هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

RSS Feed

(1) 2 3 »
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۳/۱ ۱۶:۵۰:۰۰ (466 بار خوانده شده) کتاب یک
تصویر کوچک شده همانطور که چند روز قبل به اطلاع شما رسانده بودیم، قرار بود عواید حاصل از مزایده اولین نسخه کتاب «هری پاتر و سنگ جادو» که نسخه شخصی جی.کی.رولینگ محسوب می شد، در اقدامی خیریه از جانب او به کمپین «انگلیش پن» و موسسه «لوموس» اهدا شود.

دیروز، سه شنبه، این نسخه جذاب و متفاوت در حراجی ساتبی لندن به مزایده گذشته شد و به ارزش 150 هزار پوند (228 هزار دلار) به یکی از هواداران خوش شانسی فروخته شد که از طریق تلفن در این مزایده شرکت کرده بود.

جهت مشاهده متن کامل، به ادامه خبر مراجعه کنید.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 2815 حرف در ادامه متن | 1 نظر
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۲/۲۸ ۱۴:۴۰:۰۰ (954 بار خوانده شده) کتاب یک
تصویر کوچک شده تصاویری از صفحات نسخه بسیار با ارزش و کمیاب کتاب هری پاتر و سنگ جادو که حاوی حاشیه نویسی های جالب جی.کی.رولینگ در خصوص طرح های اولیه داستان هری پاتر می باشد، به طور آنلاین منتشر شده است. این سه تصویر که از صفحات 1 ، 18 و 133 کتاب اسکن شده، شامل دو نقاشی از نشان مدرسه هاگوارتز و کودکی هری در حین سپرده شدن به خانواده دورسلی است.

همچنین در این صفحات حاشیه نویسی های جدیدی از رولینگ در خصوص نماد اولیه گروه هافلپاف و منشا اختراع بازی کوییدیچ را خواهید خواند.

جهت مشاهده متن کامل و تصاویر، به ادامه خبر مراجعه کنید.
ارزش: 9.00 (2 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 7879 حرف در ادامه متن | 3 نظر
فرستنده آلبوس دامبلدورold در تاريخ ۱۳۸۹/۸/۲۵ ۰:۲۰:۰۰ (625 بار خوانده شده) کتاب یک
کتاب یک
به نقل از روزنامه تلگراف، اين نسخه ناياب كه نمونه‌اي از جلد اول هري پاتر يعني «هري پاتر و سنگ جادو» بود، امروز از محفظه نمايش آن در حالي كه در گالري هنر خلاقانانه در معرض ديد عموم قرار داشت، دزديده شده است. پليس چهره يك نفر را كه احتمال مي‌رود اين كتاب را دزديده باشد در اختيار دارد و ابراز علاقه كرده تا با اين فرد صحبت كند. اين كتاب كه براي فروش ارائه شده بود، در اين نمايشگاه در معرض ديد علاقه‌مندان قرار گرفته بود. زماني كه دزد توانست اين اثر را بردارد مسئول آن بخش در حال صحبت با گروهي از بازديدكنندگان بود. در اين حال مردي كه با اين گروه همراه نبود، كتاب را از محفظه برداشت. تنها 300 تا 500 نسخه از اين چاپ هري پاتر وجود دارد و يكي از نخستين كتاب‌هايي است كه از هري پاتر منتشر شد.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران (IBNA)
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 1 نظر
فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۷/۷/۹ ۸:۴۰:۰۰ (1296 بار خوانده شده) کتاب یک
کتاب یک
اسکولاستیک، انتشارات آمریکایی کتاب های هری پاتر، کاور جدید نسخه پیپربک هری پاتر و سنگ جادو را منتشر کرد.
با تشکر از تی ال سی ما هم اینک میـتوانیم این کاور را که در اندازه کوچک هست مشاهده کنیم. کاور جدید پیپربک سنگ جادو هاگرید، الیوندر و هری را نشان میـدهد و به نظر میـرسد لحظه انتخاب چوبدستی برای هری در این کاور ترسیم شده است.
نسخه پیپربک سنگ جادو هم اینک در ایالات متحده آمریکا درحال فروش میباشد.
منبع: تی ال سی
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - نظر
فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۷/۷/۲ ۱۸:۱۰:۰۰ (1193 بار خوانده شده) کتاب یک
کتاب یک
همانطور که قبلا اعلام کرده بودیم انتشارات آمریکایی هری پاتر در دهمین سالگرد انتشار کتاب هری پاتر و سنگ جادو قرار هست کتابی با عنوان هری پاتر و سنگ جادو نسخه سالگرد را منتشر کند.
حالا امروز این نسخه در آمریکا منتشر شد و طرفداران هری پاتر در محلی که اسکولاستیک آماده کرده بود مشغول خواندن آن شدند.
شما میـتوانید به طور مستقیم و زنده این مراسم را در این لینک مشاهده کنید!
همچنین عکسهای دقیقه ای از این مراسم را در اینجا مشاهده کنید!
منبع: تی ال سی
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - نظر

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.