هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

RSS Feed

(1) 2 »
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۴/۹ ۹:۲۰:۰۰ (460 بار خوانده شده) کتاب پنج
تصویر کوچک شده فروشگاه آنلاین انتشارات اسکولاستیک، ناشر رسمی کتاب های هری پاتر در ایالات متحده آمریکا، تصویری با سایز کوچک از کاور جدید طراحی شده برای کتاب «هری پاتر و محفل ققنوس» را قرار داد. ضمناً در فروشگاه آنلاین این انتشارات قیمت این کتاب با طرح جلد جدید شامل 25 درصد تخفیف شده است. قرار است مجموعه هفت جلدی کتابهای هری پاتر مجدداً توسط انتشارات اسکولاستیک در شهریور ماه امسال به مناسب پانزدهمین سالگرد آغاز انتشار کتابهای هری پاتر در آمریکا، با این کاورهای جدید و به صورت جلد کاغذی منتشر شوند. همانند چهار کاور قبلی برای کتاب های اول تا چهارم که در خبرهای قبلی آنها را منتشر کرده بودیم، طراحی کاور کتاب پنجم نیز توسط آقای «کازو کیبائوشی» انجام گرفته است.

در تصویر این کاور هری سوار بر تسترال بر فراز آسمان هاگوارتز دیده می شود و به همراه دو تسترال سوار پشت سرش که احتمالا رون و هرماینی هستند، به سمت وزارت سحر و جادو پرواز می کند. حهت مشاهده این کاور اینجا کلیک کنید.

*این کاور هنوز به طور رسمی منتشر نشده است. از این جهت سایز بزرگ و وضوح بالاتر از این تصویر فعلا در دسترس نیست. به محض انتشار عمومی آن، در به روز رسانی همین خبر شما را مطلع خواهیم کرد.

*آپدیت: تصویر بزرگ تر و با کیفیت تر از این کاور منتشر شده که شما می توانید در اینجا آن را مشاهده کنید.

منبع: اسنیچ سیکر
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 1 نظر
فرستنده آبرفورث دامبلدورold در تاريخ ۱۳۸۳/۷/۱۷ ۲۱:۲۱:۲۱ (1749 بار خوانده شده) کتاب پنج
کتاب پنج
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فرهنگ و ادب - كتاب
به نظر مي‌آيد هري پاتر ديگر همچون گذشته محبوبيت ندارد؛ چرا كه در حالي كه تنها يك ماه از ترجمه‌ي جلد پنجم اين سري كتاب‌ها در ژاپن مي‌گذرد، كتابفروشي‌ها از فروش آن اظهار نارضايتي كرده‌اند.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 2580 حرف در ادامه متن | 4 نظر
فرستنده بدون نام در تاريخ ۱۳۸۳/۶/۱۴ ۱۹:۲۱:۱۱ (2236 بار خوانده شده) کتاب پنج
کتاب پنج
جام جم آنلاين:
با انتشار نسخه ترجمه شده پنجمين اثر داستاني هري پاتر به زبان ژاپني كتاب فروشي هاي اين كشور مملو از علاقمندان به اين جادوگر كوچك انگليسي شده است.
به گزارش روزنامه ژاپن تودي توزيع نسخه ترجمه شده «هري پاتر و فرمان ققنوس» از روز چهارشنبه در كتابفروشي هاي توكيو و ساير شهرهاي بزرگ اين كشور اغاز شده است و با استقبال شديد خوانندگان مواجه شده است.
ارزش: 10.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 1651 حرف در ادامه متن | 2 نظر
فرستنده Irmtfan در تاريخ ۱۳۸۲/۱۲/۲۷ ۸:۳۹:۴۲ (1708 بار خوانده شده) کتاب پنج
به گزارش بی بی سی کتاب هری پاتر و محفل ققنوس جایزه WH Smith را که همه ساله با رای خوانندگان انتخاب می شود برد.

این جایزه هر ساله به کتابهای حماسی تعلق میگیرد
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 2 نظر
فرستنده Irmtfan در تاريخ ۱۳۸۲/۱۱/۶ ۲:۲۳:۰۰ (2257 بار خوانده شده) کتاب پنج
کتاب پنج
انجمن ملي منتقدان کتاب آمريکا نامزدهاي بهترين کتابهاي خود را در سال جاري اعلام کرد ، اما در اين فهرست ، نامي از " هري پاتر و فرمان ققنوس " پرفروش ترين کتاب سال نيست.
ارزش: 5.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 1599 حرف در ادامه متن | 4 نظر

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.