هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

RSS Feed

(1) 2 3 4 ... 22 »
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۳/۱/۲ ۱۴:۰۰:۰۰ (860 بار خوانده شده) کتاب
تصویر کوچک شده بلومزبری، انتشارات انگلیسی مجموعه کتابهای هری پاتر اعلام کرده است که قصد دارد نسخه کودکان مجموعه هری پاتر را با تصاویر روی جلد جدیدی منتشر نماید. این نسخه های جدید کودکان از کتاب های هری پاتر در دو نوع جلد مقوایی و کاغذی در اول سپتامبر ۲۰۱۴ منتشر می گردند و طراحی های جدید و زیبای روی جلد آنها توسط آقای جانی دادل، طراح برنده جایزه های مختلف، انجام می گیرد.

علاوه بر طراحی روی جلد جدید و خلاصه ای جدیدتر از زندگی نامه رولینگ در اول این نسخه ها، شیوه بیان و متن کتاب برای کودکان روان و صمیمانه تر شده است. همچنین مطالب تازه انتشار یافته رولینگ در سایت پاترمور درباره حوادث و شخصیت ها و اماکن و اشیای داخل کتاب های هری پاتر نیز به داخل این نسخه های جدید اضافه می شوند.


جهت مشاهده متن کامل، به ادامه خبر مراجعه نمایید.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 5663 حرف در ادامه متن | نظر
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۹/۲۹ ۱۹:۵۰:۰۰ (1318 بار خوانده شده) کتاب
تصویر کوچک شده قصه‌های پسر جادوگر رولینگ یعنی «هری پاتر» به تصویرگری جیم کی در قالب یک مجموعه کتاب تصویری منتشر می شود. به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از گاردین، نسخه تصویری «هری پاتر» قرار است سال ۲۰۱۵ منتشر شود.

انتشار نخستین جلد از این مجموعه با عنوان «هری پاتر و سنگ جادو» برای انتشار در سپتامبر ۲۰۱۵ برنامه ریزی شده‌است. بلومزبری ناشر این کتاب هر یک از عناوین بعدی کتاب را قرار است در سال‌های متوالی به بازار بفرستد. این برنامه‌ریزی بر مبنای ترتیب انتشار نسخه های اصلی «هری پاتر» که از ۱۹۹۷ در لندن به بازار آمدند، تنظیم شده‌است.


جهت مشاهده متن کامل به ادامه خبر مراجعه نمایید.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 3310 حرف در ادامه متن | نظر
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۱/۱۵ ۱۰:۳۰:۰۰ (1169 بار خوانده شده) کتاب
تصویر کوچک شده به مناسبت روز جهانی کتاب کودک، نظرسنجی هایی انجام گرفت که در آنها، هم کودکان و هم والدین آنها شخصیت «هری پاتر» را به عنوان محبوب ترین شخصیت کتاب های کودکان انتخاب کردند.

به گزارش دیلی میل، «جی.کی.رولینگ» ، نویسنده کتابهای هری پاتر نیز در بین نویسندگان محبوب کودکان جایگاهی داشت و پس از نویسندگان مطرحی همچون «رولد دال» و «بیتریکس پاتر»، به عنوان سومین نویسنده محبوب کودکان انتخاب شد. نکته قابل توجه در این لیست سه نفره نهایی محبوب ترین نویسندگان کودک این است که نویسنده اول و دوم هر دو سالها پیش درگذشته اند.
ارزش: 7.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 1 نظر
فرستنده ریگولوس بلکold در تاريخ ۱۳۹۱/۴/۳۱ ۱۳:۲۰:۰۰ (769 بار خوانده شده) کتاب
کتاب
در 21 جولای 2007 (30 تیر 1386) نویسنده بریتانیایی جی.کی.رولینگ تاریخ ادبیات را با انتشار کتاب هری پاتر و یادگاران مرگ و فروشی بیش از 11 میلیون نسخه در سراسر جهان تنها بعد از 24 ساعت، دگرگون ساخت. انتشار فانتزی آخر رولینگ از مجموعه هری پاتر مبدل به برجسته ترین رویداد در مجموعه کتابهای کودکان شد که در کل بیش از 400 میلیون نسخه در 70 زبان دنیا فروش داشته است، که بر اساس آن یک مجموعه فیلم محبوب ساخته شد، پارک ساخته شد، همه جور اشیای داستانش ساخته شد و حداقل برای مدتی خالق خود را میلیاردر کرد.
تصویر کوچک شده
حالا دقیقا پنج سال پس از آن آخرین کلمات جادویی که چاپ شدند، شهرت و محبوبیت این مجموعه فانتزی چگونه است؟ از دانش آموزان، معلمان و طرفداران روزمره خواستیم تا این موضوع را بسنجند که حالا طلسم وابستگی به هری پاتر برداشته شده است، داستان های هری جوان و دوستانش در میان خوانندگان پیر و جوان چگونه سیر می کند؟ در کمال تعجب، بیشتر آنها معتقد بودند که مجموعه جادویی رولینگ می تواند تا این حد بردباری و مقاومت به خرج دهد که پس از یک دوره 5 – 10 یا 20 ساله دیگر، مبدل به یک اثر کلاسیک در ادبیات کودکان شود.

در ادامه متن بخوانید...
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 12812 حرف در ادامه متن | 1 نظر
فرستنده کورمک مک لاگنold در تاريخ ۱۳۹۱/۲/۳۱ ۷:۱۳:۳۷ (509 بار خوانده شده) کتاب
کتاب
در کنار تمام اخبار هیجان انگیز هری پاتری اخیر، این خبر شاید یکی از مهمترین های آنها باشد. بنابر گزارش سایت leaky-cauldron قرار است از روز ۱۳ می (۲۴ اردیبهشت) تا ۲۵ سپتامبر (۶ آبان) کتاب هری پاتر و سنگ جادو اولین کتاب از مجموعه کتاب های تکان دهنده هری پاتر در کتابخانه ملی بریتانیا در کنار آثاری چون هابیت، جعبه جادویی دکتر هنکلی و آقای هاید به معرض نمایش در آید.

بنابر گزارش Entertainment Weekly، جیمی اندریوز رییس کتابخانه ملی گفته است:

در میان تمام آثار شاخص بریتانیایی افتخار این را پیدا می کنند که در قسمت اصلی کتابخانه ملی بریتانیا قرار بگیرند که برخی از آنها ۱۰۰۰ سال از انتشارشان گذشته است. در بین این آثار می توان به رمان ها و داستان های بزرگ و شگفت انگیزی اشاره کرد که در طول تاریخ بریتانیا نگاشته شده اند.


منبع : سایت leaky-cauldron
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - نظر

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.