هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

RSS Feed

فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۴/۷ ۹:۳۰:۰۰ (504 بار خوانده شده) کتاب سه
تصویر کوچک شده انتشارات «اسکولاستیک»، ناشر آمریکایی کتاب های هری پاتر قرار است در شهریور امسال به مناسبت پانزدهمین سالگرد آغاز انتشار کتابهای هری پاتر در آمریکا، این مجموعه هفت جلدی قصه های هری را با کاورهای جدید و متفاوتی دوباره چاپ کند. طراح این کاورهای جدید و زیبا که آقای «کازو کیبائوشی» است، طی چند ماه اخیر در مراسم های مختلف از کاورهای جدید کتاب اول و دوم رونمایی کرد.

روز گذشته در خلال همایش سالیانه «لیکی کان» که به همت وبسایت لیکی کالدرون هر ساله به محوریت دنیای هواداری هری پاتر برگزار می گردد، از کاور جدید کتاب سوم یعنی «هری پاتر و زندانی آزکابان» رونمایی شد. همچنین انتشارات «بلومزبری» که ناشر انگلیسی و اولیه هری پاتر محسوب می شود، تصاویری از کاورهای جدیدی از سه کتاب اول را در صفحه فیس بوک رسمی خود منتشر کرده است و خبر از چاپ مجدد نسخه های بزرگسال هر هفت جلد هری پاتر با کاورهای جدید داد.


جهت مشاهده تصاویر و متن کامل، به ادامه خبر مراجعه کنید.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 3288 حرف در ادامه متن | نظر
فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۷/۳/۳۱ ۱۱:۴۰:۰۰ (1807 بار خوانده شده) کتاب سه
کتاب سه
تلگراف گزارش داد که سومین رمان « هری پاتر»، « هری پاتر و زندانی آزکابان» در لیست بهترین کتاب تاریخ قرار گرفته است. این لیست که توسط رای دو هزار نفر تهیه شده است « هری پاتر و زندانی آزکابان» را در مکان نهم لیست جای داده است. در این لیست کتاب های همچون « راز داوینچی» نوشته « دن براون» و « ارباب حلقه ها» نوشته « تالکین» بالاتر از « زندانی آزکابان» نوشته « رولینگ» قرار گرفته اند.
منبع: TLC
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 13 نظر
فرستنده آبرفورث دامبلدورold در تاريخ ۱۳۸۳/۶/۱۰ ۱۵:۰۲:۳۱ (1629 بار خوانده شده) کتاب سه
کتاب سه
تهران-خبرگزاري كار ايران
شركت حراج اينترنتي اي بِي (e Bay) اعلام كرد, نخستين نسخه هري‌‏پاتر و زنداني آزكابان كه نسخه كميابي نيز به شمار مي‌‏رود ممكن است تا بيست هزار پوند نيز از سوي مشتريان خريداري شود.
ارزش: 10.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 1891 حرف در ادامه متن | 2 نظر

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.