هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

RSS Feed

فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۳/۹ ۲۰:۲۰:۰۰ (391 بار خوانده شده) كتاب دو
تصویر کوچک شده قرار است به مناسبت پانزدهمین سالگرد آغاز انتشار کتابهای هری پاتر در آمریکا توسط انتشارات «اسکولاستیک» در شهریور ماه امسال جشنی برگزار شود و مجموعه کتابهای هری پاتر این بار با طراحی کاورهای جدید و متفاوتی دوباره منتشر شوند. حدود سه ماه قبل نیز تصویری از کاور جدید کتاب سنگ جادو منتشر شده بود که قرار است در قالب مجموعه کتابهای هری پاتر با کاورهای جدید، در چند ماه آینده منتشر شود.

این بار دیگر خانم «ماری گرندپری» طراح این کاورها نیست. بلکه این بار آقای «کازو کیبائوشی» طراحی کاورهای جدید را برای کتابهای هری پاتر انجام داده است. صبح امروز، پنجشنبه 9 خرداد در نمایشگاه کتاب نیویورک، کاور جدید کتاب «هری پاتر و تالار اسرار» توسط آرتور لوین از اسکولاستیک و طراح آن کازو کیبائوشی، رونمایی شد. در این طراحی جدید، هری به همراه ویزلی ها داخل اتومبیل فورد آنجلیای پرنده نشسته است و آنها در حال فرود در مقابل بارو، منزل ویزلی ها، هستند.

جهت مشاهده این کاور جدید، اینجا کلیک کنید.


منبع: اسنیچ سیکر
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - نظر
فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۷/۲/۱۴ ۱۳:۰۰:۰۰ (1466 بار خوانده شده) كتاب دو
كتاب دو
به گزارشسایت تلگراف، آکسفم در منطقه بونهمز آکسفورد در کشور انگلیس، کتاب هری پاتر را از روز 20 مِی به مزایده خواهد گذاشت. در این خیریه که کتابهای متعدد دیگری نیز وجود دارد، قرار هست اولین کپی از نسخه کتاب هری پاتر و تالار اسرار، دومین کتاب از سری کتابهای هری پاتر به مزایده گذاشته شود. پیش بینی شده است که این کتاب بین 300 تا 500 پوند (درحدود 700 تا 1200 دلار) فروخته شود.
منبع: SnitchSeeker
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 2 نظر

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.