هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

RSS Feed

فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۴/۹ ۷:۴۰:۰۰ (359 بار خوانده شده) كتاب چهار
تصویر کوچک شده کاور جدید کتاب «هری پاتر و جام آتش» ،چاپ انتشارات اسکولاستیک، در خلال کنفرانس سالانه انجمن کتابداری آمریکا در شیکاگو با حضور آرتور لوین از اسکولاستیک، رونمایی شد. همانطور که اطلاع دارید، جمعه گذشته کاور کتاب سوم نیز منتشر شده بود. طراحی این کاورهای جدید را «کازو کیبائوشی» انجام داده است و قرار است مجموعه هفت جلدی کتابهای هری پاتر مجدداً توسط انتشارات اسکولاستیک در شهریور ماه امسال به مناسب پانزدهمین سالگرد آغاز انتشار کتابهای هری پاتر در آمریکا، با این کاورهای جدید و به صورت جلد کاغذی منتشر شوند.

در تصویر این کاور، هری را در نخستین مرحله مسابقه جام آتش می بینید که سوار بر جارو، تخم طلایی را بدست گرفته و از دست اژدهای دم شاخی مجارستانی فرار می کند. جهت مشاهده کاور، اینجا کلیک کنید.


منبع: اسنیچ سیکر
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 1 نظر
فرستنده Irmtfan در تاريخ ۱۳۸۹/۱۰/۱۸ ۶:۱۰:۰۰ (998 بار خوانده شده) كتاب چهار
قاضی دادگاهی در آمریکا شکایت علیه جی کی رولینگ، نویسنده سری داستان‌های پرطرفدار "هری پاتر" را ناموجه دانست.

ورثه آدریان جیکوبز، نویسنده بریتانیایی، مدعی بودند که طرح داستانی "هری پاتر و جام آتش" مجلد چهارم از مجموعه داستان‌های هری پاتر از روی کتاب "ماجراهای ویلی جادوگر" برداشت شده است.

کتاب نامبرده از آثار تخیلی آدریان جیکوبز، نویسنده بریتانیایی است که در سال ۱۹۹۷ درگذشت.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 3260 حرف در ادامه متن | نظر
فرستنده لودو بگمنold در تاريخ ۱۳۸۴/۸/۵ ۱۳:۰۳:۳۷ (2096 بار خوانده شده) كتاب چهار
كتاب چهار
جرويس كوكر" خواننده پاپ ، " جاني گرين وود" گيتاريست و " فيل سلوي" ، نوازه طبل ، در فيلم " هري پاتر و جام آتش " حضور خواهند داشت.
به گزارش گروه هنر ايلنا ، اين سه نفر در فيلم جديد هري پاتر ، اعضاي گروهي هستند كه در مدرسه " هاگوارتز" مي نوازند.
لازم به ذكر است كه اين گروه را " جيسون باكل" تهيه كننده فيلم ، به همراه " استيو كليدون " انتخاب كرده است . آن ها دو ترانه شب موعود و كارهاي جادويي را اختصاصا براي اين فيلم سروده و خوانده‌‏اند ...
ارزش: 4.00 (2 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 1804 حرف در ادامه متن | 8 نظر

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.