هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

RSS Feed

تولد ها
(1) 2 3 4 ... 17 »
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۱/۱۲/۲۰ ۱۲:۴۰:۰۰ (561 بار خوانده شده) تولد ها
تولد ها
دیروز، شنبه، 9 مارچ مصادف با 19 اسفند، اکانت توییتر رسمی سایت پاترمور فاش کرد که تولد پروفسور سیبل تریلانی است. قبل از این چه در فرهنگنامه های آنلاین و خودگردان هری پاتر و چه در وبسایت خانم رولینگ و حتی در کتابهای هری پاتر هم هیچ مطلبی پیرامون تاریخ تولد این شخصیت یافت نشده بود.

پروفسور تریلانی استاد درس پیشگویی در هاگوارتز بود و در داستان های هری پاتر پیشگویی معروف او در مورد لرد ولدمورت و هری پاتر یکی از نکات کلیدی قصه به شمار می رفت. ایفای نقش پروفسور تریلانی در فیلم های هری پاتر را اما تامپسون، بازیگر برنده جایزه اسکار، بر عهده داشت.

تولدت مبارک پروفسور تریلانی !
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - نظر
فرستنده ریگولوس بلکold در تاريخ ۱۳۹۱/۱۰/۲۰ ۲۲:۲۰:۰۰ (672 بار خوانده شده) تولد ها
تولد ها
امروز، نهم ژانویه، تولدت پروفسور سوروس اسنیپ است. متاسفانه پروفسور اسنیپ امروزه دیگر زنده نیست تا تولد 53 سالگی اش را با ما جشن بگیرد. او در 2 می سال 1998 در داستان هری پاتر و یادگاران مرگ توسط لرد ولدمورت و نجینی به قتل رسید.

هری پاتر تا پیش از مرگ اسنیپ او را حقیقتاً قاتل آلبوس دامبلدور و خائن به محفل ققنوس می دانست اما پس از مرگ او و مشاهده خاطرات اسنیپ در قدح اندیشه، به نقشه ها و ارتباطاتش با دامبلدور در مورد هری، لرد سیاه، مرگ برنامه ریزی شده دامبلدور و همچنین عشق قدیمی اش به لیلی اوانز (مادر هری) پی برد و نگرشش کاملا عوض شد.

تولدت مبارک پروفسور اسنیپ !
ارزش: 10.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 1 نظر
فرستنده سوروس اسنیپ در تاريخ ۱۳۹۱/۸/۹ ۱۷:۵۰:۰۰ (686 بار خوانده شده) تولد ها
تولد ها
امروز سه شنبه ، 30 اکتبر ، طبق سایت رسمی جی کی رولینگ ، تولد مالی ویزلی است . او رئیس خانواده ویزلی ها ، مادر بیل ، چارلی ، پرسی ، فرد و جرج ، رون و جینی و همسر آرتور است . در فیلم های هری پاتر ، جولی والترز نقش مالی را بازی میکند .

تولدت مبارک مالی !



منبع



ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 2 نظر
فرستنده سوروس اسنیپ در تاريخ ۱۳۹۱/۷/۱۴ ۱۲:۱۰:۰۰ (727 بار خوانده شده) تولد ها
تولد ها
امروز 4 اکتبر تولد معلم دوست داشتنی تغییر شکل و نایب رئیس مدرسه جادوگری هاگوارتز ، مینروا مک گوناگل است .

این فرصت را مناسب دانستم تا مروری بر روی این شخصیت دوست داشتنی کتاب های هری پاتر داشته باشیم .

نقل قول:
وقتی دامبلدور زنده بود، او جانشین مدیر و یکی از حامیان سینه‌چاک دامبلدور بود; بعد از مرگ دامبلدور، او مدیر موقت بود تا زمانی که سوروس اسنیپ توسط پیوس تیکنس برای این مقام انتخاب شد.
او سخت‌گیرو محکم است و برای کسانی که از قوانین پیروی نمی کنند صبر کمی دارد. او در تنبیه دانش‌آموزان گروه خودش، گریفیندور، کوتاهی نمی کند و حتی اگر کاپ مدرسه را هم ببازند در صورت نیاز از آنها امتیاز کم می کند. در حقیقت، او با تعصب امتیازات بیش‌ازاندازه‌ دانش‌آموزان گریفیندور کم کرده است


نقل قول:
مک‌گونگال یک جانورنما است و می تواند هر وقت بخواهد به یک گربه ماده تبدیل شود. وقتی که گربه است، علامت‌هایی شبیه عینک قاب مربعی که می زند دور چشمش وجود دارد (س.ج.1). سپر مدافع او هم یک گربه ماده است (ی.م.30); این تنهایی نمونه ایست که ما از یکی بودن سپر مدافع و حالت جانورنمایی داریم.


اطلاعات برداشته شده از فرهنگ نامه هری پاتر !

برای اطلاعات بیشتر در مورد این شخصیت میتوانید به اینجا بروید .



منبع
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 1 نظر
فرستنده سوروس اسنیپ در تاريخ ۱۳۹۱/۷/۱ ۲۳:۳۰:۰۰ (633 بار خوانده شده) تولد ها
تولد ها
امروز ، شنبه 22 سپتامبر تولد 25 سالگی تام فلتون است . همانطور که تمام طرفداران هری پاتر میدانند ، تام نقش دراکو مالفوی دانش آموز گروه اسلیترین و یک مرگخوار جوان را بازی کرده است .

تولدت مبارک تام فلتون !


منبع
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - نظر

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.