هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

RSS Feed

(1) 2 3 4 ... 25 »
فرستنده استرجس پادمور در تاريخ ۱۳۹۳/۶/۷ ۱۶:۵۷:۱۲ (1329 بار خوانده شده) اخبار سايت
اخبار سايت
با توجه به تغییراتی که در آینده در سایت رخ خواهد داد تا اطلاع ثانوی امکان ارسال هر گونه خبر برای اخبار و عکس برای بخش گالری ممکن نیست !
لطفا از ارسال بلیط در رابطه با این قضیه خودداری فرمایید

مدیریت جادوگران
ارزش: 6.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر - نظر
فرستنده استرجس پادمور در تاريخ ۱۳۹۳/۱/۵ ۲۱:۲۰:۰۰ (739 بار خوانده شده) اخبار سايت
تصویر کوچک شده با توجه به ساختار قدیمی سایت و مشکلاتی که جدیدا در بخش های مختلف سایت مشاهده و گزارش شده است جهت برطرف کردن این مشکلات سایت جادوگران از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ فرودین ماه جهت به روز رسانی بسته خواهد بود.

شایان ذکر است بعد از آپدیت سایت هیچ پیام شخصی ای باقی نخواهد ماند لذا از اعضای سایت خواهشمندیم در صورتی که نیاز به پیام شخصی ای دارند از آن کپی بردارند زیرا بعد از پاک شدن پیام شخصی ها امکان بازگشت آنها میسر نخواهد بود.


با تشکر
تیم مدیریت جادوگران
ارزش: 8.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 1 نظر
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۱۲/۲۹ ۲۲:۰۰:۰۰ (637 بار خوانده شده) اخبار سايت
تصویر کوچک شده دل و دماغ می‌خواهد نوشتن از بهار و آغاز سال نو. آن هم برای من و امثال من که هنوز گوشمان از سیلی‌های پاییز و زمستان زنگ می‌زند.

ولی به هر حال بهار، مهمانی‌ست که این چیزها سرش نمی‌شود و کاری ندارد که تو حوصله‌ی آمدنش را داری، یا نه و به رسم مامور جلب بدون خبر و هماهنگی قبلی می‌آید و با حکم دادگاه طبیعت وارد خانه‌ات می‌شود و تو هرچقدر هم زرنگ باشی پیدایت می‌کند و دستبند سبزش را به دستانت می‌زند.



جهت مشاهده متن کامل، به ادامه خبر مراجعه نمایید.
ارزش: 10.00 (2 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 3644 حرف در ادامه متن | نظر
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۱۳ ۱۴:۱۰:۰۰ (768 بار خوانده شده) اخبار سايت
تصویر کوچک شده یک ده از عمر سایت جادوگران گذشت. یک دهه سراسر خاطره گذشت و باورش برای خیلی از دوستداران ادبیات فانتزی سخت است که یکی از اولین وبسایت های هواداری یک اثر فانتزی کودکان و نوجوانان هنوز پابرجاست. با اینکه 6 سال قبل آخرین جلد از کتابهای هری پاتر منتشر شد همچنان سایت جادوگران به فعالیت خود ادامه می دهد. پاسخ این سوال چیزی جز همدلی و حمایت اعضای خود این سایت نیست. سایت جادوگران مفتخر است اعلام نماید که به عنوان اولین و بزرگترین وبسایت هواداران هری پاتر به زبان فارسی دهمین سال فعالیت خود را با حمایت شما جشن می گیرد و وارد یازدهمین سال فعالیت خودش می گردد.

بی شک بزرگترین سرمایه این وبسایت، نه افتخارات و سابقه طولانی اش در ترویج فرهنگ صحیح هواداری آنلاین، بلکه خود اعضای با محبت و دوست داشتنی آنها هستند.


جهت مشاهده متن کامل، به ادامه خبر مراجعه نمایید.
ارزش: 10.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 7533 حرف در ادامه متن | 10 نظر
فرستنده سوروس اسنیپ در تاريخ ۱۳۹۲/۶/۱۲ ۲۰:۴۰:۰۰ (782 بار خوانده شده) اخبار سايت
تصویر کوچک شده با سلام

همانطور که حتما اکثر شما متوجه شده اید ، فروم ( انجمن ها ) سایت دچار مشکل ارسال پست شده است . ما متوجه این مشکل هستیم و به سرعت دنبال منشا شدیم .

متاسفانه سرور سایت مشکلی با بخش فروم ها پیدا کرده که این بخش را به صورت موقت بسته است . ما در حال مذاکره با سرور هستیم تا مشکل را هر چه سریعتر برطرف کنیم .

از بابت این مشکل عذرخواهی میکنیم و خواستار صبر شما هستیم تا مشکل برطرف شود .

با تشکر
تیم مدیریت جادوگران


آپدیت:

خوشبختانه پس از چند روز پیگیری مداوم و مکاتبه با مسئولین سرور، علیرغم ایرادات متنوعی که به سایت گرفته شد، موفق شدیم تا دوباره ارسال در بخش انجمن ها را فعال کنیم.

بسیاری از کاربران قدیمی مدت هاست جادوگران را ترک کرده اند اما با فعال نگه داشتن این سیستم خودکار اطلاع رسانی انجمن ها و یا خبرها، موجب تبادل بیهوده هزاران ایمیل و پیام شخصی به فرم اسپم می شوند. از این جهت تا اطلاع بعدی و اصلاحات گسترده تر، سیستم اطلاع رسانی خودکار با پیام شخصی/ایمیل در بخش انجمن ها و اخبار غیر فعال باقی خواهد ماند.


با تشکر از صبر و حمایت شما
ارزش: 9.00 (2 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 7 نظر

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.