هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

RSS Feed

(1) 2 3 4 ... 63 »
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۸/۲۰ ۲۱:۲۰:۰۰ (894 بار خوانده شده) رولینگ
تصویر کوچک شده روز شنبه جی.کی.رولینگ به همراه جمعی از بازیگران و عوامل فیلم های هری پاتر از جمله اما واتسون، ایوانا لینچ، دیوید هیمن، وارویک دیویس، آلن ریکمن و ... در نمایشگاه ساخت مجموعه فیلم های هری پاتر در لندن حاضر شد.

در حاشیه این گردهمایی، به منظور جمع آوری بودجه برای موسس خیریه لوموس، رولینگ در گفتگو با شبکه های اسکای نیوز و بی بی سی از فیلمنامه نویسی برای پروژه سینمایی جدید «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» کمی بیشتر صحبت کرد و حرف از ابداع شخصیت های جدید به میان آورد. همچنین خبرهای جدیدی نیز از آخرین اقدامات خیریه وی منتشر شد.


جهت مشاهده متن کامل،‌ به ادامه خبر مراجعه کنید.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 4441 حرف در ادامه متن | نظر
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۴/۲۳ ۸:۱۰:۰۰ (2627 بار خوانده شده) رولینگ
تصویر کوچک شده راز جدید رولینگ افشا شد ! کتاب جدید خانم رولینگ حدود سه ماه قبل در ماه آوریل گذشته با نام مستعار «رابرت گلبریت» برای نویسنده، در سکوت مطلق و بی خبری منتشر شده بود. این کتاب که «The Cuckoo's Calling» نام دارد، 30 آوریل (10 اردیبهشت) توسط انتشارات لیتل براون، همان ناشری که «خلاء موقت» را منتشر کرد، عرضه شد. ترجمه فارسی عنوان این کتاب را می توان «نوای کوکو» یا «آوای فاخته» اعلام کرد. به گزارش تلگراف خانم رولینگ اخیراً در گفتگو با «ساندی تایمز» تایید کرده است که قطعاً خودش نویسنده این کتاب بوده است.

این کتاب که تاکنون فقط 1500 نسخه از آن به فروش رفته، امتیازات بالا و تحسین برانگیزی را هم از جانب منتقدان و هم از جانب خوانندگان دریافت کرده است. این کتاب به فاصله هفت ماه از زمان انتشار «خلاء موقت»، زیر چاپ رفته است.

جهت مشاهده متن کامل، به ادامه خبر مراجعه کنید.
ارزش: 9.00 (3 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 6753 حرف در ادامه متن | 5 نظر
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۱/۱۲/۲۶ ۱۰:۵۰:۰۰ (493 بار خوانده شده) رولینگ
رولینگ
این زنان معاصر خوب می نویسند و خوب می فروشند. نیازی به توضیح نیست که میلیون ها نسخه از کتاب های این نویسندگان به فروش رسیده و کارنامه شان پوشیده از جایزه هاست؛ از پولیتزر تا نوبل.

فهرست 10 نویسنده زن قدرتمند معاصر از مجله معتبر فوربس ترجمه شده است و با توجه به آنکه از تمام این نویسندگان آثار پرشماری نیز به فارسی ترجمه شده است، می تواند برای خواننده فارسی زبان نیز جذاب باشد.

تقریباً در تمام کتابفروشی های کشور می توانید آثار این نویسندگان را گاه با ترجمه های مختلف پیدا کنید. نکته دیگر در این فهرست این است که تمام آنها به غیر از ایزابل آلنده، انگلیسی زبان هستند و مطمئناً این نکته قابل تأمل این فهرست محسوب می شود.

جی.کی.رولینگ، نویسنده محبوب ما چهره نخست این لیست است.

جهت مشاهده لیست به ادامه مراجعه کنید...
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 11014 حرف در ادامه متن | نظر
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۱/۱۲/۲۰ ۱۵:۱۰:۰۰ (519 بار خوانده شده) رولینگ
رولینگ
جی.کی.رولینگ روز گذشته، 19 اسفند، برای کتاب جدیدش، " خلاء موقت "، در فستیوال ادبی شهر باث انگلستان حاضر شد و در مصاحبه هایش اعلام کرد که قصد ندارد که پیش درآمدی از هری پاتر را بنویسد، به ویژه هیچ برنامه ای هم برای نوشتن پیش درآمد درباره گروه غارتگران (جیمز، سیریوس، ریموس و پیتر) هم ندارد...

در ادامه، متن کامل را مطالعه کنید.



ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 2248 حرف در ادامه متن | نظر
فرستنده سوروس اسنیپ در تاريخ ۱۳۹۱/۷/۲۲ ۱۸:۳۰:۰۰ (727 بار خوانده شده) رولینگ
رولینگ
مصاحبه جدیدی از رولینگ در مورد ادبیات و کتاب ها توسط نیویورک تایمز انجام شده است . نویسنده کتاب های هری پاتر که در نیویورک کتاب جدیدش ( خلاء موقت ) را به مرحله جدیدی میرساند در مورد سبک های مورد علاقه اش در ادبیات و نویسنده های محبوبش صحبت میکند .

جالب است بدانید که نویسنده کتاب های هری پاتر علاقه ی زیادی به دیگر کتاب های فانتزی ندارد .

-از کتاب هایی که تا به حال نوشته اید ، به کدام علاقه بیشتری دارید ؟
رولینگ : قلب من به 3 بخش تقسیم شده است : هری پاتر و سنگ جادو ، هری پاتر و یادگارهای مرگ و خلاء موقت .

بخش دیگری از این مصاحبه در ادامه خبر ...

ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 3188 حرف در ادامه متن | 1 نظر

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.