هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

RSS Feed

(1) 2 3 4 ... 42 »
فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۷/۷/۹ ۸:۳۰:۰۰ (1204 بار خوانده شده) کتاب هفت
کتاب هفت
همانطور که قبلا مطلع شدید کتاب هری پاتر و یادگاران مرگ در نسخه پیپربک آمریکایی در تاریخ 7 جولای 2009 در ایالات متحده عرضه خواهد شد.
حالا کاور روی جلد این نسخه منتشر شده است، این کاور شباهات با کاور آمریکایی کتاب یادگاران مرگ دارد ولی در بالای آن نوشته شده است: " سرانجام سری مهیج "
شما میـتوانید این کاور را در اینجا مشاهده کنید.
این نسخه از یادگاران مرگ 784 صفحه دارد و با قیمت 14 دلار 99 سنت به فروش خواهد رسید. انتشارات اسکولاستیک اعلام کرده است که 2 میلیون نسخه در چاپ اول را آماده میـکند.
منبع: تی ال سی
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - نظر
فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۷/۷/۱ ۲۱:۰۰:۰۰ (1161 بار خوانده شده) کتاب هفت
کتاب هفت
اسکولاستیک، انتشارات آمریکایی هری پاتر اعلام کرد که کتاب هری پاتر و یادگاران مرگ در نسخه پیپربک در تاریخ 7 جولای 2009 منتشر میـشود و با قیمت 14 دلار و 99 سنت به فروش میـرسد.
این انتشارات متذکر شد که پیش از این 14 میلیون نسخه از کتاب یادگاران مرگ در ایالات متحده آمریکا فروخته شده است.
این نسخه هم اینک در فروشگاه های آنلاین برای پیش خرید قابل دسترس میـباشد.
منبع: ماگلـنت
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - نظر
فرستنده Irmtfan در تاريخ ۱۳۸۷/۵/۲۴ ۸:۳۵:۴۸ (1208 بار خوانده شده) کتاب هفت
کتاب هفت
امروزه متاسفانه برخی کشور ها به دلیل دشمنی به خود حق میدهند تا توسط هر ابزاری به مقابله با کشور های دیگر بپردازند. سیاست در تمام حوزه ها دخالت کرده و حتی کتاب خوانی را نیز در برمیگیرد. خبری که در ادامه آماده از سایت بی بی سی فارسی برداشت شده است.
ارزش: 9.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 2469 حرف در ادامه متن | نظر
فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۷/۵/۱۰ ۱۹:۵۰:۰۰ (1311 بار خوانده شده) کتاب هفت
کتاب هفت
پس از گذشت یک سال از انتشار نسخه اصلی کتاب پایانی هری پاتر، امروز نسخه ترجمه شده به زبان ژاپنی در کشور ژاپن منتشر شد. انتشار این نسخه درحالی صورت گرفت که از ساعت 7 صبح به وقت محلی طرفداران مشتاق درجلوی فروشگاه ها ایستاده بودند. تا قبل از انتشار، آمازون درحدود 95 هزار پیش خرید دریافت کرده بود که توانست رکورد برای این سری کتاب را در ژاپن بشکند.
منبع: ماگل نت
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - نظر
فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۷/۴/۱۸ ۱۲:۵۰:۰۰ (1480 بار خوانده شده) کتاب هفت
کتاب هفت
نسخه پیپربک کتاب هری پاتر و یادگاران مرگ این هفته در روز پنج شنبه در کشور بریتانیا منتشر خواهد شد. برهمین اساس سایت بلومزبری با آپدیت خود در بخش هری پاتر برای افرادی که هنوز کتاب هری پاتر را نخوانده اند یک بخش جدید طراحی کرده است که در آن توضیحاتی درمورد هر هفت کتاب داده میشود. هنوز تاریخ انتشار نسخه پیپربک یادگاران مرگ در ایالات متحده اعلام نشده است
خبری دیگر از یادگاران مرگ اینست که نسخه ژاپنی کتاب هری پاتر و یادگاران مرگ در اواخر این ماه منتشر خواهد شد. تا این لحظه آمازون 70 هزار پیش خرید این نسخه را دریافت کرده است.
منبع: تی ال سی
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - نظر

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.