هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

RSS Feed

فیلم ششم هری پاتر و شاهزاده نیمه خالص
(1) 2 3 4 ... 34 »
فرستنده دملزا رابینز در تاريخ ۱۳۸۸/۱۰/۱۷ ۱۸:۵۰:۰۰ (1517 بار خوانده شده) فيلم 6
فيلم 6
فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه یکی از هفت فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار جلوه های ویژه و دیداری است. شش فیلم دیگر عبارتند از: آواتار، استار ترک، ترنسفورمرز ۲، ترمینتاتور سالویشن، ۲۰۱۲ و دیستریکت ۹. آکادمی اسکار در ۷ مارس (دو ماه بعد) با رای گیری، سه نامزد از بین این فیلمها برای شرکت در رقابت نهایی جایزه اسکار انتخاب میکند.
ارزش: 10.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 9 نظر
فرستنده آنتونین دالاهوف در تاريخ ۱۳۸۸/۱۰/۱۱ ۱۸:۳۰:۰۰ (3111 بار خوانده شده) فيلم 6
فيلم 6
فیلم سینمایی هری پاتر و شاهزاده دورگه با ۹۲۹/۴ میلیون دلار پرفروشترین فیلم سال ۲۰۰۹ در بازار بین المللی شد. اسکرین دیلی اعلام کرد ششمین فیلم هری پاتر تا روز ۱۳ دسامبر با ۳۰۲ میلیون دلار فروش در آمریکای شمالی دوم است و در دیگر نقاط دنیا بیش از ۶۲۷ میلیون دلار فروخته است. فیلم سینمایی ترنسفورمرز ۲ با بیش از ۴۰۰ میلیون دلار فروش در آمریکای شمالی اول شد. انیمیشن سینمایی عصر یخبندان ۳ با ۸۷۸/۸ میلیون دلار فروش جهانی، پس از هری پاتر در رده دوم قرار دارد.

منابع: روزنامه همشهری و یاهو مویز
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 9 نظر
فرستنده آنتونین دالاهوف در تاريخ ۱۳۸۸/۹/۲ ۱۳:۳۰:۰۰ (1032 بار خوانده شده) فيلم 6
تصویر کوچک شدههر هشت صحنه حذف شده فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه در یوتیوب قابل دیدن است. این صحنه ها در دی وی دی فیلم ششم که در دسامبر عرضه خواهد شد نیز وجود دارند. برای دیدن این صحنه ها به لینک منبع یعنی ماگل نت بروید.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 1 نظر
فرستنده آنتونین دالاهوف در تاريخ ۱۳۸۸/۷/۱۶ ۶:۲۰:۰۰ (971 بار خوانده شده) فيلم 6
فيلم 6
فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه نامزد دریافت جایزه فیلم سال ۲۰۰۹ هالیوود است. فیلم های نامزد شده، در جشنواره فیلم هالیوود انتخاب شده اند. جایزه نهایی، ۲۶ اکتبر در مراسم مجلل فیلم هالیوود اهدا خواهد شد. فیلم های معروف و پرفروش امسال هم ازجمله Hangover, Inglourious Basterds, Star Trek و انیمیشن کارتونی Up در لیست نامزد ها دیده میشوند. شما میتوانید در اینجا به شاهزاده دورگه یا یکی دیگر از فیلم های نامزد شده رای بدهید.
منبع: تی ال سی
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 1 نظر
فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۸/۷/۹ ۱۷:۱۰:۰۰ (1138 بار خوانده شده) فيلم 6
فيلم 6
فروش فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه در کشور ایالات متحده و کانادا در روز 29 سپتامبر از مرز 300 میلون دلار گذشت.
شاهزاده دورگه دومین فیلم بعد از سنگ جادو از سری هری پاتر است که در آمریکا توانسته بیش از 300 میلون فروش کند.
این درحالیست که با این فروش در آمریکا مجموع فروش کل هری پاتر و شاهزاده دورگه به مبلغ 930 میلون دلار رسید و با این احتساب در لیست پرفروشترین فیلم های تاریخ در مکان هشتم بعد از محفل ققنوس ایستاد.
نکته جالب توجه اینجاست که هنوز دی وی دی این فیلم منتشر نشده و احتمال اینکه شاهزاده دورگه به رکورد ناشکستنی پرفروشترین فیلم های تاریخ نزدیک شود بسیار زیاد است.
منابع: MuggleNet & SnitchSeeker
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 1 نظر

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.