بدون دامبلدور
aneityum
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۱۶:۳۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۱۶:۳۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۲/۲۹
از: گودریک هالو
پیام: 823
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
لرد والده مورت به نظر من از هر روشي براي كشتن افراد خاص استفاده ميكنه
من مي گم دامبلدور اگه بميره دنياي جادو گري از بين ميره
درسته كه احتمالش خيلي كمه اما..
ببينيد تاريخ و تجربه به من نشون داده رولينگ نويسنده زيركي است
خودش هم هميشه مي گه اگه روزي ببينم مردم در مورد موضوعي كه گفته شده به حقيقت دست پيدا كنند از نويسندگي كناره گيري مي كنه
ببينيد رولينگ همه جوره تو داستاناش به ما كلك زده و ما هم نفهميديم
همه جوره ما رو شگفت زده كرده
فقط يكمي فكر كنيد از اين رولينگ انتظار هم چين چيزي رو بايد داشت
atiye_art
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۱۶:۲۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۱۶:۲۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۱/۱۷
از: مدرسه جادوگری هاگوارتز
پیام: 2956
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
نقل قول:
آخه اگه هری بمیره به قول شما اسم کتاب بشه رون ویزلی؟

منم كاملا با اين دوست عزيز موافقم
شايد از اعضاي محفل باشه
اصلا شايد رو لينگ خالي بسته باشه اين چيزا اصلا ازش بعيد نيست
لگولاس
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۱۵:۴۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۱۵:۴۰
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۱/۲
از: سیاه بیشه شمالی
پیام: 176
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
منم می گم امکانش هست ولی خیلی حیف می شه اصل حالش دامبلدور...
برتیبات
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۱۳:۳۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۱۳:۳۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۱/۶
از: اعماق شهر لندن
پیام: 203
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
اكر دامبلدور بميره كه اولا خيلي داستان بي نمك ميشه دوما كي اسرارو توي اخر كتاب فاش ميكنه.؟ كي مشكلاتو ميخواد حل كنه؟ ديكه ولدمورت از كي ممكنه حساب ببره؟
منم موافقم احتمالا يكي از اعضاي محفل مي ميره. لوبين جطوره؟؟؟ تانكس جي؟ ارتور ويزلي از همه بهتره.
albus_dumbledore
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۱۳:۲۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۹ ۱۲:۵۷
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۲/۱۳
از:
پیام: 20
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
خوب هيچ چيز بهتر از اين نيست كه خود آدم بگه ميميره يا نه؟
اللبته منم با سوسك موافقم آلبوس از
شخصيتي برخوردار است كه حذف آن با نابود كردن كتاب
همراهه اگه هم قرار باشه دامبلدور بميره بايد در آخرين كتاب و در آخر داستان باشه كه باز هم ضرر خودشو ميزاره . البته اينبار من مطمئنم كه يكي از بدا ميميره ببينيد آلبوس كي گفت
aneityum
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۱۳:۱۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۱۳:۱۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۲/۲۹
از: گودریک هالو
پیام: 823
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
هيچ وقت رولينگ شخصيتي مثل اسنيپ رو نمي كشه
چون داستان با اين روند به شخصيت بد نياز شديد داره
فلوردلاكور
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۱۳:۱۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۱۳:۱۱
عضویت از: ۱۳۸۳/۴/۷
از: پاریس
پیام: 929
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
اینها همه آی کیو تشریف دارن
آخه اگه هری بمیره به قول شما اسم کتاب بشه رون ویزلی؟
ولی اگر دامبلدور بمیره داستان دیگه حال نمی ده یعنی کی می تونه جای دامبلدور رو بگیره اگر اون بمیره که ولدمورت تمامه دنیا رو می گیره! چون فقط دامبلدور توان مقاومت با اونو داره
یه جا رولینگ گفته بود بیشتر درباره ی گذشته جیمز و لیلی می خونم فکر کنم بریم به گذشته و زیاد تو حال نباشیم اگرم کسی بخواد بمیره برم به رولینگ پیشنهاد بدم اسنیپ رو بکشه!
aneityum
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۱۲:۵۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۱۲:۵۷
عضویت از: ۱۳۸۴/۲/۲۹
از: گودریک هالو
پیام: 823
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
هميشه رولينگ به حقه هاي خفن زده ، كي تو كتاب سوم مي دونست سيرويوس خائن نيست ؟ هان كي ميدونست ؟
من اگه بخوام از اين حقه هاي كه رولينگ به ما به زده را بنويسم تا صبح وقت مي بره
از رولينگ هيج چيز بعيد نيست
من يكي كه ديگه گول نمي خورم و خودم را براي همه جور اتفاقي آماده مي كنم
كي فكرشو مي كرد سيرويوس بميره ؟
martianboy
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۱۲:۵۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۱۲:۵۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۱/۱۴
از: مشکوکستان
پیام: 325
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
من با جناب سوسک اگر چه مخالفم، ولی با اون هم موافقم!! این افراد حداقل 23 تا تخته کم داشتن !!
بابا اینا کی می‌خوان بفهمن که هری امکان نداره پیش از اواخر کتاب هفتم بمیره؟؟ خیلی عجیبه! من تقریباً مطمئنم که حتی دامبلدور هم توی کتاب ششم نمی‌میره؛ چون داستان در حال حاضر به او به عنوان یه پشتوانه و روحیه بخش احتیاج شدید داره. رون و هرماینی هم فکر نکنم تو کتاب ششم بمیرن، اگه این طور شد که من خودم می‌رم رولینگ رو می‌کشم !!
اما هگرید ! اگه بخواد بمیره خیلی غم انگیزه!! من که می‌گم ممکنه از اعضای محفل که توی مدرسه نیستن بمیرن.
برتیبات
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۱۲:۰۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۱۲:۰۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۱/۶
از: اعماق شهر لندن
پیام: 203
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
من لينكشو ديدم هري باتر هم جزو انتخاباشون بود. بابا اينا بلا نسبت شما خلند.اكه هري بميره بس كتاب هفت بايد اسمش رون ويزلي و ..... باشه.!!!
ولي رون و هاكريد واقعا احتمالش هست بميرن.در ضمن دامبلدور و ارتور ويزلي هم ممكنه بميرن.با اينكه كشتن دامبلدور خيلي بي رحمانه ست و هيجان كتاب هم ممكنه كم بشه.... ولي از اين رولينك بي رحم هر جيزي بر مياد
راستي توي ليست دابي و اليور وود هم بودن ولي مكه مرك اينا فرقي هم به حال داستان ميكنه؟؟؟ خصوصا اليور وود !!!!!!!!!!!
برتیبات
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۱۲:۰۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۱۲:۱۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۱/۶
از: اعماق شهر لندن
پیام: 203
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
جه بي رحم
دامبلدور نبايد بميره
emma7
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۹:۳۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۹:۳۵
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۰/۲۷
از: : نا معلوم
پیام: 280
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
من هم فكر نميكنم دامبلدور بميره ولي باز هم.........
atiye_art
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۸:۳۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۸:۳۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۱/۱۷
از: مدرسه جادوگری هاگوارتز
پیام: 2956
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
اگه قرار باشه آلبوس بميره كه احتمالش زير صفره اون در كتاب هفتم ميميره
چرا بايد رولينگ بخواد شخصيت به اين بزرگي رو كه بودنش تو كتابش خيلي ارزش داره رو از بين ببره؟
البته از اين رولينگ هيچي بعيد نيست شايد نويله بد شانس رو بكشه
قاتل
SOOOSK
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۷:۴۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۵ ۷:۴۵
عضویت از: ۱۳۸۳/۵/۱۴
از: چاه فاضلاب
پیام: 715
 Re: مرگ در كتاب 6 ؟!
دور از جان شما اين افراد ديوانه تشريف داشتن! آلبوس ميميره؟ غيرممكنه! نويل لانگباتم هم همه مي دونين جزو نقشهاي اصلي كتابهاست (رولينگ گفته فردي كه ميميره جزو شخصيت هاي اصلي كتابهاست) . اين افراد چند تخته كم داشتن!

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.